Meerijdplankje voor Bugaboo cameleon

09-12-2011 17:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Waar hebben jullie de beste ervaring mee en waarom?

-van Bugaboo merk zelf?

-van bv Prenatal merk?

Dank alvast!!
ik heb er een van bugaboo, is prima, wel even wennen met erachter lopen..(je loopt wat meer met je benen uit elkaar) en die van bugaboo loopt in een punt. Ik geloof dat die dingen van prenatal vierkant zijn, dat is dus helemaaal niet handig..

Maar ik loop liever zonder plankje hoor..zoon gaat tegenwoordig met zijn voetjes op de "buis" staan, heel wat makkelijker.. Ik zou m wel via MP kopen, heb ik wel spijt van..
Hej Kip on a mission; aha, das een goeie van die punt. Dan heb je als mama/papa er met het lopen minder last van.

En idd; MP is dan de moeite. Ik ga vanavond eens ff kijken!

Dank!
Wij hadden een plankje van bugaboo, maar uiteindelijk gelukkig bijna niet hoeven gebruiken omdat mijn dochtertje op haar loopfietsje ging als we een stuk moesten lopen. Ideaal! Zo'n plankje loopt echt ruk.
Hier een zelf gemaakt, ging ook prima, maar idd loopt wel ruk, maar nog in elk geval wel beter (en sneller) dan dat de peuter los ernaast loopt. MP is idd een goeie.

Hangt trouwens ook wel van je kind af, ik heb geen weglopertje, maar zelf daarmee was het wel een tijdje oefenen en eindeloos geduld voordat hij keurig bleef staan, maar als je een weglopertje hebt lijkt me het wel lastiger nog..
een manduca,

peuter op je rug , geen irritant meerijdplankje
Loopfiets is bij ons ook veel gebruikt! Vanaf 2 jaar ongeveer, moet je kind wel een beetje luisteren anders is dit stress!!!!
Wij hebben van Lascal het buggyboard gekocht. Die is wat hoger dan andere plankjes zodat je voeten eronder gaan met het wandelen en je er niet tegen aan schopt. Volgens Bugaboo past hij er niet achter maar kan dus wel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven