Nieuwe Flodder serie
dinsdag 19 mei 2026 om 19:22
Ik ben benieuwd of iemand het al gezien heeft. Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken op videoland en man, wat ontzettend slecht! Het heeft totaal niets met de originele Flodder serie te maken. We hebben nu een Donnie Flodder die rechtstreeks uit New Kids Turbo lijkt te zijn gekomen. Verder een Isa Hoes die zo raar en overdreven speelt dat het net amateurtoneel is. Tatjana's accent is ineens aanweziger, haar acteerkunsten enorm slecht en de keus om haar een hele slechte en afwezige moeder te maken snap ik ook niet goed.
Ik denk dat de originele acteurs die ervoor gekozen hebben geen entree in deze serie te maken er heel slim aan gedaan hebben want nogmaals, naar mijn mening is het echt enorm slecht.
Ik denk dat de originele acteurs die ervoor gekozen hebben geen entree in deze serie te maken er heel slim aan gedaan hebben want nogmaals, naar mijn mening is het echt enorm slecht.
dinsdag 19 mei 2026 om 21:40
Dit heb ik dus ook zo, ik snap het ook niet helemaal. Is de oma die niks kan zeggen de originele ma flodder? Ik ga het verder niet meer volgen.strandbedaanzee schreef: ↑19-05-2026 20:39Ik heb de eerste aflevering gezien maar weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.
Ik denk continu dit was vroeger die, die was die, enz. Het klopt niet met mijn herinneringen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in