7 jaar single (hopeloos??)

09-12-2011 23:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Af en toe zit ik echt met mijn handen in m'n haar. Al weer 7 jaar single en tussentijds ook geen mannen in mijn leven.

Afgelopen jaar veel dingen aangepakt in mijn leven. Verhuist, nieuwe baan maar dat laatste dingetje lukt me gewoon niet.

De twijfels worden alleen maar groter, er moet toch echt iets goed mis met mij zijn. Hoe kan het anders dat ik al zo lang alleen ben.

Iedereen om me heen is aan het settelen en de eerste huwelijke zijn al voltrokken. Ik heb geen zin meer in de kerstdiners en oud en nieuw feesten met mijn vrienden omdat dit alleen maar stellen zijn.

Ze weten het altijd leuk te brengen dat een relatie ook niet alles is en dat zij er soms nog van dromen om single te zijn. Makkelijk om te zeggen als je al meerdere jaren samen bent.

En meestal ben ik ook wel gelukkig als ik zijnde, maar december blijft een rot maand. Overal om je heen zie je gelukkige stelletjes en alles draait om de liefde. En ik dan?? Wanneer is het mijn beurt om weer eens helemaal tot over mijn oren verliefd te worden.

Probeer hoop te houden maar ga er steeds minder in geloven.

Hoe stel je je weer open voor een relatie, waarom vind ik mannen zodra ze iets meer van me willen niet meer interessant. Maar als ik om me heen kijk, vind ik de meeste mannen niet onaardig. Hoe breek je die muur af die ik in al die jaren om mij heen heb gebouwd?
Hulp zoeken?
scheer je baard, laat je haar langer groeien dan 5 mm en trek eens iets anders aan dan altijd die tuinbroek. Nee hoor dat is maar gekheid. Maar hou jezelf eens een spiegel voor en sta open voor iets anders. Zeg eens ja als je eigenlijk nee wil zeggen of andersom
Het kan helpen om het niet zo serieus te nemen allemaal. Ga gewoon daten met mannen ookal vind je ze niet de hoofdprijs...sta er voor open, kleed je mooi aan en ga er op uit..
Ik denk dat je zelf inderdaad de lat te hoog heb gelegd zoals barnie2 ook aangeeft. Wees eens minder moeilijk voor je zelf en geniet van het leven. Het zit denk ik gewoon tussen je oren.

Gewoon binnenkort gaan stappen of wat dan ook. leuke kerel/man aanspreken en denken ik ga er voor.

Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik zie in elke vrouw in een bepaalde doelgroep (leeftijd/uiterlijk) altijd de mogelijke liefde van mijn leven.
Ik herken het wel.......

Heb het er ook wel eens met een goede vriend over. Ik onderneem genoeg, zit echt niet stil op de bank. Heb alles best goed voor elkaar al zeg ik het zelf. Maar Mr. Right tegen komen doe ik (nog) niet...... En als ik eens iemand tegenkom waarmee het giga klikt, dan is het onmogrlijk......

Misschien leg ik idd de lat te hoog, misschien heb ik een muur om mij heen gebouwd vanwege een naar eind van een oude relatie......

Maar ik heb niet het idee dat mijn eisen te hoog zijn! Ik heb er ook wel vertrouwen in dat Mr. Right ergens rondloopt. Heb het goed alleen maar in deze feestmaand wordt je er wel mee geconfronteerd! Dus ja, herken het gevoel van TO wel!
Heel herkenbaar. Ik ben inmiddels 4 jaar vrijgezel en ook ik zie op tegen de december maand.

Hoe je het muurtje kunt afbreken? Het klinkt heel cliche, gelukkig zijn met jezelf, dat straal je uit en dat trekt mannen aan. Sterkte
De vraag is gewoon waar ga je voor. Ga je wachten voor (in jullie geval) Mr Right of neem je ook met minder genoegen.

Ik heb ook nog steeds het idee dat ik de liefde van mijn leven zal ontmoeten. Ik herken het wel, kom je eindelijk iemand tegen waarmee het 200% klikt, zit je zelf net in een relatie of de ander. Blijft moeilijk allemaal.

Maar als je vrij ben moet je ook genieten van het leven, als je blijf wachten kan je misschien blijven wachten. Dat lijkt mij ook niets. Je leef maar één keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven