Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Zeker goed pakket zeg! Ben jaloers!!! Ik heb een pakket in duitsland besteld van 15 euro en daar zit twv 45 in. Dan klinkt jouw pakket beter!!

Mail je me anders even over het eventuele ruilen???

Een aantal van die zepen lijken me wel wat!

Alleen nog even afwachten of de bruisballen jou wat lijken!

Enne, dat hartje is soft coeur (massage bar), die kreeg je gratis bij bestellingen op valentijnsdag!
Mocht iemand bbsen willen ruilen. Ik heb wel interesse. Ik heb nog wat massage bar's te ruil. 1 mange too (niet gebruikt), nog een halve mange too, 1 fever (1x even gebruikt) en nog soft coeur (1/3 gebruikt).
Duitse bestelling is binnen! Iets teleurgeteld want de 5 kleine bags hebben dezelfde inhoud! Had toch wel wat meer variatie verwacht....

- Bob zeep van ruim 100 gram

- 4x Green party

- 2x Silver cloud

- 2x mr butterbal

- 1x candy cane bbs
is dat alles happy?

in 5 tassen?
Nee, in elk bag zat hetzelfde rijtje! Dus heb 5x de inhoud die ik heb neergezet, in elke bag hetzelfde!

2 bags zijn voor mij! Dus ik heb zelf:

- 2x Bob zeep van ruim 100 gram

- 8x Green party

- 4x Silver cloud

- 4x mr butterbal

- 2x candy cane bbs

Zakken waren 15 euro per stuk en zijn bijna 50 waard!

Enne, heb nog een nederlandse grab bag van 20 kunnen regelen! Heb hem nog niet maar er zit als het goed is ongeveer het volgende in: 8-10 ballistics, 3-4 bbsen, 3 (kerst) zepen, 1 of 2 jellies en een solid parfum.
Hehe,

dat is super!

Dus je kan voorlopig even vooruit

(ben jaloers op die candy cane's )
Oh wat heerlijk al die spullen!

Heb mijn bestelling ook binnen, zonder grabbag en 10 euro terug op de rekening.

Heb reincarnate en karmazeep want aan die laatste daar ben ik nu al aan verslaafd.

Plus wat spulletjes om kado te geven.

2 proefjes erbij, I should coco (die ruikt lekker maar op mijn huid ruikt het naar benzine ) en een cocktail guest zeep maar daar zitten rozen in dus die kan ik niet proberen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Eerlijk gezegd ben ik nog steeds boos op lush over die rare aktie met de bags.

Het is dat ik de shampoobars en karmazeep zo fijn vind maar kan best zijn dat ik uit protest maar 1 maal per jaar wat ga kopen of alleen als ik een keer in de buurt van een winkel ben.

Niet dat zij daar een nacht minder van zullen slapen maar ik vind het gewoon geen stijl.

Heb er nog met ze over gemaild maar kreeg een totaal onbevredigend antwoord (ze beweerden overigens dat niemand die op de 14e besteld had een bag gekregen had) en wou vervolgens terugmailen maar toen hadden ze me geblocked en kreeg ik de mail terug.

Zoveel klantvriendelijkheid daar zakt mijn broek van af.

Nou in ieder geval, als ik ergens een produkt vind wat ook goed is, zal ik niet aarzelen daar op over te stappen.

Ik kan gewoon niet tegen dit soort onrechtvaardig gedoe en dan ook nog liegen tegen me via de mail.

Daar word ik echt razend van.
Ben het helemaal met je eens hoor jasmine! Op het lush forum is er ook een flinke discussie over gevoerd! Iedereen was erg teleurgesteld en mensen die de 13e heel vroeg besteld hebben maar niet met cc betaald hebben kregen gewoon niks dus dat is een beetje jammer!

De bag uit duitsland is iets minder maar nog steeds goedkoop!

Lush engeland en duitsland zijn beide klantvriendelijker! Engeland is veel goedkoper en duitsland heeft meestal leuke acties met een parole waardoor je gratis kadootjes krijgt bij een bestelling boven een bepaald bedrag! Daar bestellen is daarom meer de moeite waard, vind ik!
In Duitsland en Engeland moet je toch ook met CC betalen? En die heb ik niet. Misschien maar beter ook.

Maar goed, ik dacht van: ze stoppen er vast bij al die teleurgestelde mensen van de 13e die hun bestelling nog wel willen ontvangen ook wel een presentje bij, maar nee.

Nou ja, ik zie wel. Voorlopig heb ik nog genoeg spullen om me mee te vermaken.

Maar ben wel blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die zich er boos over maakt, dat geeft wel wat troost.
Nee, je bent zeker niet de enigste! Op het lush forum staan pagina's vol hierover en ook op het lushious beauty talk forum zijn er zeker reacties!

Er worden op het lush forum regelmatig groups bestellingen gedaan in engeland en duitsland! En in duitsland kan je ook met een bankoverschrijving betalen!

Ik heb trouwens nog een 10 en 20 euro bag uit NL vandaag gekregen met in de grote:

4 kerst bbsen

1 jellie

3 grote zepen (greenwash, b cocktail en snowcake)

1 snowcake SP

1 deo, zo'n schijf, ik denk T' Eo

en nog een stuk of 8 ballisctics

De kleine:

1 RRS bbs

3 zepen (zelfde als grote bag)

4 of 5 ballen, dacht ik
Heb net mijn hart opgehaald bij het lushious beauty talk forum. Idd daar staan meerdere teleurgestelde reakties.

Oh en ik wist niet dat je bij lush duitsland met overschrijving kunt betalen.

Zal eens gaan kijken daar.

Hoe schrijf je in het duits dat proefjes welkom zijn?

Of doen ze die er automatisch bij? En wat zijn de verzendkosten bij de duitse site wanneer ze iets naar Nederland sturen?

Veel vragen weer.

Leuk forum dat lushious beauty talk forum.
Wist ik ook niet hoor maar las het pas. Je hebt de BIC-code (van je bank) en IBAN-code (hoort bij je rekening) nodig. Daarna kan je

1 online bestellen en beide codes invoeren zonder spaties.

2 voor de 3e optie gaan (achteraf betalen) dan krijg je vanzelf een mail dat dit niet mogelijk is en of je het geld kan storten!

Je kan je volgens mij via hun website inschrijven voor de nieuwsbrief waar altijd een actie in staat of via het duitse forum de actie opzoeken. Het gaat om een parole, soort gedichtje. Als je dit bij je bestelling zet krijg je een kado! Bijv Violet geschenk of Beach Party kado bij bestedingen vanaf 80 euro en in december het kado nudge nudge wink wink bij bestellingen vanaf 110 euro. Dit is wel veel maar dit kado is dan ook bijna 50 euro waard! Samen met iemand anders bestellen kan een oplossing zijn om aan het bedrag te komen!

Verzendkosten zijn 10,95 en op dit moment is er geen actie.

Proefjes krijg je ook altijd! En soms zijn er kortings acties (restposten of angebot, A achter product) en korting bij het bestellen van meerdere producten of grotere hoeveelheden!

Forum: http://www.lush-deutschland.de/lforum

Onder Lush Life - der Newsletter staat de parole

Nu is er niks als het goed ivm de kerstproducten die ze opruimen en waardoor er al behoorlijke kortingen zijn!
Heel erg bedankt voor je uitgebreide informatie!

Ik ga eens kijken op de duitse site.
Heb net even gekeken maar die extra verzendkosten heb je er zo weer uit doordat veel dingen daar goedkoper zijn!

Bijv. de new, seanik, solid perfumes, en de korting bij grotere hoeveelheden!

Vooral bij de karmazeep is dat erg interessant!

De caca's zijn daar wel duurder maar die heb ik ook nog niet geprobeerd.

Maar eens aanmelden voor de nieuwsbrief daar.
Ik weet niet wanneer de nieuwsbrief en parole weer komt. Normaal is dat elke 2 weken maar dit jaar is het nog niet geweest. Volgens mij omdat ze nu van die goedkope grab bags hebben! Misschien staat er op het forum meer...

Ik bestel altijd online dus het kost mij iets van 4 euro meer maar wel met leuke acties, altijd proefjes en soms zelfs een extra product! Lush Duitsland is erg gul!! Ik vind vooral de kado's die je krijgt met de parole echt de moeite waard om daar te bestellen!!
Ik heb mijn buik ook even vol van lush nederland.

Lush uk ging alles goed.

en ik wacht nu ook op mijn grabbag die iemand anders net als voor happyS mee genomen heeft.
Die grab bag is dan wel weer leuk! En geen geld natuurlijk! Zaten bijna 20 producten in de 20 euro bag!! Ben er blij mee!
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst een lush produkt in bad gebruikt. Was een soort tablet (dus geen bruisbal) met glitters eromheen. Had deze verkruimeld in waterstroom toen bad voor 1/3 gevuld was en daarna kraan laten stromen. Nadat ik na een kleine tijd weer terugkwam in badkamer, was schuim al bijna over de rand aan het stromen Dus lekker luxe zitten badderen. Was helemaal tevreden!!

Verder heb ik de spulletjes uit de bag maar eens opgeborgen in mn kastjes en nu geurt het plotseling heel lekker in de badkamer..dus dubbele functie

Woeps bijna vergeten: heb de gel ook al in gebruik en gelukkig is de geur niet lang ruikbaar (ruikt nl. naar citrus) en werkt echt heel goed..dus ook een topper (king of muds ofzo volgens mij)
anoniem_37340 wijzigde dit bericht op 25-02-2008 10:58
Reden: Gel-update
% gewijzigd
Hoi Meiden,

Weten jullie of er nu nog ergens een actie is? Ik wil namelijk wat bbsen bestellen... Waar zou ik dat het beste kunnen doen? Engeland/duitsland?

Groetjes
Happy, via het lushforum heb ik geprobeerd jou een pb te sturen maar volgens mij is dat mislukt, ik zie nl niks in mijn map met verzonden berichten staan.

Heb nog niet helemaal goed door hoe het allemaal precies werkt geloof ik..

Goudvis, heb geen idee waar er op dit moment akties zijn, misschien dat iemand anders het weet!
Oh ik heb het al ontdekt en hem weer gevonden. Is even wennen waar alles staat.
Hoi Goudvis,

je bent net te laat voor een mega goede actie in Duitsland! Ik heb het nog even nagekeken maar de grab bags zijn op! Hier zaten voor 15 euro, 9 badproducten en 1 stuk zeep in. Maar ja, die actie is afgelopen....

Er zijn, zo als eerder in dit topic al gemeld, leuke acties in Duitsland met gratis kado's. Ik denk dat er in maart wel weer zo'n actie komt. Als je je via de duitse website inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je deze vanzelf en hier staat meestal een parole in.

Engeland is een stuk voordeliger maar daar moet je wel cc hebben. Verzendkosten zijn zo'n 12 pond maar de producten zijn een flink stuk goedkoper dus als je veel besteld of met meerdere is het vaak voordeliger!

Edit: las dit net op het duitse forum:

Momentan gibt es keinen Newsletter mit den Parolen mehr. Durch einen Wechsel in der Geschäftsführung werden momentan neue Ideen ausgearbeitet, daher ist es vorübergehend eingestellt.

Geen parole meer dus, er komt wel iets anders.....
Bedankt HappyS... Ik zoek inderdaad bbsen. Van die ballistics en zeep hou ik niet heel veel (hoewel de hiwtk wel erg lekker is). Ik denk dat ik in Engeland ga bestellen..
bij lush engeland kan je ook b never producten kopen! Zie op de website het logo links boven aan. Ook is er nu een retro verkoop met diverse producten, ook bbsen, die niet meer in het assortiment zitten en tijdelijk verkocht worden. Zie kopje retro links bovenaan, duurt nog 2 dagen! Ik weet alleen niet hoe het zit als je normale en retro producten wilt kopen.

Op deze site staan reviews, ook van retro producten volgens mij:

http://www.lushie.com/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven