Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Eigenlijk is het niet eerlijk voor diegenen die ver van een Lush vandaan wonen
Dat is balen Elle. Gelukkig is via UK bestellen wel weer een stuk voordeliger en spulletjes die tegenvallen kan je vrij makkelijk ruilen via fora
Dat is wel zo, maar ik vind het zo lekker overal even aan te ruiken en dingetjes uit proberen en zo.
Dat is wel zo, maar ik vind het zo lekker overal even aan te ruiken en dingetjes uit proberen en zo.
Ik heb van Lush een bodylotion en een voetenscrubcreme. Maar beide producten zijn wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik heb dan toch liever een flesje dat ik schoon en droog in de kast kan zetten.

Is persoonlijk hoor, maar ik hoef geen lush meer.
Welke bodylotion heb je dan esbee?
Eh... goeie vraag. In de winkel gekocht en geen idee meer. Hij ruikt heerlijk, lichtgeel ovaal met één of andere bloem erop. Maar hij smeert pas lekker als ie warm is, dus eigenlijk smeert het pas goed als ik al klaar ben. En tegen die tijd floept ie uit mijn handen.

De voetenscrub is een beetje mint-achtig met hele fijne korreltjes, maar die moet je natmaken. Dus daarna moet ie droog en krijg ik hem niet meer van de tegels af . Niet handig.
Je hebt een massagebar dus.

Die moet je ook zo gebruiken, hij moet eerst warm worden, dan komt er olie vrij en kun je je lekker insmeren.

Ik douche mij zoals gewoonlijk, en dan de kraan uit en de massagebar over mijn lichaam halen, dan komt er dus olie vrij en smeer dat dan over mijn lichaam uit.

Afdrogen en klaar, je kunt er ook voor kiezen om je nog af te spoelen, maar dat vind ik zonde.
quote:esbee schreef op 17 oktober 2010 @ 21:46:

De voetenscrub is een beetje mint-achtig met hele fijne korreltjes, maar die moet je natmaken. Dus daarna moet ie droog en krijg ik hem niet meer van de tegels af . Niet handig.Op een houten zeepbakje leggen, Ikea heeft hele leuke voor iets van 2 euro.
quote:elleinspe schreef op 17 oktober 2010 @ 21:54:

[...]

Op een houten zeepbakje leggen, Ikea heeft hele leuke voor iets van 2 euro.

Zo simpel kan het soms zijn.....
Ja leuk hè
Heb je al gekeken bij de kerstspulletjes esbee?
Lemony Flutter staat gelukkig nog wel te koop op de site van d UK.
En de 3000 zijn vol.

Ik zal een nieuw topic aanmaken, diegene die deze heeft geopend heeft geen account meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven