hulp nodig vanwege enthousiaste vader :S
maandag 12 december 2011 om 16:21
Mijn vader is gister bezig geweest met mijn computer en nu missen er essentiële programma's voor de audio instellingen (klinkt nu ontzettend blikkerig) en ook andere instellingen werken niet goed meer. Hij heeft zeg maar wat te enthousiast "overbodige" programma's zitten verwijderen om de computer sneller te laten werken. Dit is zeker gelukt, maar mis nu toch dingen die ik nodig heb en het beeld is ook een stuk minder scherp.
Wie biedt hulp? Ze lijken voorgoed verwijderd
Moet ik de volgende keer echt mijn laptop verstoppen, ha ha. Het gaat nu oa om IDT audio instellingen voor een compaq.Wie weet waar ik nog iets kan terugvinden?
Wie biedt hulp? Ze lijken voorgoed verwijderd
maandag 12 december 2011 om 16:45
quote:musje1982 schreef op 12 december 2011 @ 16:43:
Klinkt inderdaad als missende drivers.
Je kunt ook naar de website van de maker van je PC en de drivers los downloaden. Filteren op type computer, OS en architectuur van je OS (32- of 64-bits).Bedankt! Ik ga daar nu meteen naar kijken.Ik zag ook een programma Recuva, om programma's terug te halen. Is dat nog iets? En de programma's zijn verwijderd met Revo uninstaller, kan ik daar ook een lijst in terughalen van dingen die verwijderd zijn of is dat ook weg? Alvast bedankt!
Klinkt inderdaad als missende drivers.
Je kunt ook naar de website van de maker van je PC en de drivers los downloaden. Filteren op type computer, OS en architectuur van je OS (32- of 64-bits).Bedankt! Ik ga daar nu meteen naar kijken.Ik zag ook een programma Recuva, om programma's terug te halen. Is dat nog iets? En de programma's zijn verwijderd met Revo uninstaller, kan ik daar ook een lijst in terughalen van dingen die verwijderd zijn of is dat ook weg? Alvast bedankt!
dinsdag 13 december 2011 om 20:38
Bedankt, nerd musje en dwarsmaarnietlazy! Het opnieuw installeren van de drivers is gelukt! Ik kan nu weer gewoon mijn geluidsinstellingen en beeldscherminstellingen bewerken. En ik heb via recuva gezien wat er weg is en ook gelijk maar op zoek gegaan naar een andere virusscanner. Bij AVG staat namelijk dat het alleen maar een "mirror" is van het oude bestand.
Sorry trouwens voor de late reactie ik kon niet eerder op internet
Sorry trouwens voor de late reactie ik kon niet eerder op internet