Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
dinsdag 13 december 2011 om 12:24
dinsdag 13 december 2011 om 18:16
AA heeft niets uitgehaald. Alleen dat ik vier uur moet blijven werken. Dat ik aangeef 12 uur bezig te zijn als ik fysio en werken moet combineren was niet zijn probleem. Nee inderdaad, wel de mijne. Mijn hand was helemaal verkrampt. Ik heb het zo gelaten om hem te laten zien hoe dat eruit zag. Helaas ook geen resultaat. Ook het afvallen van de pijn en de krampen was niet iets waar hij wat aan kan doen. Die man heeft werkelijk waar wel zo'n dikke stenen muur voor zijn kop. Een muur waar ik tegenaan praat en wat terug wordt gekaatst.
Nou ja, ik kan gelukkig nogal wat regelen met mijn TL. Als ik nog steeds die balk zou hebben was ik overspannen thuis gaan zitten.
Ik blijf maar lachen. Wat kan ik anders. Wat fijn dat er dan lieve collega's zijn. Moest tot 5 uur half zes werken vandaag. Stomme pauzes
Nou ja, ik kan gelukkig nogal wat regelen met mijn TL. Als ik nog steeds die balk zou hebben was ik overspannen thuis gaan zitten.
Ik blijf maar lachen. Wat kan ik anders. Wat fijn dat er dan lieve collega's zijn. Moest tot 5 uur half zes werken vandaag. Stomme pauzes
woensdag 14 december 2011 om 08:59
Nou ja het wordt zelfs nog erger met die kutvent.
Krijg ik gisteravond de evaluatie van de AA en ik ben weer eens laaiend.
Er staat helemaal niets in van ons gesprek, maar wel dat er een arbeidsdeskundige moet komen en dan kijken of er een "Spoor2 Traject" in gang gezet kan worden. Dat betekend dus ook nog dat ik mijn baan kwijt kan raken. Dan moeten ze wel een andere baan voor me zoeken, in deze tijd, op mijn leeftijd, met mijn pols. Ik ben het er helemaal niet mee eens.
Dit is niet eens besproken. Toch mijn advocaat er maar weer eens bijhalen. Ik zit wel door die l*l zijn schuld in deze situatie. Dat wordt nu grif een rechtszaak.
En Jan zijn baan staat ook op de tocht. In 2013 wordt zijn functie opgeheven. Nu willen ze opeens dat er voor 1 januari een beslissing komt. Over de koppen van de mensen willen ze daar nog even punten scoren. We weten dit al langer, maar nu komt het opeens in een stroomversnelling.
Krijg ik gisteravond de evaluatie van de AA en ik ben weer eens laaiend.
Er staat helemaal niets in van ons gesprek, maar wel dat er een arbeidsdeskundige moet komen en dan kijken of er een "Spoor2 Traject" in gang gezet kan worden. Dat betekend dus ook nog dat ik mijn baan kwijt kan raken. Dan moeten ze wel een andere baan voor me zoeken, in deze tijd, op mijn leeftijd, met mijn pols. Ik ben het er helemaal niet mee eens.
Dit is niet eens besproken. Toch mijn advocaat er maar weer eens bijhalen. Ik zit wel door die l*l zijn schuld in deze situatie. Dat wordt nu grif een rechtszaak.
En Jan zijn baan staat ook op de tocht. In 2013 wordt zijn functie opgeheven. Nu willen ze opeens dat er voor 1 januari een beslissing komt. Over de koppen van de mensen willen ze daar nog even punten scoren. We weten dit al langer, maar nu komt het opeens in een stroomversnelling.
woensdag 14 december 2011 om 09:05
Fok Zoeb, da's geen goedemorgen....
Als de wiedeweerga contact opnemen met je advocaat. Kijken of die wat voor je kan betekenen.
Het kan ook nog steeds blufpoker zijn bij jouw op je werk?
En wat betreft het werk van Jan, da's ook schrikken. Dat wordt me de kerst wel....Tjonge...
Een voor jou.
Ik heb vandaag mijn eerste afspraak bij Dokter Rossi.
Als de wiedeweerga contact opnemen met je advocaat. Kijken of die wat voor je kan betekenen.
Het kan ook nog steeds blufpoker zijn bij jouw op je werk?
En wat betreft het werk van Jan, da's ook schrikken. Dat wordt me de kerst wel....Tjonge...
Een voor jou.
Ik heb vandaag mijn eerste afspraak bij Dokter Rossi.
woensdag 14 december 2011 om 09:25
Nou ja zeg Zoeb!Ik had jullie zo een rustige kerst gegund maar dat zit er niet in,zo te lezen!
Hopelijk kan je advocaat iets voor je betekenen.
En dan ook nog Jan zijn baan...tjongejonge.Hoe lang moet hij nog werken voor ie met pensioen mag/kan?
Sterkte met dit geregel en gedoe!
Gold,wie is Dokter Rossie?
Hopelijk kan je advocaat iets voor je betekenen.
En dan ook nog Jan zijn baan...tjongejonge.Hoe lang moet hij nog werken voor ie met pensioen mag/kan?
Sterkte met dit geregel en gedoe!
Gold,wie is Dokter Rossie?
woensdag 14 december 2011 om 10:01
Jammer dat ik dat niet eerder wist, Coe (ben al een week op wasmachinejacht). Inmiddels heb ik een adres met wasmachines voor ca 300 euro en drie jaar garantie en ik ben geneigd dat te kiezen in de hoop dan weer voor 10 jaar uit de zorgen te zijn. Hoewel een half jaar dan wel weer een mooie garantie is. Kun je het adres mailen?
Ik weet niet wat ik onder barok moet verstaan. Heb je Bric en Brac ook op je lijstje staan naast de teringdure woonboulevard?
Ik weet niet wat ik onder barok moet verstaan. Heb je Bric en Brac ook op je lijstje staan naast de teringdure woonboulevard?
woensdag 14 december 2011 om 10:03
Ben trouwens bang dat de droger een onderdeel mist, een stofrooster in de deur. Weet niet of hij het daarmee meteen zou gaan doen natuurlijk. Ik laat hem lekker in de schuur staan tot betere financiele tijden, op dit moment ben ik al lang weer blij met was die gewoon gewassen en opgehangen kan worden.
woensdag 14 december 2011 om 10:27
Mamz,even googlen op witgoedhandel de zwaan...vanaf 50 euro!
Ik vraag wel aan een man hier uit de straat of hij eens even bij jou langs kan komen om de droger na te kijken.
Man is nu wel op vakantie,zodra hij terug is stuur ik hem jouw kant op.Ik baal er nl van dat vriend iets weggeeft wat het dus kennelijk niet doet.
Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan plakken
Zoiets dus...
Ik vraag wel aan een man hier uit de straat of hij eens even bij jou langs kan komen om de droger na te kijken.
Man is nu wel op vakantie,zodra hij terug is stuur ik hem jouw kant op.Ik baal er nl van dat vriend iets weggeeft wat het dus kennelijk niet doet.
Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan plakken
Zoiets dus...
woensdag 14 december 2011 om 17:23
Verstandig Coetje, even uitzieken.
Grmbl... ik baal een beetje.
Net toen ik wilde vertrekken naar mijn potentieel nieuwe baan voor wat extra info over uren en verdiensten en zo, bellen ze wéér (gisteren belde ze ook al af omdat er iets tussen gekomen was), of ik morgenochtend langs kan komen.
Ja natuurlijk kan dat, maar tjonge, leuk is het niet op deze manier...
Stil hier vandaag....
Grmbl... ik baal een beetje.
Net toen ik wilde vertrekken naar mijn potentieel nieuwe baan voor wat extra info over uren en verdiensten en zo, bellen ze wéér (gisteren belde ze ook al af omdat er iets tussen gekomen was), of ik morgenochtend langs kan komen.
Ja natuurlijk kan dat, maar tjonge, leuk is het niet op deze manier...
Stil hier vandaag....
woensdag 14 december 2011 om 18:05
Ahh Coe dus je bent echt je stem kwijt. Lekker rustig zal dat bij jullie zijn. Maar wel lastig.
Hebben ze die stoelen niet bij Leen Bakker? Dan zou je de tafel nog ergens anders kunnen kopen. Het kan ook bij de kwantum zijn. Die zitten hier langs elkaar. Ik heb ze wel ergens gezien.
Gold dat schiet dus ook helemaal niet op. Zo krijg je er nog tegenzin in. Ben benieuwd of het is wat je wilt.
Mamz jammer dat de droger nog niet werkt. Maar hij zou het ook zonder stoffilter moeten doen toch? Al is dat dan weer niet zo goed voor de droger lijkt me.
Jan en ik hebben besloten alles zoveel als kan te laten rusten tot na nieuwjaar. Ik wil geen gestreste feestdagen en nu kan ik nog lekker even mijn kop in het zand steken. Ik wil nu even rust en geen gezeik.
Hebben ze die stoelen niet bij Leen Bakker? Dan zou je de tafel nog ergens anders kunnen kopen. Het kan ook bij de kwantum zijn. Die zitten hier langs elkaar. Ik heb ze wel ergens gezien.
Gold dat schiet dus ook helemaal niet op. Zo krijg je er nog tegenzin in. Ben benieuwd of het is wat je wilt.
Mamz jammer dat de droger nog niet werkt. Maar hij zou het ook zonder stoffilter moeten doen toch? Al is dat dan weer niet zo goed voor de droger lijkt me.
Jan en ik hebben besloten alles zoveel als kan te laten rusten tot na nieuwjaar. Ik wil geen gestreste feestdagen en nu kan ik nog lekker even mijn kop in het zand steken. Ik wil nu even rust en geen gezeik.
woensdag 14 december 2011 om 18:59
Gelijk heb je Zoeb!Je kunt het toch niet helemaal afsluiten,maar even een paar weken de kop in het zand mag best!
Mamz,geslaagd voor een wasmachine?
Gold,raar dat ze steeds afbellen,als dat maar geen voorbode is voor "later"
Ik zie beelden voor me van een Goldie die heen en weer geslingerd word tussen werk en thuis...(of ben ik dan een erge doemdenkerT)
Mijn stem is nog ver te zoeken,Uk klaagt sinds etenstijd over oorpijn en middelste begint ook lekker mee te doen.Het gaat hier dus niet zo lekker.
Zaterdag stond eigenlijk feestje van middelste en mezelf op de planning maar ik denk dat ik morgen de boel maar afblaas.Heb er echt geen zin in (en geen puf voor)
Mamz,geslaagd voor een wasmachine?
Gold,raar dat ze steeds afbellen,als dat maar geen voorbode is voor "later"
Ik zie beelden voor me van een Goldie die heen en weer geslingerd word tussen werk en thuis...(of ben ik dan een erge doemdenkerT)
Mijn stem is nog ver te zoeken,Uk klaagt sinds etenstijd over oorpijn en middelste begint ook lekker mee te doen.Het gaat hier dus niet zo lekker.
Zaterdag stond eigenlijk feestje van middelste en mezelf op de planning maar ik denk dat ik morgen de boel maar afblaas.Heb er echt geen zin in (en geen puf voor)
woensdag 14 december 2011 om 19:01
Gaaf, die stoel.
Ik krijg gelijk de zenuwen dat dat ding het ineens wel doet als iemand een slim knopje in duwt. Maar als het goed is gebeurt dat niet zo. Het adres bewaar ik voor later, ik heb nu een tweedehands Miele in bestelling voor best wel een bedrag, maar ja, ben niet zo goed in afzeggen van al gevraagde dingen. Ook garantie en hij ziet er netjes uit. En hij centrifugeert
Mijn kerstboom staat inmiddels binnen met een laveloze kerstman als kerstboomvasthouder (hoe noem je zo'n ding?)
Goldie, snap best dat dat niet lekker valt, steeds een afzegging.
Coetje, beterschap
En Zoeb, een heel goed idee om nu maar lekker kerst te gaan vieren.
Ik krijg gelijk de zenuwen dat dat ding het ineens wel doet als iemand een slim knopje in duwt. Maar als het goed is gebeurt dat niet zo. Het adres bewaar ik voor later, ik heb nu een tweedehands Miele in bestelling voor best wel een bedrag, maar ja, ben niet zo goed in afzeggen van al gevraagde dingen. Ook garantie en hij ziet er netjes uit. En hij centrifugeert
Mijn kerstboom staat inmiddels binnen met een laveloze kerstman als kerstboomvasthouder (hoe noem je zo'n ding?)
Goldie, snap best dat dat niet lekker valt, steeds een afzegging.
Coetje, beterschap
En Zoeb, een heel goed idee om nu maar lekker kerst te gaan vieren.
woensdag 14 december 2011 om 19:42
Dat feestje afblazen lijkt mij ook niet zo'n slecht idee Coetje.
En je kop even lekker in het zand steken mag ook best Zoeb.
Wat is, dat is, zegt Goldman altijd. Maw: it's out of your hands.
Zo, een Miele, daar kan je toch weer een flink aantal jaren mee vooruit zou je zo denken Mamzie. Ook al is ie tweedehands.
Tja en die baan... Ze hebben toch echt aangegeven dat ze me willen aannemen, maar ik voel me nu toch ook wel een beetje aan het lijntje gehouden hoor.
Ik zal morgen wel zien hoe het voelt. Als ze niet wéér afbelt.
En je kop even lekker in het zand steken mag ook best Zoeb.
Wat is, dat is, zegt Goldman altijd. Maw: it's out of your hands.
Zo, een Miele, daar kan je toch weer een flink aantal jaren mee vooruit zou je zo denken Mamzie. Ook al is ie tweedehands.
Tja en die baan... Ze hebben toch echt aangegeven dat ze me willen aannemen, maar ik voel me nu toch ook wel een beetje aan het lijntje gehouden hoor.
Ik zal morgen wel zien hoe het voelt. Als ze niet wéér afbelt.
woensdag 14 december 2011 om 22:37
Mijn kerstboom is eindelijk opgetuigd! Bij de kringloop 39 bonte ballen gehaald, eentje is er stuk en de rest hangt gezellig in de boom. Ik denk dat ik het maar een keer zonder slingers in de boom doe. Ziet er heel gezellig uit, net zoals bij oma vroeger.
Ik hartje kerst. Alleen heb ik iets van een ruimteprobleem, de boom komt nu niet goed tot zijn recht.
Ik hartje kerst. Alleen heb ik iets van een ruimteprobleem, de boom komt nu niet goed tot zijn recht.