Een bekende Nes'er? Dat dorpje in het noorden van Nederland...
Anoniem_54027
woensdag 14 december 2011 om 11:14
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 14 december 2011 @ 11:12:
Off topic: Star, ik probeer al jaren te ontdekken wat ik in jouw avatar moet zien! Nu ik je hier toch lees, help me even Geel shirt, blauw rokje, stukje been en handen die rokje aan de achterkant optillen. Geholpen?
Geel shirt, blauw rokje, stukje been en handen die rokje aan de achterkant optillen. Geholpen? Mijn dank is groot! Ik bleef maar kijken en heb het met vorige nick ook wel eens gevraagd, maar dat heb je niet meer gelezen geloof ik
Dat alles waar je veel aan hebt in het leven wat je op school leert bijvoorbeeld, dat slaat je brein niet op, maar wel de reclame slogan van Domo vla
Stressed is just desserts spelled backwards
Anoniem_54027
woensdag 14 december 2011 om 11:16
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 14 december 2011 @ 11:15:
[...]
Mijn dank is groot! Ik bleef maar kijken en heb het met vorige nick ook wel eens gevraagd, maar dat heb je niet meer gelezen geloof ik Vorige nick? Hmmmmmm please do tell
Geel shirt, blauw rokje, stukje been en handen die rokje aan de achterkant optillen. Geholpen? Ik zie altijd een moeder met blonde vlechten en een kind in een draagzak op de rug
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:breezerananas schreef op 14 december 2011 @ 11:17:
Maarre.....wie is het nou ????Joh, daar komen we niet achter. De vriendin van Kruidigmeisje is nu bij haar aan 't klagen wat een rotwijven er op viva zitten!