Op skivakantie...

14-12-2011 15:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Eind januari gaan wij voor het eerst met onze meid (bijna 10 maanden) op skivakantie. Skipakken zijn er zat te krijgen in haar maat, maar schoenen...

Ik zou haar graag iets warms aan de voeten trekken wat ook nog eens waterafstotend is. Iemand tips?
Bijna 10 maanden? Nog niet lopend? Dan zou ik voor zo'n skipak gaan waar handschoenen en een soort sokken/slofjes/schoentjes aan vast zitten.

Wel lopend? (wat goed!) Er zijn gewoon snowboots te koop hoor, voor die ukjes. Bristol, ANWB, op legio plaatsen.

Veel plezier!
Hi FH,

Bedankt voor je reactie. Aan lopen is ze nog niet toe... Ze trekt zich wel al enige tijd op, maar dat lopen zal nog wel ff duren.

Ik heb vanmorgen alle schoenwinkels gehad en geen boots voor haar maat 18/19, Maar de ANWB is een goede tip!

Bedankt!
Als ze nog niet loopt zou ik geen boots kopen hoor. Als ze naar buiten gaat zit ze toch in de kinderwagen (met zo'n trappelzak of deken over haar heen). En die onhandig grote schoenen gaan binnen nou niet echt haar loopontwikkeling bevorderen.

Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk. Had je de Hema ook gehad?
Heb je een groenrijk in de buurt, daar hadden ze er heel veel.
Barts heeft ook waterafstotende, hoge sloffen. Google er maar eens op. Daar zou ik voor gaan. Ze is nog niks hard schoeisel gewend vermoed ik, en om haar dan direct in harde plastic boots te stoppen, lijkt me erg ongemakkelijk.

Fijne vakantie!
Mijn kinderen gaan vanaf hun geboorte ieder jaar mee op wintersport en als ze nog niet kunnen lopen deed ik ze gewoon in de kinderwagen in de voetenzak. Heel af en toe zaten ze op de slee en dan hadden ze gewoon hun leren sloffen aan, met een maillot en skipak.
Ik had voor mijn oudste met 14 maanden snowboots bij Scapino gekocht. Ik geloof maat 19 of 20. Ze liggen hier nog, als je interesse hebt?;)

Hij liep toen ook nog niet echt, alleen aan de hand, maar hij vond het wel erg leuk om er mee door de sneeuw te stappen.
..
Goedemiddag allemaal,

Hartelijk bedankt voor de tips! Ik heb inmiddels een aantal sites gevonden met idd waterdichte slofjes van Barts. Zelfs bij de Bijenkorf hebben ze leuke slofjes.

Wil haar inderdaad geen stugge schoenen aantrekken, daar is ze nog niet aan toe. We gaan er een mooie sneeuwproof outfit van maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven