Chic uit eten
donderdag 15 december 2011 om 15:08
Hoi alle,
Mijn vriend en ik zijn normaal van de eetcafe's echter nu willen we eens chic uit eten en we hebben echt geen idee waar!
We weten wel dat we onze onder stof zitten chic kleding (pak en baljurk) aan willen, hebben jullie misschien ideeen bij welke restaurants een (bal)jurk niet gek is/normaal is?
Omgeving Amstelveen
Ik ben benieuwd, alvast bedankt!
Lydia
Mijn vriend en ik zijn normaal van de eetcafe's echter nu willen we eens chic uit eten en we hebben echt geen idee waar!
We weten wel dat we onze onder stof zitten chic kleding (pak en baljurk) aan willen, hebben jullie misschien ideeen bij welke restaurants een (bal)jurk niet gek is/normaal is?
Omgeving Amstelveen
Ik ben benieuwd, alvast bedankt!
Lydia
donderdag 15 december 2011 om 15:39
Restaurant Beuling, d'Vijf vlieghen, overigens as je je jurkje met flair draagt kan je hem altijd aan!
Vorig jaar hadden we een groot feest, spontaan besloten ervoor uiteten te gaan, ik kreeg erg veel complimenten in het eetcafe waar we aten!
niet schuchter gan doen, gewoon uitdragen dat je draagt wat je mooi vindt... En in Amsterdam kan alles!
Vorig jaar hadden we een groot feest, spontaan besloten ervoor uiteten te gaan, ik kreeg erg veel complimenten in het eetcafe waar we aten!
Volg je hart. Dat klopt.
donderdag 15 december 2011 om 16:16
Hihi thx! Sorry, ben echt niet thuis in jurken/kleding/uitgaan/mode... Vandaar ook mijn vraag
Maar ja, het is meer een galajurk!
Die in Ouderkerk heb ik toevallig ook naar gekeken, bij de poel is ook een goede... Maar jeetje, een galajurk is te he?
Ja ai ai, we moeten ons 'gewoon' niet opgelaten voelen, dan maakt het allemaal niet uit... maarja... als je dat normaal niet aanhebt en niet zooo assertief bent
Maar je hebt gelijk pink!
En misschien is A'dam dan beter...
Lastig lastig! Dacht misschien zijn er zo van die tenten waar je ubersjiek met (gala)jurk terecht kan
Maar ja, het is meer een galajurk!
Die in Ouderkerk heb ik toevallig ook naar gekeken, bij de poel is ook een goede... Maar jeetje, een galajurk is te he?
Ja ai ai, we moeten ons 'gewoon' niet opgelaten voelen, dan maakt het allemaal niet uit... maarja... als je dat normaal niet aanhebt en niet zooo assertief bent
En misschien is A'dam dan beter...
Lastig lastig! Dacht misschien zijn er zo van die tenten waar je ubersjiek met (gala)jurk terecht kan
donderdag 15 december 2011 om 16:45
Meestal ga je naar een gala in een galajurk, je vriend gaat dan in black tie. (als je die niet in de kast hebt hangen, moet je die huren, dat is behoorlijk prijzig)
Je kan ook 'netjes' in gewone jurk (in het lang) naar een restaurant, maar veelal gaan mensen in een cocktailjurkje.
En dan man in het pak.
Je kan ook 'netjes' in gewone jurk (in het lang) naar een restaurant, maar veelal gaan mensen in een cocktailjurkje.
En dan man in het pak.
donderdag 15 december 2011 om 17:02
tis meer zoiets: http://productimages.wehk ... /zigga-galajurk-zwart.jpg
Met kerst ofzo inderdaad beter idee
Is wel veel leuker als meerdere er zo bij lopen.
En dan ga ik nog wel even op zoek naar een 'gewoon' lang jurkje of cocktailjurkje! En mijn vriend in zijn pak.
Dank jullie wel! Nu heb ik wat meer idee over hoe en wat
Met kerst ofzo inderdaad beter idee
En dan ga ik nog wel even op zoek naar een 'gewoon' lang jurkje of cocktailjurkje! En mijn vriend in zijn pak.
Dank jullie wel! Nu heb ik wat meer idee over hoe en wat