Kerstmarkt in Dordrecht?

15-12-2011 17:59 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is de kerstmarkt in Dordrecht? Morgen gaan wij een dagje uit, en de kerstmarkt in Dordrecht leek ons wel leuk, maar ik hoorde ook dat het een beetje saai is daar, wie is daar wel eens geweest en hoe was het?

Zit er anders ergens een leuke grote kerstmarkt in zuid-holland of in de buurt van zuid-holland?
Geen idee of die kerstmarkt leuk is, maar de binnenstad is iig heel mooi! De havens enzo...
Ik vind 'm erg leuk, probeer altijd wel even te gaan!

En wat Dapperedoda zegt, de binnenstad is zeker al de moeite waard en gezellig!
Oke, dan gaan we gewoon naar dordecht Thanks!
De kerstmarkt in D. is gaaf. En groter zelfs dan Essen of Oldenburg
Leuk. Aanrader.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik weet niet hoe het op vrijdag is maar ik ga nooit meer op zaterdag. Eén stap zetten per 10 minuten is NIET leuk! (en dan overdrijf ik echt niet)
Ik vond het vreselijk, veel te druk en allemaal meuk. Tja je moet ervan houden..
Ik vind hem leuker dan maastricht of gent!
Oke, ik ben benieuwd, hopelijk is het niet al te druk.
Ehh ja dat is het wel hoor!
quote:moekie76 schreef op 15 december 2011 @ 20:21:

Ehh ja dat is het wel hoor!

Valt wel mee hoor! Natuurlijk is een kerstmarkt altijd druk, maar op een doordeweekse dag is het echt prima te doen.

En ik vind m ook leuk in Dordt! Al ga ik er meer heen voor het sfeertje dan om echt iets te kopen.
Ik vond het helemaal niet leuk. Veel sokken en onderbroeken en die kan ik overal kopen. Maar Dordrecht zelf heeft een leuke binnenstad.
Tip: zet je auto in Zwijndrecht en steek met de veerpont over. Je staat dan al praktisch op de kerstmarkt. Scheelt een hoop gedoe met parkeren.

Kan ook vanuit Papendrecht!
quote:registreerjenu schreef op 15 december 2011 @ 21:19:

Tip: zet je auto in Zwijndrecht en steek met de veerpont over. Je staat dan al praktisch op de kerstmarkt. Scheelt een hoop gedoe met parkeren.

Kan ook vanuit Papendrecht!

Of vanuit Rotterdam met de watertaxi.

Ik ga niet naar Dordt. Mij te druk. Leuk is hij wel. Over de onderbroeken en sokken is geklaagd en daar kwam verandering in. Zegt men.
Bedankt voor de tips! Druk zal het idd wel zijn, als er maar gewoon normaal te lopen is. Ik was 2 jaar geleden in Oberhausen voor de kerst en dat was echt een nachtmerrie, zo druk dat het was.
Kerstmarkt in dordt is erg leuk.. Parkeren in zwijndrecht is overigens echt niet meer aan te raden.. Ook bij de waterbus is het stervesdruk.. ( heb er 5 jaar gewoon op 3 stappen vanaf de waterbus) en kan je je auto slecht kwijt.

In dordt zelf zijn meerdere grote terreinen opengesteld voor veel auto's waarvandaan je met pendeldiensten het centrum in kan.

Ik kom uit dordt en ga dit jaar voor het eerst niet, tenzij de buurvrouw vanavond nog graag even wil maar anders heb ik geen tijd!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:maryni83 schreef op 15 december 2011 @ 20:56:

[...]

Valt wel mee hoor! Natuurlijk is een kerstmarkt altijd druk, maar op een doordeweekse dag is het echt prima te doen.

En ik vind m ook leuk in Dordt! Al ga ik er meer heen voor het sfeertje dan om echt iets te kopen.Maar de kerstmarkt staat er in Dordrecht niet doordeweeks, Hij staat er van vanavond t/m zondag. Ik vind hem erg mooi altijd, de binnenstad is gewoon mooi hier, en vanavond wandel ik er misschien wel overheen. (woon er redelijk dichtbij dus kan er lopend heen.. geen parkeerproblemen dus.. maar je zou ook in een buitenwijk kunnen parkeren en dan het station onderdoor en dan loop je ook zo de binnenstad in.kwartiertje lopen ofzo)
quote:fizzgigg schreef op 16 december 2011 @ 13:50:

[...]

Maar de kerstmarkt staat er in Dordrecht niet doordeweeks, Hij staat er van vanavond t/m zondag. Ik vind hem erg mooi altijd, de binnenstad is gewoon mooi hier, en vanavond wandel ik er misschien wel overheen. (woon er redelijk dichtbij dus kan er lopend heen.. geen parkeerproblemen dus.. maar je zou ook in een buitenwijk kunnen parkeren en dan het station onderdoor en dan loop je ook zo de binnenstad in.kwartiertje lopen ofzo)Huh, echt waar? Volgens mij ben ik er twee jaar terug toch echt doordeweeks geweest..
Nou ik ben er vrijdag geweest. En ik vond er geen zak aan, totaal geen kerstsfeer! Het waren gewoon kraampjes van de winkels waar ze voor stonden. Er werd nog geen eens kerstmuziek gedraaid maar iets van andre hazes. Het leek meer of ik op de normale markt liep ofzo. Nee het was echt geen aanraden helaas!
Jammer duffiej. Misschien moest de stemming er nog in komen zaterdag of zondag.

Ik ben niet geweest. Ben er twee keer geweest en vind het wel goed zo.
hoe laat was je er vrijdag dan duffiej?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik was er vrijdagavond rond 19.00 uur, heb een uurtje rondgelopen. Ik verwachtte echt een kerstsfeer, maar dat was er niet echt, helaas. Volgend jaar wordt het toch Duitsland denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven