Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hier veel broeken. Veel rokjes staan haar niet, ze heeft korte beentjes volgens mij... ze heeft wel eens rokjes aan die dan qua lengte veel te lang vallen. Dan ziet ze er enorm netjes uit... echt te netjes gewoon.

Hoe was het op de kerstmarkt GW?
Gezellig fan, H heeft nog heerlijk in de draaimolen gezeten, wij lekker gegeten (H wou niets) en we hebben nu dus een rendier en een eekhoorn-voederkastje (en we hadden heerlijke olijven, gevulde tomaatjes en gekruide champingontjes. maar zijn net op )

Nog even bij de prim@rk geweest, setjes gekocht voor vriendin, ga dit weekend op kraamvisite (tweeling) en geef altijd een geboorte schilderijtje (heeft ze bij naar 2 andere kinderen ook gehad) maar die is nog niet klaar en wil niet helemaal met lege handen aankomen.
Ooooh klinkt lekker allemaal zeg !!! Ben benieuwd !! Wordt een lange dag voor ons... maar heb er wel enorm zin in.

Zit er ook een Prim@rk??? Geweldig !!!!
Ja, die Prim@rk zit er sinds kort, en er zit ook een HEMA! Ik vind het een erg leuke stad om te winkelen, je hebt er (voor slecht weer) ook een groot overdekt winkelcentrum met een heerlijke foodcourt.
Is dat de Limbecker Platz GW? Zit het net te zoeken !! Ziet er echt geweldig uit !
Jep
Ik ben ook fan van de 8 euro spijkerbroeken van de Hema! Smalle pijpen en ook nog met elastiek in de taille smaller te maken. Die heeft I. heel veel aangehad, jammer dat ze er in maat 92 niet meer zijn
quote:Becky26 schreef op 15 december 2011 @ 21:27:

Vingino vind ik hele fijne broekjes! lekker smal, ook om d'r billen die ze niet heeft. Alleen vind ik ze te duur voor nieuw. Verder vind ik BFC en noppies mooie smalle broekjes.in lelystad en roermond zit een outlet. Dat scheelt, hoewel het dure broekjes blijven. Verder ben ik al eens enorm goed geslaagd in de uitverkoop bij de Bij. De helft van de helft ofzo. Maar is wel mazzel hebben. Ik vind ze hun geld echt wel waard. Ze vallen smal en ook erg lang. Is een van de weinige broeken 80 die echt nog wel een tijd mee kan.
Broekjes hema vallen idd wel small, maar vind de rits daar niet zo van. H&M is echt veel te breed.

Vingino vind ik echt veel te duur!

Waar zijn die Bfc broekjes te koop?

Dit zijn de jurken die ik besteld heb

Oh mooie jurken Maya, die staan je vast super !!! Vingino is idd super duur. Maar misschien op webshops? Er zijn er best wat aan het uitverkopen?

Deze heb ik gister gepast, maar paste niet (was te groot), op de site is hij uitverkocht.
ik ga me even douchen en dan op bed. trusten
Mooie jurken Maya! Hoop zelf ook weer in zulke jurkjes te passen. Na de bevalling gaan de kilo's er af!

Ik ga ook slapen. Trusten!
quote:fanatic schreef op 15 december 2011 @ 22:19:

Oh mooie jurken Maya, die staan je vast super !!! Vingino is idd super duur. Maar misschien op webshops? Er zijn er best wat aan het uitverkopen?

dan zijn ze nog vaak 30 a 35 euro. idd prijzig. nogmaals, ik vind het het geld waard. En ik mag er van mezelf 1 per maat (nou heb ik vaak ook maar 1 spijkerbroekje per maat). Of probeer het op marktplaats?

Bfc, oa diverse webshops. Ook niet heel goedkoop hoor. Non-uitverkoop is toch ook gauw 25 euro voor een broekje. Maar nu met de uitverkoop kun je wellicht je slag slaan. mss staan op de site nog verkooppunten. www.baby-face.nl
oh, prenatal vond ik in kleinere maten ook lange smalle broeken hebben. daarna nooit meer geweest/gekocht.
Serieus maar 1 spijkerbroek per maat?

ik zweer er voor mezelf bij dus h heeft er wel meer
M. heeft 5 tot 6 jeans per maat denk ik... is er een beetje in blijven hangen.. Toen met spreidbroek zaten jurkjes/rokjes gewoon niet leuk. Al heeft ze af en toe wel een rokje/jurkje aan hoor.
quote:germanwings schreef op 15 december 2011 @ 22:32:

Serieus maar 1 spijkerbroek per maat?

ik zweer er voor mezelf bij dus h heeft er wel meerja. zijn in mijn mening genoeg andere leuke broeken in plaats van die eeuwige jeans. Toevallig had ie er in 80 twee, en in 86 ook weer (en dan ook nog een jeans tuinbroek, dus 3).
Hoi, hier ook weer even een berichtje van mij! T gaat gelukkig wat beter met F. haar slapen, al was t vanmorgen weer voor 6 uuren lag ik zelf vanaf 4:30 ook wakker.. Gelukkig gaan we erg vroeg naar bed, maar uitgerust ben ik zeker nog niet.. Toch wel pittig hoor, vakantie met zo'n kleintje.. Begin steeds meer te voelen voor die vakantie met z'n tweetjes (GW, jij snapte het al snel..) Of we nemen oppas mee..

Verder is t hier wel heerlijk hoor, en is F. ook weer haar vrolijke zelf. En ze babbelt de hele dag, en we lezen wel 10 boekjes op een dag, dus ze kent daar nu zo ongeveer alle woorden uit, zo schetig.. Zwemmen vindt ze helemaal te gek, strand wordt ook steeds leuker, dat geklieder met zand, en de zee wordt ook steeds minder spannend.

Hier ook volop aandacht van de locals, en een relaxt sfeertje, dus ze wandelt heerlijk rond in restaurantjes en windt iedereen om haar vinger.

Goed, we gaan maar weer slapen, t wordt steeds vroeger, ha ha!

Liefs aan allen, en Deb, sterkte! Rot dat er geen oplossing is voor die jeuk, lijkt me vreselijk! Nog ff volhouden!

En Moom, sorry voor de tas, zat bij het appartement, maar we sjoppen wel voor muchas dollars bij de plaatselijke appie (ook kerststol, boerenkool en marsepein zijn hier probleemloos verkrijgbaar). Was wel ff een domper op mijn vakantiegevoel, maar inmiddels heb ik het toch te pakken
Oooh, kleertjes!! Daar kun je geen genoeg van hebben. Hier juist bijna alleen maar spijkerbroekjes. Ik ben juist niet zo van andere broekjes. Maar door al dat gekruip gaan er per week een broek of 3 in de kliko. Klein gaatje vind ik nog niet zo erg maar daarna hup weg! En tja, s weet echt niet wanneer hij een broekje van vingino of van de Hema aangeeft. Houdt hij geen rekening mee dus heb ook al 2 dure broekjes weg kunnen gooien. En nee, ik ben niet van de lapjes naaien! Vind het ook wel weer een goed excuus om nieuwe kleertjes te halen!

Maar hier heeft meneer het lopen ook ontdekt hoor, dus gaten in de broekjes zullen wel wat minder gaan worden.
Echt gaten van het kruipen ? Dat heb ik nooit echt gehad

En s dus eindelijk ook aan het lopen, hoera !

En kath aan water zitten heeft hier wel andere dimensie gekregen

h zit dan continu erin dus wij deden altijd shifts kon de ander even rustig lezen ofzo

heb geloof ik nog 5 of 6 boeken gelezen
A heeft niet zo veel gekropen. Als die ook knieeen kapotzou hebben gekropen zou ik ook wel goedkopere broekjes hebben gekocht
Maya: dat eerste jurkje vind ik echt superleuk!! Ik hoop zo'n 4 maanden na de bevalling ook weer in zo'n jurkje te passen, dan hebben we hele dag bruiloft.

Rain: wow, S zo hard aan het kruipen geweest dat de gaten in de broeken kwamen! Hier gelukkig nooit gehad!

Wat goed dat hij nu ook aan het lopen is! Zal idd schelen wbt broekjes!

Broekjes: hier ook altijd al een probleem, maar Nam.e I.t zit hier wel redelijk goed. Ze heeft gewoon om elke spijkerbroek een riem

Pffff wat een regen valt er weer vanmorgen... Bah.. Ik moet nog even naar de winkels straks, en wou eigenlijk zo vroeg mogelijk.. Maar ben bang dat dat niet wordt...
Oh Kath, k vergeet jou helemaal! Leuk even wat van je te lezen!

En de vakantie klinkt heerlijk! F heeft het uitslapen op vakantie nog niet ontdekt dus??
Zijn bij oogarts geweest, ze denkt niet dat h scheel kijkt voor de zekerheid gaan we in maart nog een keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven