Nog steeds iemand wakker?

16-11-2011 01:55 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer vrolijk verder.
Tja MV ik weet niet waar ik ze dan moet zetten

Mijn idee was idd om ze 'mooi' neer te zetten omdat ik niet mijn hele huis vol planten wil.

Maar ze staan nu op het aanrecht omdat het een beetje geknoei was met water geven (net niet de goede potjes, blabla) en daar wil ik ze eigenlijk ook niet hebben.

En aangezien ik de smaak tot nu toe 'niet zo' vond, ga ik misschien liever weer over op gedroogde kruiden uit de winkel.
quote:driewieler schreef op 16 december 2011 @ 12:45:

Ik ben ook niet echt blij met mijzelf vandaag. Ik heb zo'n dikke buik dat ie in de weg zit en ik niets leuks kan aantrekken. Balen want vanavond heb ik een afspraak in een coole tent. Ben benieuwd of ik binnengelaten word .Haha, dat had ik met 36 wk, opening van een club in A'dam. Ik voelde me zo ongelukkig met mijn soeptent en dikke buik tussen al die BN'ers.
Erg hè, Helene :(.

Ik was gisteren in de stad en zag een rode (!jawel) leren broek, zooooooo gaaf. Uit radeloosheid had ik em bijna gekocht.

Ik heb een beetje het anorexia syndroom, alleen ik denk dat ik slank ben terwijl ik dat gewoon echt niet ben nu.

Maar goed, nog ff volhouden. Nu eerst maar eens een gevulde koek
Dat is toch omgekeerde anorexia?

O, haha, ik las niet goed. Ik heb dat ook al een tijdje. Ik zie zelf niet echt dat ik aangekomen ben... alleen de weegschaal geeft echt 10 kg meer aan.

Wel spannend hoor Driewieler, zo richting bevalling.
quote:driewieler schreef op 16 december 2011 @ 13:14:

Erg hè, Helene :(.

Ik was gisteren in de stad en zag een rode (!jawel) leren broek, zooooooo gaaf. Uit radeloosheid had ik em bijna gekocht.

Jammer, had ik wel willen zien.
...
..
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
...
Wat een interessante conversatie
Hihihi. Gezellig he Moon. Sorry.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ho shit. Ik bedenk me ineens dat ik, als ik nog kerstkaarten wil sturen, wel op mag schieten.

t Moet toch wel begin volgende week, uiterlijk.
Moon, je kunt ook e-cards sturen. Gratis en heel snel!

Ja, was een heel interessant gesprek.
Ik heb even een jank moment hier. De opdracht voor Bo voor maandag is afgezegd. En ik had het geld net nodig voor het speciale dieetvoer voor Kane wat bijna op is.

Heb even een momentje dat ik denk dat ik het niet trek. Of dat ik niet weet meer hoe. Ik hoop zo dat ik snel weer de kracht heb om met al die tegenslagen om te gaan. Soms heb je gewoon zin om het bijltje erbij neer te leggen.

Ik ga maar even gezellig de kattenbak verschonen. Hoe ik er ook een rot hekel aan heb, als ik ze zie trappelen voor de bak tot ik klaar ben, of als ik niet snel genoeg ben dan doen ze het op de kale bak, ben ik niet blij mee. Ben nu een meester om de bak snel te verschonen. Maar moet ook zo om ze lachen ze zo zien wachten dat de bak klaar is. Bo trekt mij altijd mee om de bak te verschonen terwijl ik dat elke dag doe, tip, verwen een kat niet teveel, terug draaien is moeilijk.

Heb nog wel een leuk verhaaltje.

Ik word vaak wakker en dan ligt Bo in mijn armen op zijn rug, hoofdje op mijn arm en kijkt mij gelukkig aan alsof hij mijn partner is. En hoe hij het doet, mijn arm ligt om hem heen.

Dat ik niet kon slapen en voor hem deed dat ik sliep kwam ik erachter. Als ik op mijn rug lig dan wurmt hij zich tussen mijn arm en mijn lichaam. Dan rolt hij zich op zijn rug. En dan trappelt hij zich omhoog met zijn achterpootjes tot hij met zijn koppie op mijn schouder ligt.

Ja info slaat nergens op maar probeer de tranen even te verbijten zo.
Wat vervelend Mylene. Kun je misschien iets regelen met de dierenarts vwb het voer? Ik weet niet wat zoiets kost, maar wie weet mag je het in delen betalen.

Lieve katten heb je!
Ik haal deze post zo weg hoor, ik had vandaag al een tegenvaller, 2 van mijn katten kregen van de dieren vb harde brokken. Hoor ik net dat het voorlopig niet meer kan. Ik heb het idee dat de dingen daar niet eerlijk gaan. Ze was mij vandaag vergeten en ik kreeg iemand anders haar pakket, en die zat helemaal vol met spullen waarvan ze mij altijd zei dat ze nooit kreeg, zacht voer voor katten enz.

Nou ja, ik haal dit zo wel weer weg maar had zoveel tegenslagen vandaag. Ook nog iets financieels, ben ik ook niet lekker van. Het is niet mijn dag.

Nee mijn dierenarts wil daar niet aan doen. Nou even kiezen op elkaar. Als het goed is dan komt er iemand morgen een kattenbak ophalen die ik op MP had verkocht, dus dan heb ik weer 10 euro voor het voer voor Kane. En ik heb gelukkig nog wel even een weekje dus het zal wel goed komen.

Het is gewoon een rot dag.
Myleen

Raar dat ze die opdracht zo laat afzeggen. Het is dus niet verplaatst, maar helemaal afgezegd?

Vind ik niet netjes. Je hebt er al rekening mee gehouden, zowel qua planning als financieel.
Ja ik had al een schriftelijke bevestiging dat het door ging. Dus een erge tegenvaller. Ik baal als een stekker. Had er zeker met het voer rekening mee gehouden qua kosten voor Kane.
Waarom gaat het niet door dan?
Ik heb geen idee. Ik kreeg een emailtje van het castingburo dat het niet doorging. Stond geen reden bij.
Balen zeg!
Ja zeker, komt even niet uit om dit te missen. Even bijkomen en morgen bedenken hoe en wat nu. Komt even rauw op mijn dak. Alles vandaag trouwens.
Soms komt alles tegelijk en zie je het even niet meer. Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt en er een oplossing komt.

Wel fijn dat je kerstavond met Passie wat gaat doen. Tenminste iets om naar uit te kijken.
Morgen zie je het vast anders MV. Dat is vaak zo en dit is een praktisch probleem.

Ik vind emotionele zaken altijd lastiger op te lossen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven