Geld & Recht alle pijlers

Twee verschillende cadeaubonnen, wat te doen?

16-12-2011 20:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn verjaardag twee cadeaubonnen gekregen, van twee verschillende parfumerieen. Het liefste wil ik ze ze samenvoegen, om een hoger bedrag te kunnen besteden.

Heeft iemand een tip voor mij?
Ozo.
Dat lijkt me lastig als ze van verschillende winkelketens zijn. Misschien ruilen met iemand?
Idd kijken op MP of je ze kunt ruilen.
Vragen of een van je vriendinnen hem over wil nemen, desnoods voor een iets lager bedrag, zodat jullie er allebei voordeel van hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het enige wat ik bedenken kan is iets kopen, terugbrengen, geld terug vragen ( zal je zien; krijg je een tegoedbon! ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb ook al eens op MP gekeken, maar ik zie dan dat mensen cadeaubonnen voor minder aanbieden dan erop staat. Dat snap ik dus niet !?!
Ozo.
quote:hallekie schreef op 16 december 2011 @ 20:07:

Ik heb ook al eens op MP gekeken, maar ik zie dan dat mensen cadeaubonnen voor minder aanbieden dan erop staat. Dat snap ik dus niet !?!Waarom zou ik - bijv. - moeite doen om voor 20 euro een kadobon van 20 euro van jou te kopen, op MP, als ik net zo goed meteen mijn 20 euro naar Ici Paris zou kunnen brengen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 december 2011 @ 20:05:

Het enige wat ik bedenken kan is iets kopen, terugbrengen, geld terug vragen.Dat lijkt mij ook het handigst! Wel eerst even checken of je dan ook wel echt je geld terugkrijgt.
En die twintig euro die kan je onbeperkt besteden want er staat geen houdbaarheidsdatum op en als je je bedenkt en liever 25 oliebollen wil, dan kan dat ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 december 2011 @ 20:05:

Het enige wat ik bedenken kan is iets kopen, terugbrengen, geld terug vragen ( zal je zien; krijg je een tegoedbon! ) .

Dit doe ik zelf wel eens als ik een kadobon in wil ruilen voor geld. Prima oplossing!

Inderdaad van tevoren wel even checken of de winkel geld of een tegoedbon terug geeft.
In de winkel aan een klant vragen of hij/zij de bon wil gebruiken en dan aan jou het geld geeft.
maar zie je dan niet op de bon terug dat er met een tegoedbon "betaald" is, in eerste instantie?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 december 2011 @ 20:09:

[...]

Waarom zou ik - bijv. - moeite doen om voor 20 euro een kadobon van 20 euro van jou te kopen, op MP, als ik net zo goed meteen mijn 20 euro naar Ici Paris zou kunnen brengen?Om een ander een plezier te doen?
Ik ga mee met Whopper.

TO waar woon je ongeveer? Ik moet toch een nwe mascara dus kan als je in regio Zeist zit wel ruilen voor geld als je wil?

Moet vanmiddag in Amsterdam oost zijn trouwens dus dat kan ook.
quote:Max.Daffie schreef op 16 december 2011 @ 22:12:

In de winkel aan een klant vragen of hij/zij de bon wil gebruiken en dan aan jou het geld geeft.Dit
@Suze, bedankt, maar woon in een plaats vlakbij Leiden, dus dat wordt lastig.

Ik denk over jullie tips na, dank!
Ozo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven