facebook...

17-12-2011 11:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 5 dagen geleden iets wezen drinken met een leuke jongen. Hij vroeg na afloop of ik ook Facebook had, en hij zij dat hij me toe zou voegen daarop. Hij zei dat als hij thuis zou zijn nog even wat ging doen op de computer, zoals facebooken. Nu is het 5 dagen later en heeft hij me nog niet toegevoegd. Zou hij me dan toch niet zo leuk of niet interessant genoeg vinden? Vroeg hij mijn facebook alleen maar uit beleefdheid? Ik ben nogal onzeker over mezelf en twijfel snel of mensen mij wel leuk vinden. Het klinkt vast heel onzinnig allemaal, het is maar facebook natuurlijk en dat is best een nietszeggend iets,maar toch twijfel ik weer aan mezelf. Zou hij het gewoon vergeten zijn omdat hij mij niet zo interessant of belangrijk vind?
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 17:30:

Had ik haar maar niet gekend, was beter voor me geweest.dan had je niet over jezelf geleerd dat je zo kunt reageren.
Dan had ik niet geleerd dat je voor liefde niet bij een vrouw moet zijn.
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 17:43:

Dan had ik niet geleerd dat je voor liefde niet bij een vrouw moet zijn.Oh je komt uit de kast? Dan is dat toch hartstikke positief dat je dat nu weet van jezelf? en dat allemaal dankzij facebook
Ik ben 100% hetero, ik zeg alleen dat je voor liefde niet bij de vrouw moet zijn.
Welke kleren je draagt, wat voor baan je hebt, welke opleiding,m hoeveel vrienden etc etc is wat voor vrouwen telt. Niet dat het iets met liefde te maken heeft, maar er wordt vooral gekeken naar je status.
En voor wat ik zeg, is mijn ervaring tot nu toe. Ik wil nog wel zien dat het anders is.
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 17:47:

Ik ben 100% hetero, ik zeg alleen dat je voor liefde niet bij de vrouw moet zijn.

wie is dat dan? is dat ook je moeder?

zou je trouwens niet zelf een topic openen?
Heb een topic aangemaakt.
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 17:51:

Welke kleren je draagt, wat voor baan je hebt, welke opleiding,m hoeveel vrienden etc etc is wat voor vrouwen telt. Niet dat het iets met liefde te maken heeft, maar er wordt vooral gekeken naar je status.Lekker generaliserend! Jeetje zeg. Dit zegt ook wat over jou.
quote:lorrel schreef op 17 december 2011 @ 16:57:

[...]

ja dat lost vast een heleboel onzekerheid op, het is allemaal de schuld van facebook. Vroeger toen facebook nog niet bestond was niemand onzeker.
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 16:51:

Ik wou dat facebook niet bestond, zou beter zijn.Je hoe4ft er niet aan deel te nemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Facebook. Ik heb ook wel meegemaakt dat ik bekenden (die ik regelmatig zie) van mij had uitgenodigd in mijn vriendenlijst.

Vervolgens hoor ik niets van ze. Geen acceptatie.

Ik lees wel hoe ze op andere berichtjes reageren.

Ze vinden mij blijkbaar minder leuk dan gedacht. Tja, mensen denken vaak anders over je dan ze doen overkomen.

What ever. Ik zie de personen nog wel maar ik zeg er ook niets meer over.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 17 december 2011 @ 23:11:

Vervolgens hoor ik niets van ze. Geen acceptatie.

Misschien hebben ze het niet door.

Ik zit zelf pas net op Facebook, vond Hyves altijd leuker.

Omdat al m'n vrienden naar Facebook verhuisden, ben ik daar ook eens rond gaan kijken. Ik vond het in het begin erg onoverzichtelijk, miste de helft.

Zo ook de vriendschapsverzoeken. Een collega van mij vroeg op een gegeven moment voor de grap 'beledigd' of ik geen vrienden met haar wilde zijn. Had het totaal niet gezien.
hij had dus wel een bericht gestuurd, maar daar had ik van Facebook nooit bericht van gekregen en het stond gewoon ergens tussen mijn andere berichten :P vreemd, maar goed ik twijfel weer veel te snel aan mezelf, dat blijkt wel weer!

Nog iets anders:

we hebben nu twee keer samen gesport en na beide keren heeft hij gevraagd samen iets te drinken op het sportcentrum. We hebben toen best wel een tijdje gepraat, wat erg gezellig was. Hij vroeg me op het laatst of ik zin had om een keer samen te koken bij hem op zijn studentenkamer in de kerstvakantie.

Nu is mijn vraag, is dit verstandig? Vinden jullie het gek/veel te snel dat hij dit nu al vraagt en is het wel veilig om daar heen te gaan aangezien we elkaar nog niet echt lang kennen...ik twijfel een beetje. Hoe lang duurt het bij jullie vaak voordat een jongen je uitnodigt thuis (vriendschappelijk of als 'date')?
Nou zeg zo kun je inderdaad wel van alles een probleem maken....als jongen zijnde zou ik dat niet lang trekken alles pietepeuterig wikken, wegen, persoonlijk aantrekken. Doet een kerel het een keer leuk aanpakken, beetje initiatief tonen is het weer niet goed.
ik vind het juist leuk hoor, maar ik hoor wel vaak uit mijn omgeving ook dat je eerst iemand wat beter en langer zou moeten kennen voordat je naar zijn huis gaat
Tja waar voel je je goed bij? Voel je je prettig bij zijn gezelschap, gewoon doen. En als je nog iets voor achter de hand wil hebben laat een vriendin je bellen als je bij hem bent.

Als het tegenvalt of je vertrouwt het niet dat je een goed excuus hebt om weg te kunnen en anders neem je hem niet op ofzo?
het lijkt me zelf erg gezellig. mmm misschien past deze vraag niet zo in dit topic eigenlijk
meid doe niet zo moeilijk, lekker gaan! Hij vindt je blijkbaar wel leuk en jij hem ook. en als je het te privé vindt op zijn kamer stel je voor om elders een hapje te eten.

waar benje bang voor? dat je aangerand wordt? Hij probeert als het leuk is vast om je te zoenen maar hoe ver je gaat daar ben je zelf bij.
Waarom heb je hier een nieuw topic over geopend?

En ff tussendoor Snyg! Hoe ist met je zweed?
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 17:51:

Welke kleren je draagt, wat voor baan je hebt, welke opleiding,m hoeveel vrienden etc etc is wat voor vrouwen telt. Niet dat het iets met liefde te maken heeft, maar er wordt vooral gekeken naar je status.Niet bij alle vrouwen hoor. Bij mij telt status niet echt.
quote:Lotte35 schreef op 18 december 2011 @ 10:17:

[...]

Misschien hebben ze het niet door.

Ik zit zelf pas net op Facebook, vond Hyves altijd leuker.

Omdat al m'n vrienden naar Facebook verhuisden, ben ik daar ook eens rond gaan kijken. Ik vond het in het begin erg onoverzichtelijk, miste de helft.

Zo ook de vriendschapsverzoeken. Een collega van mij vroeg op een gegeven moment voor de grap 'beledigd' of ik geen vrienden met haar wilde zijn. Had het totaal niet gezien.

Ja, dat is idd waar.

Maar in mijn geval gaat het om een bekende van manlief en mij.

Opmerkelijk is het wanneer ze manlief wel accepteert en mij niet.
quote:Jaja007 schreef op 27 december 2011 @ 21:39:

Opmerkelijk is het wanneer ze manlief wel accepteert en mij niet.Da's vreemd ja.
Idd vreemd. Vooral als we straks een verjaardag hebben van een gezamenlijke bekende, dan zie ik deze persoon ook weer.

Dan is het een vreemde situatie. Hoe te reageren?
quote:Jaja007 schreef op 27 december 2011 @ 22:32:

Hoe te reageren?Ik zou gewoon met een knipoog zeggen: 'Wil je geen vrienden zijn met mij?' En dan kijken hoe ze reageert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven