facebook...
zaterdag 17 december 2011 om 11:30
Hoi, ik ben 5 dagen geleden iets wezen drinken met een leuke jongen. Hij vroeg na afloop of ik ook Facebook had, en hij zij dat hij me toe zou voegen daarop. Hij zei dat als hij thuis zou zijn nog even wat ging doen op de computer, zoals facebooken. Nu is het 5 dagen later en heeft hij me nog niet toegevoegd. Zou hij me dan toch niet zo leuk of niet interessant genoeg vinden? Vroeg hij mijn facebook alleen maar uit beleefdheid? Ik ben nogal onzeker over mezelf en twijfel snel of mensen mij wel leuk vinden. Het klinkt vast heel onzinnig allemaal, het is maar facebook natuurlijk en dat is best een nietszeggend iets,maar toch twijfel ik weer aan mezelf. Zou hij het gewoon vergeten zijn omdat hij mij niet zo interessant of belangrijk vind?
zaterdag 17 december 2011 om 17:46
zaterdag 17 december 2011 om 18:28
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 17:51:
Welke kleren je draagt, wat voor baan je hebt, welke opleiding,m hoeveel vrienden etc etc is wat voor vrouwen telt. Niet dat het iets met liefde te maken heeft, maar er wordt vooral gekeken naar je status.Lekker generaliserend! Jeetje zeg. Dit zegt ook wat over jou.
Welke kleren je draagt, wat voor baan je hebt, welke opleiding,m hoeveel vrienden etc etc is wat voor vrouwen telt. Niet dat het iets met liefde te maken heeft, maar er wordt vooral gekeken naar je status.Lekker generaliserend! Jeetje zeg. Dit zegt ook wat over jou.
zaterdag 17 december 2011 om 23:11
Facebook. Ik heb ook wel meegemaakt dat ik bekenden (die ik regelmatig zie) van mij had uitgenodigd in mijn vriendenlijst.
Vervolgens hoor ik niets van ze. Geen acceptatie.
Ik lees wel hoe ze op andere berichtjes reageren.
Ze vinden mij blijkbaar minder leuk dan gedacht. Tja, mensen denken vaak anders over je dan ze doen overkomen.
What ever. Ik zie de personen nog wel maar ik zeg er ook niets meer over.
Ik lees wel hoe ze op andere berichtjes reageren.
Ze vinden mij blijkbaar minder leuk dan gedacht. Tja, mensen denken vaak anders over je dan ze doen overkomen.
What ever. Ik zie de personen nog wel maar ik zeg er ook niets meer over.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zondag 18 december 2011 om 10:17
quote:Jaja007 schreef op 17 december 2011 @ 23:11:
Misschien hebben ze het niet door.
Ik zit zelf pas net op Facebook, vond Hyves altijd leuker.
Omdat al m'n vrienden naar Facebook verhuisden, ben ik daar ook eens rond gaan kijken. Ik vond het in het begin erg onoverzichtelijk, miste de helft.
Zo ook de vriendschapsverzoeken. Een collega van mij vroeg op een gegeven moment voor de grap 'beledigd' of ik geen vrienden met haar wilde zijn. Had het totaal niet gezien.
Omdat al m'n vrienden naar Facebook verhuisden, ben ik daar ook eens rond gaan kijken. Ik vond het in het begin erg onoverzichtelijk, miste de helft.
Zo ook de vriendschapsverzoeken. Een collega van mij vroeg op een gegeven moment voor de grap 'beledigd' of ik geen vrienden met haar wilde zijn. Had het totaal niet gezien.
vrijdag 23 december 2011 om 17:18
hij had dus wel een bericht gestuurd, maar daar had ik van Facebook nooit bericht van gekregen en het stond gewoon ergens tussen mijn andere berichten
vreemd, maar goed ik twijfel weer veel te snel aan mezelf, dat blijkt wel weer!
Nog iets anders:
we hebben nu twee keer samen gesport en na beide keren heeft hij gevraagd samen iets te drinken op het sportcentrum. We hebben toen best wel een tijdje gepraat, wat erg gezellig was. Hij vroeg me op het laatst of ik zin had om een keer samen te koken bij hem op zijn studentenkamer in de kerstvakantie.
Nu is mijn vraag, is dit verstandig? Vinden jullie het gek/veel te snel dat hij dit nu al vraagt en is het wel veilig om daar heen te gaan aangezien we elkaar nog niet echt lang kennen...ik twijfel een beetje. Hoe lang duurt het bij jullie vaak voordat een jongen je uitnodigt thuis (vriendschappelijk of als 'date')?
Nog iets anders:
we hebben nu twee keer samen gesport en na beide keren heeft hij gevraagd samen iets te drinken op het sportcentrum. We hebben toen best wel een tijdje gepraat, wat erg gezellig was. Hij vroeg me op het laatst of ik zin had om een keer samen te koken bij hem op zijn studentenkamer in de kerstvakantie.
Nu is mijn vraag, is dit verstandig? Vinden jullie het gek/veel te snel dat hij dit nu al vraagt en is het wel veilig om daar heen te gaan aangezien we elkaar nog niet echt lang kennen...ik twijfel een beetje. Hoe lang duurt het bij jullie vaak voordat een jongen je uitnodigt thuis (vriendschappelijk of als 'date')?
vrijdag 23 december 2011 om 17:24
vrijdag 23 december 2011 om 17:30
Tja waar voel je je goed bij? Voel je je prettig bij zijn gezelschap, gewoon doen. En als je nog iets voor achter de hand wil hebben laat een vriendin je bellen als je bij hem bent.
Als het tegenvalt of je vertrouwt het niet dat je een goed excuus hebt om weg te kunnen en anders neem je hem niet op ofzo?
Als het tegenvalt of je vertrouwt het niet dat je een goed excuus hebt om weg te kunnen en anders neem je hem niet op ofzo?
vrijdag 23 december 2011 om 17:44
meid doe niet zo moeilijk, lekker gaan! Hij vindt je blijkbaar wel leuk en jij hem ook. en als je het te privé vindt op zijn kamer stel je voor om elders een hapje te eten.
waar benje bang voor? dat je aangerand wordt? Hij probeert als het leuk is vast om je te zoenen maar hoe ver je gaat daar ben je zelf bij.
waar benje bang voor? dat je aangerand wordt? Hij probeert als het leuk is vast om je te zoenen maar hoe ver je gaat daar ben je zelf bij.
zaterdag 24 december 2011 om 00:49
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 17:51:
Welke kleren je draagt, wat voor baan je hebt, welke opleiding,m hoeveel vrienden etc etc is wat voor vrouwen telt. Niet dat het iets met liefde te maken heeft, maar er wordt vooral gekeken naar je status.Niet bij alle vrouwen hoor. Bij mij telt status niet echt.
Welke kleren je draagt, wat voor baan je hebt, welke opleiding,m hoeveel vrienden etc etc is wat voor vrouwen telt. Niet dat het iets met liefde te maken heeft, maar er wordt vooral gekeken naar je status.Niet bij alle vrouwen hoor. Bij mij telt status niet echt.
dinsdag 27 december 2011 om 21:39
quote:Lotte35 schreef op 18 december 2011 @ 10:17:
[...]
Ja, dat is idd waar.
Maar in mijn geval gaat het om een bekende van manlief en mij.
Opmerkelijk is het wanneer ze manlief wel accepteert en mij niet.
[...]
Ja, dat is idd waar.
Maar in mijn geval gaat het om een bekende van manlief en mij.
Opmerkelijk is het wanneer ze manlief wel accepteert en mij niet.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.