Helderziende doet nare uitspraken

18-12-2011 11:18 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet er zijn hier ooit al meerdere topics over geopend maar ik moet mijn verhaal kwijt.

Mijn relatie lag even in een dip en ik belde een helderziende. Ze zei in februari is deze relatie defintief klaar. Daarna neemt ie nog contact met je op in september maar heb jij geen intresse meer. Ik ben hier zo van geschrokken en zit compleet in een dip. Ze zei ook wel wat dingen die ze niet kon weten maar ik weet ook niet zeker hoeveel ik zelf verteld heb. Ze zei ik wil je niet verdrietig maken maar het is zo. Tevens viel me batterij uit en belde ik terug dus ik zei sorry viel uit. Zegt ze ja is je energie je kan de antwoorden niet aan :(
Je belt dus om advies maar vind het vervelend als zo iemand dan de antwoorden geeft die je niet wil horen?

Daarbij, dat wat ze zei is natuurlijk ontzettende kul. Niemand kan in de toekomst kijken en als jij dit gelooft zit er een grote kans in dat de relatie iig zal eindigen. Door jouw onzekerheden. PRAAT met je vriend!
Raar dat ze dat zomaar zegt. Is het echt zo gegaan?

En je zal zien dat ze gelijk krijgt. En gezien wat ze verder vertelde, is dat voor jou alleen maar goed nieuws.
Hoezo is dat voor mij goed nieuws?
Oh jeetje..

Dat er nog mensen met zogenaamde helderzienden bellen.
Ah know`t, tha shunt
Ik ben alleen maar helderziend als ik geen borrel op heb, met borrel word het wat troebeler allemaal..

Tevens zonder lens of bril, dan zie ik geen flikker!

Meisje helderzienden bestaan niet, is geldklopperij. Het gaat waarschijnlijk al rot met jou relatie, en dat heeft zij opgemaakt uit jou antwoorden en/of reacties. En dan is 1+1=2!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Vervelend dat je je rot voelt over het telefoongesprek, maar waarom bel je dan ook een helderziende? Als je geen antwoorden wilt, moet je geen vragen stellen.
Als je in de toekomst wilt kijken (als dat al mogelijk is) en de antwoorden bevallen je niet, waarom bel je dan?

Maar jij gelooft hier blijkbaar in. In dat geval is je dip niet nodig, aangezien de vrouw die zich helderziende noemt heeft gezegd dat je in september geen interesse meer zult hebben. Mooi toch? Tegen die tijd ben je er dus blijkbaar klaar mee. En wie weet, zelfs al eerder.
Oh, ( niet om te geinen) je belde een helderziende? Zal ik even mijn glazen bol er bij pakken en even inkijken? Hoeveel heb je betaald voor dit "advies"?

Okay mijn glazen bol gevonden, even passende kleding aangetrokken, en mijn advies is gratis.

Lekker negeren wat ze zegt, en gewoon doorgaan met je dagelijkse dingen.
Ik wilde eigenlijk meer geruststelling. En had dit antwoord niet zo verwacht.
Toch wel fijn een open relatie, als je dat zo zegt tegen ieder willekeurige telefoonhelderziende is elk vooruitzicht het zelfde.

Open is open, gaat vanzelf over.
Dan moet je een vriendin bellen, als je geruststelling wil. Maar ook dan hoop ik dat je vriendinnen eerlijk zijn en niet alleen het antwoord geven dat jij wil horen. Als je wil dat het beter gaat zal jij er aan moeten werken. En hij ook. Samen dus.
Dit is toch niet serieus he?
Ik geloof wel dat er mensen zijn die de toekomst kunnen zien. Maar een goede helderziende zal dit nóóit aan jou vertellen!!

Je hebt zeker zo iemand gebeld die je op TV voorbij ziet komen...
Niet vragen als je het antwoord niet wilt horen. Jouw vraag over de relatie doet bij ie helderziende al een belletje rinkelen dat die relatie niet goed zit. Waarom zou je er anders naar vragen, en daar speelt ze op in.

Aan jouw en je vriend de taak om te zorgend at die voorspelling wel of niet uitkomt. Jullie keuze
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je had beter met je vriend kunnen gaan praten dan met die zogenaamde helderziende. Had je een hoop stress en geld gescheeld.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb gewoon op internet gezocht en daar heb je allemaal van die sites waar je kan bellen
haha, ja oh, internetadviesje.. Je had het ook op vivaforum kunnen vragen, en wij voorspellen gratis ;-

wat heeft je dit advies ( belletje) gekost?
quote:damita1987 schreef op 18 december 2011 @ 11:37:

Ik heb gewoon op internet gezocht en daar heb je allemaal van die sites waar je kan bellen

Je bent hopelijk niet zo goedgelovig dat je denkt dat alles wat op dat soort sites op internet word aangeboden ook waar voor het betaalde geld bied...

Als dat wel zo is wens ik je heel veel stertke voor de toekomst.
Jammer, je hebt een slechte helderziende getroffen. Een goede vertelt haar klanten altijd wat ze willen horen. Dan komen ze namelijk terug. Waarschijnlijk had ze gewoon een slechte dag en reageerde ze zich af op jou / droeg ze haar negatieve energie over op jou.

Het goede nieuws is dat het beste mens niet weet waar ze het over heeft en het hele verhaal heeft verzonnen. Huil eens lekker uit bij een vriendin en kijk hoe je je relatie weer op de rails kan krijgen. Dan voorspel ik dat jij een heel mooi voorjaar krijgt
Ga in therapie!
Alsof de toekomst nooit kan veranderen en al eeuwen van tevoren vaststaat. Geloof je het zelf?

Vervelend dat je je er nu zo rot onder voelt.
Dat is dan 30 euro

(het mens met wie je gesproken hebt is echt geen sikkepit begaafder dan ik hoor, ik bedoel maar)
Ga in therapie!
Dank je wel Dubiootje,

Het was gewoon naar ik vroeg gewoon goh wat moet ik hiermee. Oh in februari ben je hier vanaf. Dan is het afgelopen klaar tussen jullie. En in mei vind je een nieuwe man waar je een langdurige relatie mee krijgt.... nou ik werd hier totaal niet vrolijk van
wat een onzin, TO

dat van die batterij uitvallen
Ja ik kon me er wel iets bij voorstellen hij was al drie dagen van de lader af :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven