In time. Met Justin timberlake en Amandy Seyfried. Aparte film, over een wereld waarin tijd letterlijk geld geworden is. De mensen krijgen na hun 25ste een tijdklok op hun arm en als die afloopt vallen ze dood neer. Ze worden qua uiterlijk ook nooit ouder dan 25 jaar. Ze zien er dus allemaal jong uit maar zijn soms oud. De rijke mensen kunnen daarmee eeuwig leven, de arme sterven snel. Hele ja aparte film, hij is af en toe wat langdradig en je moet even in het verhaal komen maar ik zou hem wel aanraden.
Immortals, in 2D. Een verhaal gebaseerd op de Griekse mythologie, van de regisseur van The Cell en The Fall. Het is een visueel hoogstandje, net als zijn vorige 2 films.
Goed geacteerd (Robert de Niro), mooi gefilmd (zwart-wit) maar verder had ik er niks mee. Een rotzak als hoofdpersoon en gruwelijke close-up slow motion beelden van boksers die tot pulp werden geslagen. Niet echt mijn ding.
Zaterdag How do you know(ofzoiets) gezien met Reese Witherspoon,Paul Rudd,Owen Wilson en Jack Nicholson(wat die daar deed??) waardeloze film en wat Is Owen Wilson toch een slechte acteur,die speelt echt werkelijk waar altijd hetzelfde type of hij is gewoon zo...
Gisteren Mr Poppers Penguins,ach leuke zondagfilm maar Jim Carrey zei net iets te vaak ""Jabsolutely"" en was een beetje irritant maar in deze film wel op zijn plaats.En altijd leuk om NY te zien in films..
Ja best wel Maar omdat ik het meeste van de serie wel heb gezien en deel I ook, wilde ik 'm uiteindelijk toch wel zien. Vriend lag ziek in bed, en ik had nog wat naai/repareerwerk liggen dus ik dacht kom, ik zet een lekkere wijvenfilm op waar ik niet bij hoef op te letten.