attent

18-12-2011 23:03 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bestaan er nog attente mannen?

Mijn vriend is zo laks met contact met elkaar hebben buiten de keren dat we elkaar zien.

Is een smsje nu zoveel werk? Ik hoef er echt geen 5 per dag, maar zo af en toe eentje zou ik fijn vinden, is voor mij een teken dat er aan me gedacht wordt, dat ik belangrijk ben. Of een keertje bellen.

Ik heb nu zelf ook al een paar dagen niks gestuurd, ik ben het zat altijd als eerste wat te moeten sturen en dan een halve dag nog eens antwoord te krijgen.

Ik weet het, tis kinderachtig maar het zit me even dwars
Oja, ik heb het wel eens als een grapje ter spraken gebracht, hij geeft toe dat hij niet zo close is met zijn mobiel.

maar dan nog, tis toch zo'n kleine moeite
Waarom als grapje als het je Zo hoog zit?
Als het zo'n issue voor je is begrijp ik eigenlijk niet zo goed dat je je er met een grapje vanaf maakt.

Want het is overduidelijk dat jij het helemaal niet grappig vindt.

Als ik jou was zou ik het gewoon ter sprake brengen.

Persoonlijk denk ik niet dat hij je dan ineens wel gaat smssen hoor.

Het zit er gewoon niet in!

Ik herken dat wel, ik ben namelijk net zo, ik sms ook zelden.

Tenzij er echt wat is, gewoon smsjes om niets, daar doe ik ook niet aan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:bijenrompje schreef op 18 december 2011 @ 23:08:

Waarom als grapje als het je Zo hoog zit?

ja, ik denk omdat ik niet wil zeuren.

Ik weet niet of hij het zeuren vind, maar in een vorige relatie kreeg ik, als ik iets soortgelijks opmerkte altijd de opmerking: zeur niet zo.

Dus vandaar dat ik daar, misschien te, voorzichtig mee ben.

Natuurlijk weet ik dat ik dat niet kan veranderen, hij hoeft niet te veranderen, maar tussen een keer een lief smsje sturen omdat je weet dat iemand dat fijn vind en iemand compleet veranderen zit een groot verschil.

Ik doe ook wel eens iets puur omdat hij (of iemand anders) dat fijn vind.
Ja, hij bestaat! (jammer voor de rest en TO dat ik m al heb ingepikt gnagna )

V.w.b. Jouw vriend denk ik, accepteren of loslaten.....
Je moet gewoon kunnen zeggen hoe jij er over denkt.
Ach, voel me er gewoon katterig onder.

Donderdagmorgen afscheid genomen, morgenavond komt hij weer, en tussendoor helemaal niets.

Normaal stuur ik dan toch zelf wel een sms, maar heb er nu even geen zin in
quote:pearle schreef op 18 december 2011 @ 23:12:

[...]

ja, ik denk omdat ik niet wil zeuren.

Ik weet niet of hij het zeuren vind

Wijze les die ik ooit leerde tijdens een training op zakelijk vlak, maar ook prima toe te passen in de relatie sfeer...

NIVEA!

Niet

Invullen

Voor

Een

Ander

En omdat jij wel eens iets doet voor een ander, wil dat natuurlijk niet zeggen dat hij dat ook moet doen, want dat zou dan weer betekenden dat ook jij het niet helemaal belangeloos doet

Jij doet het dan eigenlijk ook omdat je iets terugverwacht

Een hele hoop non verbale communicatie dus

En das dom!
Hoe deden menschen dat vroeger, VOOR de tijd van sms, whapp en msn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bellen?? Brieven, kaartje?
quote:pearle schreef op 18 december 2011 @ 23:14:

Ach, voel me er gewoon katterig onder.

Donderdagmorgen afscheid genomen, morgenavond komt hij weer, en tussendoor helemaal niets.

Normaal stuur ik dan toch zelf wel een sms, maar heb er nu even geen zin in

Misschien een domme vraag, maar wat wil je horen dan in die tussentijd?

IK denk aan je, ik heb vanavond boerenkool met worst gegeten?

Ik sprak mijn lief soms ook dagen niet

Vond ik niet zo heel erg, hij ook niet

We wisten toch wel dat we elkaar binnen afzienbare tijd weer zagen...
Eh Sum.. Waar staat die I dan voor in nivea?

Moet het misschien Invullen zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niet zo krampachtig zitten wachten op sms-jes maar gewoon accepteren dat hij is zoals hij is.

Als je weet dat hij gek op je is, waarom heb je dan die bevestiging per sms nodig?

* denkt met weemoed terug aan de tijd dat er nog niet gesmst kon worden en het leven nog simpel was *
quote:Summerdance schreef op 18 december 2011 @ 23:15:

[...]

NIVEA!

Niet

Denken

Voor

Een

Ander

Eeehm.... NDVEA?

Niet Invullen Voor Een Ander bedoel je denk ik
quote:himalaya schreef op 18 december 2011 @ 23:18:

Eh Sum.. Waar staat die I dan voor in nivea?

Moet het misschien Invullen zijn?Excuus.....
quote:chicky012 schreef op 18 december 2011 @ 23:18:

[...]

Eeehm.... NDVEA?

Niet Invullen Voor Een Ander bedoel je denk ik Helemaal gelijk en reeds rechtgezet!
Hm, ik ken niet zoveel mannen die uit zichzelf actie ondernemen helaas. Heb het nu ook even helemaal gehad met die mannen. En zij met mij, dat scheelt.

Maar ik denk dat het het beste werkt als je kunt aanvaarden dat de situatie zo is. Dat kan ik nooit en dat niet kunnen aanvaarden brengt vaak teveel problemen...
quote:lolapop2 schreef op 18 december 2011 @ 23:18:

Niet zo krampachtig zitten wachten op sms-jes maar gewoon accepteren dat hij is zoals hij is.

Als je weet dat hij gek op je is, waarom heb je dan die bevestiging per sms nodig?

* denkt met weemoed terug aan de tijd dat er nog niet gesmst kon worden en het leven nog simpel was *

Dit zeg ik maar de hele tijd tegen mezelf als mijn vriend laks is met berichtjes :p

Ik mis ook die tijd dat dat hele smsen/whatsappen/whatever nog niet bestond. Word steeds gekker van die stomme telefoon!
Ik heb er ook één

'Attent' dus
Ik vind het zo irritant, dat ik kennelijk zo afhankelijk ben van smsjes/whatsappjes van hem. Waarom ik het nou zo lastig vind om een tijdje niks van hem te horen. Ik haal me meteen van alles in mijn hoofd. Wat dat betreft moet ik dat NIVEA maar eens goed onthouden ;)

Dit weekend een test: hij is aan het wintersporten en ik heb tegen mezelf gezegd dat ik alleen (eventueel) mag reageren als hij iets stuurt.

Nu een dag niks gehoord. Lastig, maar ik moet doorzetten. En dan zien dat als hij terugkomt hij nog steeds gek op me is en blij is om me te zien
Mijn vriend is ook niet zo attent in de zin van bloemen en dingen organiseren enzo, ik probeer mij hier maar bij neer te leggen.

Maar ik vind het wel raar dat als jullie elkaar 4 dagen niet zien er ook totale radiostilte is. Hier zou ik ook moeite mee hebben.

Bellen jullie dan nooit?
De mijne ook. Meestal komt het contact van mij uit. Ik heb er echt aan moeten wennen dat ik niet zo veel hoorde. Mijn vriend is niet zo'n prater en ik hoor meestal alleen van hem als hij echt iets te melden heeft. Maar hij is wel blij met mij hoor. Dat merk ik wel in andere dingen. Pas had ik twee dagen niks van mij laten horen en toen zei hij dat hij wel blij was weer van mij te horen. Hij was toch wat zenuwachtig geworden. Misschien een tip. Maar ik begrijp dat je dat nu al aan het doen bent.
Terwijl ik jouw topic zit te lezen (vriend net half uurtje weg) heb ik al 2 smsjes binnen. Hij is ook geen smser, omdat hij er te lang over doet om sms berichtje samen te stellen, maar hij wilde me even laten weten dat hij goed was thuisgekomen ivm eventuele gladheid. Wel lief.

Maar sommige mensen hebben een hekel aan smsen, bellen liever. Maar dat doet jouw vriend ook minimaal begrijp ik.

Hoe oud zijn jullie, en hoe lang kennen jullie elkaar? En hoe vaak zien jullie elkaar?

Als je elkaar (bijna) elke dag ziet, vind hij het mss niet zo nodig.

Wij zien elkaar bijna elke dag, maar op de dagen dat we elkaar niet zien, bellen we 2 x per dag. Rond etenstijd en voor het slapen.

Hij neemt meestal het intiatief, heb dan ook een hele attente vriend, ik vrees dat ik juist wat minder attent ben, maar dat wil niet zeggen dat ik niet veel van hem hou.

Is hij alleen minder attent met bellen of smsen, of ook op andere vlakken. Neemt hij wel eens iets leuks voor je mee? Of verrast hij je wel eens met iets?
Mijn vriend was in het begin ook helemaal niet attent (met smsjes, cadeautjes of zo). Maar ik heb hem opgevoed en nu is hij heel braaf

Heb je het hem wel eens verteld dat je het leuk zou vinden en het belangrijkst, waarom? Met "Waarom neem je nou nooit eens bloemen voor me mee!!??" kan de mijne niets, met "Ik vind het leuk als je af en toe eens smst of iets kleins voor me meebrengt, omdat ik dan het gevoel heb dat je aan me denkt en dat vind ik fijn." snapte hij wat ik bedoelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven