1e date :) voorbereiden?!
maandag 19 december 2011 om 00:49
Ik heb vanmiddag een 1e date met een meid. Leuk, spannend en zeer benieuwd
Ja op neutraal gebied en ping mn vrienden waar ik ben.
Ik vraag me af:
Wat doen jullie bewust en onbewust bij een eerste date?!
Epileer je de kleine haartjes weg, die misschien alleen jij zie?
Scheer je de stoppeltjes weg van gister? Want stel dat?!
Extra makeup (voor de dames) of je dagelijkse makeup?
Dress to kill? Je meest mooie lingerie?
Ga je gelijk op je best of zal je dat eventueel opbouwen?!
Ik merk aan mezelf dat ik er vrij nuchter onder ben.
Heb haar nog nooit gezien of gehoord IRL, dus via internet, mail en ping.
Ik ga nooit op een eerste date all the way, mijn motto is: kijk morgen of je me nog leuk en aardig vind.
Ik kies voor een spijkerbroek, leuk topje met vest erover en mijn favo laarzen.
Haar fohnen en los, mn dagelijkse makeup, lekker geurtje en wat eronder zit mag ze naar raden
maar zal ze misschien zien maar niet uittrekken
Ik ben van the different looks, dus niet gelijk bam op mn best.
Jij?!
Ja op neutraal gebied en ping mn vrienden waar ik ben.
Ik vraag me af:
Wat doen jullie bewust en onbewust bij een eerste date?!
Epileer je de kleine haartjes weg, die misschien alleen jij zie?
Scheer je de stoppeltjes weg van gister? Want stel dat?!
Extra makeup (voor de dames) of je dagelijkse makeup?
Dress to kill? Je meest mooie lingerie?
Ga je gelijk op je best of zal je dat eventueel opbouwen?!
Ik merk aan mezelf dat ik er vrij nuchter onder ben.
Heb haar nog nooit gezien of gehoord IRL, dus via internet, mail en ping.
Ik ga nooit op een eerste date all the way, mijn motto is: kijk morgen of je me nog leuk en aardig vind.
Ik kies voor een spijkerbroek, leuk topje met vest erover en mijn favo laarzen.
Haar fohnen en los, mn dagelijkse makeup, lekker geurtje en wat eronder zit mag ze naar raden
Ik ben van the different looks, dus niet gelijk bam op mn best.
Jij?!
maandag 19 december 2011 om 02:02
maandag 19 december 2011 om 08:46
Adem in, adem uit................... je klinkt idd bloednerveus.
Gewoon lekker jezelf zijn, scheren, douchen, epileren enz. zit bij mij in het dagelijkse riedeltje onder de douche.
Extra dingen doen voor een 1e date doe ik niet aan. Geen extra make-up als je dat normaal ook niet draagt, geen killer heels als je normaal op gympen loopt. Het is idd een afknapper als bij date 2 of 3 of stel dat het wat wordt uiteindelijk dat ze er dan achter komt dat je normaal gesproken op je gympen met een spijkerbroek en make-up loos rond loopt.
Verder heel veel succes!
Gewoon lekker jezelf zijn, scheren, douchen, epileren enz. zit bij mij in het dagelijkse riedeltje onder de douche.
Extra dingen doen voor een 1e date doe ik niet aan. Geen extra make-up als je dat normaal ook niet draagt, geen killer heels als je normaal op gympen loopt. Het is idd een afknapper als bij date 2 of 3 of stel dat het wat wordt uiteindelijk dat ze er dan achter komt dat je normaal gesproken op je gympen met een spijkerbroek en make-up loos rond loopt.
Verder heel veel succes!
maandag 19 december 2011 om 12:19
maandag 19 december 2011 om 13:52
quote:sito1970 schreef op 19 december 2011 @ 08:50:
Zorg dat je niet 'onder spanning' staat, door ervoor te zorgen dat je al bent klaargekomen. Klinkt een beetje raar, maar een date verloopt dan veel ontspannender, omdat je geen zin hebt in seks.
Geen zin meer in seks als je eerder die dag bent klaargekomen? Niet mijn wereld
Doe normaal zoals je altijd bent, als je altijd de stoppels laat zitten dan haal je die nu ook niet weg. Logisch toch?
Zorg dat je niet 'onder spanning' staat, door ervoor te zorgen dat je al bent klaargekomen. Klinkt een beetje raar, maar een date verloopt dan veel ontspannender, omdat je geen zin hebt in seks.
Doe normaal zoals je altijd bent, als je altijd de stoppels laat zitten dan haal je die nu ook niet weg. Logisch toch?
maandag 19 december 2011 om 13:52
quote:girl_interrupted schreef op 19 december 2011 @ 12:19:
Hahaha nee ben er echt relax onder.
En ik deed dit vannacht omdat ik vandaag vrij ben, dus hoefde niet op tijd naar bed.
Ben echt niet nerveus. Ben very down to earth.
Ik ga dus wel zoals ik er dagelijks uitzie, het is overdag en hopelijk zit het weer mee, anders zit mn haar zo weer vast hahaNog steeds kom je niet relaxed over. Hopelijk gaat dat net voor de date goedkomen dan.
Hahaha nee ben er echt relax onder.
En ik deed dit vannacht omdat ik vandaag vrij ben, dus hoefde niet op tijd naar bed.
Ben echt niet nerveus. Ben very down to earth.
Ik ga dus wel zoals ik er dagelijks uitzie, het is overdag en hopelijk zit het weer mee, anders zit mn haar zo weer vast hahaNog steeds kom je niet relaxed over. Hopelijk gaat dat net voor de date goedkomen dan.
dinsdag 20 december 2011 om 06:33
quote:klavier schreef op 19 december 2011 @ 13:52:
[...]
Doe normaal zoals je altijd bent, als je altijd de stoppels laat zitten dan haal je die nu ook niet weg. Logisch toch?Niet als ik een half uur geleden al ben klaargekomen. Maar ik las niet goed en zie dat het om een vrouw-vrouwdate gaat. Hoe het dan werkt, zou het niet weten.
[...]
Doe normaal zoals je altijd bent, als je altijd de stoppels laat zitten dan haal je die nu ook niet weg. Logisch toch?Niet als ik een half uur geleden al ben klaargekomen. Maar ik las niet goed en zie dat het om een vrouw-vrouwdate gaat. Hoe het dan werkt, zou het niet weten.