Betaalbare winterzon

19-12-2011 20:51 50 berichten
Heeft iemand tips voor een betaalbaar reisje naar de zon eind februari?

Of kan ik dat beter uit mijn hoofd zetten?
Alle reacties Link kopieren
canarische eilanden...mag ik mee....hihi
Gran Canaria is prima weer hoor, in die tijd, ik ben er een aantal keer geweest tussen eind januari en eind februari, en altijd zo'n 23-28 graden gehad.
quote:stella78 schreef op 19 december 2011 @ 22:07:

Gran Canaria is prima weer hoor, in die tijd, ik ben er een aantal keer geweest tussen eind januari en eind februari, en altijd zo'n 23-28 graden gehad.Dat klinkt wel beter dan de 20 graden die ik op internet zie. Toch wel een optie dan misschien.
Dit jaar was ik half maart op Lanzarote en het 4 dagen behoorlijk koud gehad,alle dekens uit de kast snachts.
Dtp en hep a wordt voor zo'n beetje alle landen geadviseerd buiten europa. Als je jaarlijks wat verder op vakantie gaat zou ik ze gewoon nemen
.
ik heb maar 1 ster aanvullend bij Zilveren Kruis (de goedkoopste aanvullende) en krijg 100% vergoed bij alle Meditel vestigingen (huisarts of elders 75%)

weet iemand hoe lang je met die entingen doet dan?

(qua jaren voor je moet herhalen bedoel ik)
5 jaar.

Gele koorts 15 jaar.
Marokko? Agadir in combi met Marrakech?
Eilat?
Hepatitis A moet je herhalen binnen een jaar en dan ben je minimaal 25 jaar beschermd. Ik had em herhaald na 8 jaar ofzo en ben nu toch nog wel 20 jaar beschermd zei de vrouw van de GGD.

DTP heb je als kind gehad waardoor je nu ook laaang beschermd bent, 10 jaar ofzo.

Ik ben net terug uit Egypte en heb ze beiden wel genomen, geen verzekering, was 84E.

Wij zaten in een 5***** resort voor wel ietsje (veel) meer dan 500E p.p., maar het ligt heel erg van de periode af en van wat voor accomodatie je boekt.

Zou in Egypte wel altijd minimaal 4**** aanraden denk ik. Wij hebben geen van allen diarree gehad, terwijl ik op een gegeven moment zelfs gewoon carpaccio gegeten heb. Denk dat dat in mindere hotels wel slechter is.

Ik zou niet naar de Canarische Eilanden gaan, is misschien midden op de dag wel lekker, maar het koelt vrij snel weer af 's middags.

Egypte is een aanrader iig, je merkt ook niets van de onrust in het land als je aan de Rode Zee-kust zit.
Misschien Goa, maar dan langer dan een week. Zeker lekker warm.
Er komt regelmatig wat leuks langs bij de dagaanbiedingensites ! Ook verre bestemmingen in Amerika en bijv. Egypte.
quote:boterblommetje schreef op 19 december 2011 @ 22:10:

Dit jaar was ik half maart op Lanzarote en het 4 dagen behoorlijk koud gehad,alle dekens uit de kast snachts.In dat klimaat is het 's nachts sowieso altijd ijskoud.
quote:willemeen schreef op 23 december 2011 @ 18:15:

[...]

In dat klimaat is het 's nachts sowieso altijd ijskoud.overdag was het ook koud en regenachtig en dat is niet altijd zo dan.
Miami komt er binnenkort weer aan v.a. 499 euro zag ik op reisdagaanbiedingen.nl
Kenia wij zijn net terug...

Zeker mooi weer en de sranden aan Diani beach zijn super mooi.

Malaria tabletten via meditel worden ook vergoed door zilveren kruis.

Februari schijnt volgens de safarigids ook de beste maand te zijn voor een safari.

De reis naar kenia was niet veel duurder dan een all inclusive naar Egypte.Ons hotel was overigens ook all inclusive.

Enige nadeel met Arkefly deden we er 12 uur over om op bestemming te komen.Dat is echt afzien.
Zo te lezen wordt kenia het nieuwe egypte...
quote:luni schreef op 28 december 2011 @ 10:29:

Zo te lezen wordt kenia het nieuwe egypte...waarom is dat ?
Zie de post van natascha, ik had toch een heel ander beeld van kenia

Ik hou niet van egypte, zou er nooit heen gaan.
quote:luni schreef op 28 december 2011 @ 19:59:

Zie de post van natascha, ik had toch een heel ander beeld van kenia

Ik hou niet van egypte, zou er nooit heen gaan.

Kenia is meer dan die ene badplaats waar natasja32 over schrijft én het is maar één mening.

zou er niet zo zwaar aan tillen.
Laten we het hopen
Kenia is absoluut niet te vergelijken met Egypte.

Heel ander land en een super lieve gastvrije bevolking.

Overigens was het geen badplaats maar aan de zuidkust van Mombassa vlak bij het plaatsje Diani en Ukunda.

Je kan ook kiezen voor half pension en buiten de deur eten

maar goed ik wist niet wat te verwachten in dit land en heb voor all in gekozen.

Zelf ben ik ook op safari geweest maar als je alleen een warme bestemming zoekt zit je daar ook goed.En als je nu boekt is februarie niet duur.
En Egypte is ook veel meer dan een all inclusive hotel aan het strand.

Vindt het overigens zonde om in welk land dan ook aan je hotel te blijven hangen en niks van het land te zien.

Een all in clusive hotel waar je voor de rest kan bij komen is lekker hoor niks mis mee.

Maar als je redelijk betaal baar zoekt komt kenia op ongeveer het zelfde bedrag dan Egypte.En je weet zeker dat het gemiddeld 32 graden is
Wij zijn net terug van een weekje Jordanië, 5 sterren hotel in Aqaba: 1000 euro met z'n 2tjes. Was er lekker warm, zo'n 27 graden.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven