Help!!

20-12-2011 23:26 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Hopelijk kunnen jullie me vertellen waar ik mee bezig bn.. Weet t echt niet meer!,

Ik ben een meid van 26, heb bijna 5 jaar een relatie en woon al bijna 3 jaar samen.

Mn vriend is echt superlief, daar ligt het niet aan. Ons seksleven s niet zo goed, vrij saai.

Sinds een tijdje heb ik contact opgezocht met mn eerste liefde, puur uit nieuwsgierigheid.. Toendertijd was het nooit wat geworden btw maar was echt verliefd!.

Nu hebben we toch best leuk contact en hebben elkaar een paar keer kort gezien. Hij wilt meer van mij, geen relatie ofzo maar t gaat om puur lust denk ik.

Ik voel me aangetrokken tot hem, maar bn niet verliefd. Vnd het contact met hem ontzettend spannend en mis het als hij niks van zich laat horen....de smsjes wrden ook steeds stouter en intiemer

Tegenover mn vriend voel ik me niet schuldig, dat is het rare eraan. Ik hou veel van hem en ben zeker niet van plan om mn relatie te verbreken.

Help! Waar bn ik mee bezig. Ben erg in de war!,

Liefs, ik

Ook voel ik me niet schuldig tegenover mijn vriend.
Als je de energie die je in je jeugdliefde stopt, nu eens in je seksleven met je vriend gaat stoppen?

Lijkt me een stuk verstandiger dan een relatie van 5 jaar met een lieve man op te geven voor lust.
Voel je je niet schuldig tegenover je vriend?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zo zo.

Tot twee keer toe vermeld je in je openingspost dat je je niet schuldig voelt t.o. van je vriend?

Maar wel lekker bij hem blijven?

En dat noem jij liefde?

Ik heb met hem te doen.
Je voelt je tegenover niemand schuldig, niet tegen je vriend, je oude vriend jezejf. Niks om je druk om te maken toch?

Het slot van het liedje zal zijn dat de oude vriend vertrekt met wat hij wil: jou een keer in zijn bed krijgen.

en je vriend en jij leven gewoon verder, helemaal schuldeloos, wantt je vriend weet van niets en jij voelt je niet schuldig.

allemaal winnaars toch?

behalve als het uitkomt, minimaal 1 verliezer misschien 2, maar de derde in het spel is al op zoek naar een ander vroeger vriendinnetje, dus die weet van niets

Edit: waar heb je eigenlijk hulp bij nodig?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nouschi schreef op 20 december 2011 @ 23:34:

Voel je je niet schuldig tegenover je vriend?Ja,dat vraag ik me ook af....
Maar dank namens alle forummers voor het vertrouwen in ons.

Net aangemeld en dan al zo'n probleem durven voorleggen, ik ben diep ontroerd
Waar ben je precies over in de war?
poeppie is ff poepen denk ik
is dit een grapje?
quote:paulo_coelho schreef op 20 december 2011 @ 23:50:

is dit een grapje?Op zo'n serieus forum? Nee toch...
Sorry poepppie, ik snap jou ook niet...

Ik snap ook niet dat een vrouw van 26 zichzelf een meid noemt eigenlijk.
Tja superlief op de bank en een beest in bed. Ik zou het bespreken met je man, misschien zit dat toch ergens verborgen in hem.
Hmmz komt erop neer dat ik met mn vriend moet praten.. en t contact moet stoppen voordat t uit de hand loopt.
Heel goed!! Poeppie
lijkt m heel verstandig. Misschien niet het makkelijkste, wel het beste.
Het is vast moeilijk te erkennen dat je niet meer genoeg van je vriend houdt. Been there, done that en zeggen dat je je niet schuldig voelt staat gewoon inherent aan te weinig liefde. Face it en maak het uit. Anders is t uitstel van executie.
Hele prettige feestdagen, zou ik zeggen, voor jou en je vriend. Wat zal hij blij met je zijn als jullie gezellig knus bij de kerstboom zitten, terwijl jij met je jeugdliefde stoute sms-jes aan 't uitwisselen bent.
Nope
Poepppie, meisje van 26, er is iemand die al jouw klinkertjes heeft opgegeten! Oepsie!

Niet zo aardig van jou hè, verlangen naar jouw ex. Als jouw vriend hetzelfde bij jou zou doen, zou poepppie heel hard huilen.
Ah, poepie toch! Dat jou dat allemaal nu moet overkomen. Zie je er zo uit toevallig?

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:sophiev schreef op 21 december 2011 @ 07:50:

Poepppie, meisje van 26, er is iemand die al jouw klinkertjes heeft opgegeten! Oepsie!

Niet zo aardig van jou hè, verlangen naar jouw ex. Als jouw vriend hetzelfde bij jou zou doen, zou poepppie heel hard huilen.
Je voelt je niet schuldig tegenover je vriend. Kortom je hebt gewoon schijt aan hem, of in dit geval poepppie.

En nu saampjes lekker met je vriend kerstmis vieren terwijl je je laat opgeilen door de SMS-jes van je eerst liefde. Toppie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven