Dilemma

20-12-2011 20:24 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dilemma

Ik woon al 2 jaar samen met mijn vriend, we zijn een beetje uit mekaar gegroeid hebben weinig seks maken veel ruzie. We hebben soms ook fijne dagen samen, het is nu al 3 weken dat we geen seks gehad hebben.

We hebben vaak gesprekken gehad, elke keer belooft hij beterschap....maar paar dagen daarna begint hij me uit te schelden. En ik heb nu ongeveer een jaar niet met hem gezoend, ik mis het niet eens om eerlijk te zijn.

Er is nog iets ik heb al een jaar een minnaar, bij hem voel ik m gelukkig! Maar ik weet niet of hij voor me zal gaan als ik bij me vriend weg ga!

Ik zit echt een dilemma ik weet niet meer wat ik moet doen?

Bij hem weggaan? Of blijven?

Ik hoop dat ik hierop wat antwoorden kan krijgen!
Waar is je zelfrespect?
Dus je bedriegt hem en gebruikt hem voor het geld? Ik denk dat ik begin te begrijpen waar zijn hufterige gedrag vandaan komt...
Ik zou inderdaad niet teruggaan naar je ouders, misschien kun je proberen op eigen benen te gaan staan? Je bent toch ook volwassen genoeg om vreemd te gaan?
quote:juweeltje_00 schreef op 20 december 2011 @ 21:33:

Iedereen is een mens met gevoelens? Hoe bedoel je voetveger en neukertje? Mn minaar vraagt me altijd wat ik nog bij hem doe als ik hem niet wil?! Er zijn veel meisjes om hem heen.. Hij heeft genoeg voor sex! Maar hij wilt ook mij..O ja, natuurlijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Iedereen is negatief!
quote:juweeltje_00 schreef op 20 december 2011 @ 21:34:

En ja ik ben bang om alleen te zijn. Als ik terug ga naar mn ouders heb ik het financieel niet meer zo goed als nu..

Ah nee okee, duidelijk. DAT is wel een goede reden om bij een vent te blijven waar je niks meer voor voelt en die jou uitscheldt.

Echt goed bezig joh!
Ach we zijn gewoon allemaal jaloers omdat jij zo'n juweeltje bent.
Ik denk dat mijn stukje niet goed wordt gelezen

- ik heb thuis weinig sex! Ik heb geen gevoelens voor mn vriend meer

- ik kan hem niet laten door mijn schuldgevoelens en financieel!

Buiten mijn minnaar om! Dat is zie ik als een bijzaak! Hij is heel lief en we hebben het leuk (ben gelukkig en stapelgek op hem) maar thats it verder denk ik er niet bij !!!
Weet je vriend al dat je een minnaar hebt? Lijkt me wel zo eerlijk om hem even te vertellen dat je alleen blijft vanwege het geld? Of is dat de reden dat ie hufterig doet?
Geld moet geen reden zijn om bij iemand te blijven. Ook al zou mijn vriend de helft verdienen van wat hij nu verdiend, dan nog zou ik bij hem zijn. En als ik niet meer gelukkig zou zijn, was ik weggeweest ondanks dat we in een prachtig huis wonen.

Buiten het verhaal van een minnaar en geen gevoelens, zou je niet bij hem moeten blijven om het geld.

Als je geen gevoelens meer voor hem hebt, om wat voor een reden dan ook, dan moet je dat naar hem uitspreken en weggaan. Als jullie 2 jaar bij elkaar zijn, dan moet je gewoon nog veel voor hem voelen en wel zin in sex met elkaar hebben. Het kan goed minder worden in de loop der jaren, maar als het nu al op zo'n laag pitje staat, is het niet goed. Zeker niet omdat er één iemand is die zich daar niet goed bij voelt.

Als hij jou uitscheldt, moet je sowieso meteen weg zijn. Boos op elkaar zijn en ruzie maken, dat hoort in elke relatie, maar elkaar uitschelden, dat hoort echt niet!

Nu het verhaal van jouw minnaar. Stel dat hij al 1 jaar een minnares zou hebben. Hoe zou je je voelen? Enorm bedrogen lijkt me. Hij verdient iemand die wel om hem geeft en hem niet bedriegt. Dus ook voor hem moet je er een punt achter zetten.

Hoe kan het zo zijn dat dat geld jou bij hem laat zijn???
quote:juweeltje_00 schreef op 20 december 2011 @ 22:18:

- ik kan hem niet laten door mijn schuldgevoelens en financieel! Seriously!?

Nou ja, probleem opgelost. Als je hem dan toch niet kan laten gaan, is de keus kennelijk gemaakt en is er ook geen dilemma.

(En dat je uit schuldgevoel en vanwege zijn geld bij hem blijft, daar voel je je verder niet schuldig over? )
quote:juweeltje_00 schreef op 20 december 2011 @ 22:18:

Ik denk dat mijn stukje niet goed wordt gelezen

- ik heb thuis weinig sex! Ik heb geen gevoelens voor mn vriend meer

- ik kan hem niet laten door mijn schuldgevoelens en financieel!

Buiten mijn minnaar om! Dat is zie ik als een bijzaak! Hij is heel lief en we hebben het leuk (ben gelukkig en stapelgek op hem) maar thats it verder denk ik er niet bij !!!

Oh ja hoor, we begrijpen je heel goed. Maar over het algemeen is er hier weinig begrip voor vreemdgangers.

En dat financiele aspect... heb je zelf geen baan?
Heb je het nooit met je minnaar erover gehad om weg te gaan bij je vriend? Heeft hij het je nooit gevraagd? Misschien wil hij wel geen echte relatie met je omdat hij bang is dat jij hem ook besodemieterd met een ander.
Te zielig gewoon!

Daarmee bedoel ik jou...,
Tuurlijk is iedereen negatief. Niemand wil bedrogen worden door zijn partner zoals jij de jouwe aandoet. Het maakt je oneerlijk, onbetrouwbaar en onzelfstandig.
Misschien moet je hulp gaan zoeken in het niet alleen kunnen zijn.

Het lijkt mij namelijk niet heel eerlijk dat je mensen bewust gebruikt om deze angst niet te hoeven ervaren,

Kop is blijven, munt is weggaan.

Rolt je euro onder de bank, dan moet je vriend weg.

Blijft je euro aan het plafond plakken, dan laat je je minnaar bij jullie intrekken.

Het leven kan zo makkelijk zijn................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nog een andere eerlijkere optie is om je vriend te vertellen over je dilema inclusief minnaar enn hem te laten beslissen wat hij wil...
Hoezo dilemma?

Het lijkt mij volkomen vanzelfsprekend dat je in een relatie blijft waarin de sex plaats heeft gemaakt voor schelden en je daar nog financieel voordeel bij haalt ook! Geen haar op mijn hoofd die er over zou piekeren om weg te gaan.

Tenzij... Hoe heeft je minnaar het financieel? Als zijn financiele positie beter is, dan kun je eventueel overwegen om een gokje te wagen en over te stappen. Maar dat zou ik dat wel eerst goed doorrekenen, hoor!
quote:juweeltje_00 schreef op 20 december 2011 @ 21:33:

Iedereen is een mens met gevoelens? Hoe bedoel je voetveger en neukertje? Mn minaar vraagt me altijd wat ik nog bij hem doe als ik hem niet wil?! Er zijn veel meisjes om hem heen.. Hij heeft genoeg voor sex! Maar hij wilt ook mij..

Wat ik bedoel is dat je niet eens weet of je minnaar je na de breuk met je vriend eigenlijk wel wilt hebben. Dus ben je maar een neukertje, want anders had hij al serieus met je hierover gesproken.

En met voetveeg bedoel ik dat je je lekker uit laat schelden door je vriend en daar genoegen mee neemt.

Ik vind je een beetje naief eerlijk gezegd.
Denk dat dit niet helemaal de antwoorden waren waar Juweeltje op zat te wachten.

*mompelt nog iets over parasiet en houdt het topic weer voor gezien*
Juweeltje, heb jij misschien iets? Iets waardoor je niet kunt werken en niet voor jezelf kunt zorgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven