Leren Babyslofjes

20-05-2011 10:51 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje tijgert de hele kamer door en nu wil ik graag leren baby slofjes voor hem kopen. Wie weet waar ik leuke maar vooral goede baby slofjes kan kopen die niet snel uit gaan? Mijn zoontje heeft namelijk nog al smalle voetjes.

Alvast bedankt!
zootjes?
Of Boumy's.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Een goede vriendin van mij maakt ze zelf, staat er ook mee op markten en verkoopt ze via verschillende webwinkels. Heb de link even niet zo voor je, zal eens kijken. Die maakt ze helemaal op maat.
Aapies

Erg fijne slofjes.
Boumy's zijn erg geschikt voor smalle voetjes.
Boumy's, erg fijne slofjes.
quote:tandpasta schreef op 20 mei 2011 @ 11:15:

Boumy's zijn erg geschikt voor smalle voetjes.En ook bij een hoge wreef.
Boumy's ! Zijn erg leuk, goede pasvorm en gaan niet uit !
Heb ook boumy's gehad, maar ik vind babypaws echt veeel fijner en mooier!

Kijk eens op www.opkleinevoet.nl, daar vind je leren slofjes in alle soorten en maten en een sneller levering. Ik bestel mijn slofjes altijd daar.

Een vriendin laat ze altijd maken via www.roosjes.eu Daar is zij erg tevreden over.
Slofjes van het kruidvat van het merk Bambino
Jaaaaa, aapies!!! Echt super! En niet zo duur als sommige andere merken.
Ann!

Bobux, boumy's of babypaws. Bink heeft nu sandaaltjes slofjes .van babypaws, erg leuk vind ik ze!
Aapies!
goedkoop is vaak duurkoop, slofjes die snel uitschieten en snel versleten zijn. Die van roosjes vind ik persoonlijk slordig afgewerkt.

Bij de eerste vanalles gehad, hema, roosjes, kruidvat. Nu zwanger van de tweede en zodra ze nodig zijn krijgt deze boumy's, het enige paar dat langer meeging dan een week hier.
Ik had zootje voor mijn oudste, die is nu 6. Jongste is nu 6 weken maar de zootjes van mijn oudste kan hij straks gewoon aan.
Bedankt voor de snelle reacties! Ik ga gelijk Googlen en ik hoor toch de meesten over Boumy's, Aapies of BabyPaws. Ik ga een leuk paar uitkiezen
Aapies. Blijven perfect zitten, lekker hip, verschillende stijlen én betaalbaar!
Bobux!

Wel duur, maar ontzettend leuk!
Cight hier ook echt een bobux fan, Duur maar bij mij zijn ze wel door twee kinderen gedragen en zien er nog steeds goed uit.

En net zo duur volgens als boumy's en babypaws.
Ik heb laatst slofjes van aapies gekregen, en vond ze superleuk en ze blijven goed zitten. Maarrrr... Ze slijten wel heel erg snel, eigenlijk waren ze na een week al niet meer om aan te zien. Nu kruipt mijn zoontje wel overal, ook over de stenen buiten e.d. Zijn er slofjes die wat slijtvaster zijn?
Even inbreken op jouw topic met een vraag

Kent iemand de slofjes van I-Wawa?

http://www.babykoffer.nl/I-Wawa-leren-slofjes veel keus ziet er leuk uit niet duur maar ik heb geen idee of ze goed zijn? En ze niet snel uitgaan.
Aapies !! Boumy's kreeg ik voor geen meter aan bij mijn dochter...
bij de (betere/grotere) schoenmaker, gewoon merkloos. Vanaf maat 18 t/m 24. Een paar kleurtjes (wel effen), volledig leer en nog geen tientje. Zitten perfect en gaan nu al een paar maandjes mee.
Boumy's!!! Zowel voor mijn dochter als mijn zoontje heb ik altijd boumy's gekocht. Ze gaan absoluut niet uit en zijn ook qua materiaal (heel zacht leer, helemaal niet stug oid) erg fijn. Ze slijten ook niet gauw, maar mijn kinderen hebben er dan ook niet buiten mee gekropen.

Succes met de keuze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven