*** Bar Too Much 193 ***
woensdag 21 december 2011 om 22:31
quote:Jonari schreef op 21 december 2011 @ 22:25:
Wat een rare toestand bij Ajax - AZ. Niet dat ik erg veel interesse in voetbal heb, maar je moet een beetje met je stad meeleven he?
Stom gedoe, las het net op Nu.nl
Keeper had wel iets in kunnen houden mss, maar om zich in elkaar te laten trappen? Geef m groot gelijk!
Wat een rare toestand bij Ajax - AZ. Niet dat ik erg veel interesse in voetbal heb, maar je moet een beetje met je stad meeleven he?
Stom gedoe, las het net op Nu.nl
Keeper had wel iets in kunnen houden mss, maar om zich in elkaar te laten trappen? Geef m groot gelijk!
vrijdag 23 december 2011 om 14:54
Jonari, nope, geen zuippartij als ik vroeg op moet en aan de bak. Kerstontbijt op zoontjes school gehad. Veel pddnossers en adhders, had me voorbereid dat dat problemen zou kunnen opleveren, en die lieverds waren gek genoeg heel erg rustig, zaten zowat onder tafel, joh. Waren de andere kinderen die helemaal hotel-de-botel waren. Was een heel gezellig en fijn kerstfeest, met veel kleuren, spelen, spelletjes doen, tekenen en naar Schooltv gekeken, Huisje-Boompje_beestje, over Kerst tuulk. Was een fijne ochtend, maar ben kaputti, mijn heup en onderrug hebben te lijden gehad van die lage tafeltjes, bukken en zo. Was het allemaal waard!
Jouw huis spik en span?
Jouw huis spik en span?
vrijdag 23 december 2011 om 21:10
Het is hier ook niet echt spik en span hoor. Dan mag ik er wel een week voor uittrekken.
Leuk kerstontbijt op de school van je zoontje, Bloem!
Kerstontbijt hadden ze hier nooit. Wel een soort van kerstdiner met kaarsjes bij de bordjes en hun mooiste kleren aan. Het ontroerde me altijd.
Sentimentele dwaas die ik ben
Leuk kerstontbijt op de school van je zoontje, Bloem!
Kerstontbijt hadden ze hier nooit. Wel een soort van kerstdiner met kaarsjes bij de bordjes en hun mooiste kleren aan. Het ontroerde me altijd.
Sentimentele dwaas die ik ben
zaterdag 24 december 2011 om 10:45
Na mijn constatering dat ik geen idee heb wat het kerstgevoel is en dat ik dus beslist een kerstautist ben èn dat ik *kuch* vast een *kuch* longontsteking heb en daarom geen *kuch* kerst kan vieren, pakte De Vader zijn toetsenbord en nu ligt hij naast me in bed kerstliedjes te spelen Goedemorgen zeg. God rest ye merry gentlemen, may nothing you dismay ... ieieieieie!
zaterdag 24 december 2011 om 13:58