*** Bar Too Much 193 ***

06-12-2011 17:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

I'm dreaming of a White Christmas ...

but if the White runs out, I'll drink the Red!
Wat een rare toestand bij Ajax - AZ. Niet dat ik erg veel interesse in voetbal heb, maar je moet een beetje met je stad meeleven he?
quote:Jonari schreef op 21 december 2011 @ 22:25:

Wat een rare toestand bij Ajax - AZ. Niet dat ik erg veel interesse in voetbal heb, maar je moet een beetje met je stad meeleven he?

Stom gedoe, las het net op Nu.nl

Keeper had wel iets in kunnen houden mss, maar om zich in elkaar te laten trappen? Geef m groot gelijk!
Ja, ik kan het me wel voorstellen van die keeper. De tweede trap had misschien niet gehoeven, maar wel begrijpelijk.
Ik ben al in bed gekropen. Nog even en ik slaap :-)
Yette, truste! Je hebt groot gelijk! Ik was op de bank ingedommeld na het eten, werd uurtje later wakker.
Slaap lekker!
Dank je Miniman is erbij gekropen. Hij zei twee keer: 'Mam? ..... Nèh, dat vertel ik morgen wel' en toe sliep hij. Heb helemaal geen zin om hem in zijn bed te leggen, veel te koud.
Tsss word je wakker met je foon in je bed.

Aktie!
Mogge!

Koffie, barstende koppijn...

Yette, succes vandaag, laatste schooldag vandaag....
Mogge!

Sterkte met je hoofdpijn, Bloem.

Toch niet teveel gezopen gisteravond he?

Ik ga me eens met het huishouden bezighouden. Blegh
Jonari, nope, geen zuippartij als ik vroeg op moet en aan de bak. Kerstontbijt op zoontjes school gehad. Veel pddnossers en adhders, had me voorbereid dat dat problemen zou kunnen opleveren, en die lieverds waren gek genoeg heel erg rustig, zaten zowat onder tafel, joh. Waren de andere kinderen die helemaal hotel-de-botel waren. Was een heel gezellig en fijn kerstfeest, met veel kleuren, spelen, spelletjes doen, tekenen en naar Schooltv gekeken, Huisje-Boompje_beestje, over Kerst tuulk. Was een fijne ochtend, maar ben kaputti, mijn heup en onderrug hebben te lijden gehad van die lage tafeltjes, bukken en zo. Was het allemaal waard!

Jouw huis spik en span?
Wasda, spik en span?!

Hele dag gerend en vanmiddag 2 uurtjes rommel verplaatst. Maar dat was hoofdzakelijk om kinderen zoet te houden met kerstkaarten knutselen.
Het is hier ook niet echt spik en span hoor. Dan mag ik er wel een week voor uittrekken.

Leuk kerstontbijt op de school van je zoontje, Bloem!

Kerstontbijt hadden ze hier nooit. Wel een soort van kerstdiner met kaarsjes bij de bordjes en hun mooiste kleren aan. Het ontroerde me altijd.

Sentimentele dwaas die ik ben
Kerstdiner kan helaas niet. Al die kinderen, de meeste moeten met busje weer terug naar huis,is niet te regelen 's avonds.

Ouders kunnen kinderen vaak niet brengen, laat staan ophalen....

Daarom 's morgens.
Ik snap het.

Is je hoofdpijn al over?
Kiekeboe, is er nog een glaasje port voor een dorstige klant???

,
Kom maar halen Wies ik mag niet meer rijden, heb met Fantastico gevierd dat haar man weer thuis is!

Was er storm voorspeld? Ik waai mijn bed uit!
Ja, er was storm voorspeld.

Fijn dat ie weer thuis is!
Na mijn constatering dat ik geen idee heb wat het kerstgevoel is en dat ik dus beslist een kerstautist ben èn dat ik *kuch* vast een *kuch* longontsteking heb en daarom geen *kuch* kerst kan vieren, pakte De Vader zijn toetsenbord en nu ligt hij naast me in bed kerstliedjes te spelen Goedemorgen zeg. God rest ye merry gentlemen, may nothing you dismay ... ieieieieie!
Mijn man pest me. hij doet er zelfs een dansje bij. Santaclaus is comming to town!

Maar nog steeds geen kerstgevoel ontdekt. Alleen melige irritatie - of zou dat het zijn?
Ik ga mijn bed maar uit met mijn kerstremming.

Blègh.

I really can't stay - baby it's cold outside,

I've got to go away - baby it's cold outside ...
Wat een gezelligheid bij jullie in bed Yetje. Daarbij vergeleken is het hier maar een saaie boel.

Kaarten sturen doe ik dit jaar niet aan, maar ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen toe. Ook al ben je niet in de kerststemming

Ben ik zelf trouwens ook niet.

Ik wens een ieder van Bar too Much een warme en gloedvolle Kerst!

Een ieder even zijn of haar zorgen kan vergeten, mag genieten van het samen zijn.

Merry Christmas....
Jij ook een fijne kerst Bloempje!

Ik logeer in Maastricht. Benieuwd of ik kan slapen. Er kleppert iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven