Sex met.......

23-12-2011 14:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
anoniem_114321 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 20:36
Reden: geen
% gewijzigd
Nee, nog nooit.

Is het een single man?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien kun je de makelaar vragen of ie je alle hoeken van alle kamers wil laten zien. Of of hij je wil uitwonen?
Nou ja, aangepakt... Het liep gewoon zo. Ik ben zo'n dik jaar geleden verliefd geworden op de instructeur van de sportschool waar ik kwam. Hem uitgevraagd en tja, kort gezegd: hij ligt iedere avond langs me in bed!
Jezelf wat amicaler gedragen, even net even iets meer aanraken dan normaal maar niet gelijk bovenop hem springen ;) Je merkt vanzelf hoe hij er op reageert.
Inderdaad eerst checken of hij single is!
Hij is niet single en dat ben ik ook niet. Ik heb er geen problemen mee maar vandaar dat ik even wat afwachtend ben.
De makelaar van mijn vorige woning was ook zo lekker, had best wel wat kriebels maar hij was bezet dus er niets mee gedaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Geelgorsje schreef op 23 december 2011 @ 14:48:

Hij is niet single en dat ben ik ook niet. Ik heb er geen problemen mee maar vandaar dat ik even wat afwachtend ben.Afblijven.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:slempie schreef op 23 december 2011 @ 14:42:

Misschien kun je de makelaar vragen of ie je alle hoeken van alle kamers wil laten zien. Of of hij je wil uitwonen?
quote:Eindeloos schreef op 23 december 2011 @ 14:49:

[...]

Afblijven.Idd afblijven!

Hij is niet single en dat ben ik ook niet. Ik heb er geen problemen mee maar vandaar dat ik even wat afwachtend ben.Dan laat je dat vallen, dat je nogal eh,.................probleemloos bent op dat gebied.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Hij is niet single en dat ben ik ook niet. Ik heb er geen problemen mee maar vandaar dat ik even wat afwachtend ben.En hebben hij en jullie partners daar ook geen problemen mee?
quote:nummerzoveel schreef op 23 december 2011 @ 14:52:

[...]

En hebben hij en jullie partners daar ook geen problemen mee?Terechte vraag, want er word wel gezegd afblijven... maar misschien heeft TO een open relatie?
Mijn partner heeft er geen problemen mee, van zijn kant geen idee. Afblijven is een optie maar tja hij belt me zelf veel op (niet alleen beroepsmatig) en maakt wel erg veel oogcontact. Hij wakkert het vuurtje wel aan zo
quote:Geelgorsje schreef op 23 december 2011 @ 14:40:

Er komt hier regelmatig een makelaar over de vloer en om eerlijk te zijn...het is een verdraaid lekker ding! Blijkbaar is het wel wederzijdsJij bent ook een verdraaid lekker ding?
Dat durf ik niet direct van mijzelf te zeggen Maar hij laat wel merken dat hij me een mooie vrouw vindt en dat hij best jaloers is op mijn partner.
Dan lijkt het er op of hij je wel ziet zitten. Alleen het is wel vrij uniek als zijn partner dat geen probleem vindt dat hij sex met andere vrouwen heeft. Of hij moet ook geen respect hebben voor zijn eigen relatie.
haha
Waarom komt er bij jou regelmatig een makelaar over de vloer?
Maar nu weer terug naar jullie. Zelf nooit zoiets meegemaakt?
quote:Mac123 schreef op 23 december 2011 @ 15:30:

Waarom komt er bij jou regelmatig een makelaar over de vloer?Dat ik mij nu net ook te bedenken
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wij doen zaken samen.
Ik heb meerdere malen lekkere schilders gehad hiero.
quote:Geelgorsje schreef op 23 december 2011 @ 15:14:

Dat durf ik niet direct van mijzelf te zeggen Maar hij laat wel merken dat hij me een mooie vrouw vindt en dat hij best jaloers is op mijn partner.Volgens mij heb je 'm in de pocket.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven