Date

11-12-2011 14:42 114 berichten
Ik heb zometeen een date. Had er eerst helemaal zin in, en nu nog wel, maar ik begin nu ook wel last te krijgen van zenuwen.

Omdat we beiden krap bij kas zitten, gaan we in zijn huis wat eten. Hij wilde voor me koken, hoe lief . Hij komt me straks op halen.

Ik ken hem via internet. Veel gechat en gebeld. En een leuke jongen dus. Maar, dat is alleen online en over de telefoon gegaan. Wat nou als t straks niet klikt ofzo? Heeft iemand tips hoe ik er dan nog wel een leuke dag van kan maken? Qua gesprek enzo? Wil ook niet dat we dan bij elkaar zitten en niks meer te zeggen hebben ofzo.

Voor hetzelfde geld klikt het ook wel super, wil het ook niet de grond in praten ofzo, ben gewoon zenuwachtig. En ook om er een wel zo leuk mogelijke date van te maken, heeft ook iemand daar tips voor? Do's en dont's?

Alvast bedankt.
Toen ie dit alles zo vertelde zat ie met tranen in zijn ogen. Als iemand vraagt om wat tijd, misschien moet ik er dan gewoon het vertrouwen in hebben dat wel te geven. Wat ik nu dus ook gedaan heb. Hij zegt dat hij zeker verder wil, maar dat ie tijd nodig heeft het op een rijtje te zetten. Pff lastig dit. Iemand die hier ervaring mee heeft?
.
Ok. Ik snap niks van je post, sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:ashley1983 schreef op 25 december 2011 @ 19:21:

Ok. Ik snap niks van je post, sorry.Daar hebben meer mensen last van...
quote:paulo_coelho schreef op 25 december 2011 @ 19:27:

[...]

Daar hebben meer mensen last van...

Klopt, ik zie het ook bij andere topics.

Een beetje eng naar mijn idee.
@ashley, wat ik vind ik dit vervelend voor je, het leek zo leuk te gaan. Kan het ook nog zijn dat er iets geheel anders speelt, wat niets met jou/jullie te maken heeft.
Dank je. Ik weet het niet. Hij leek net zo te genieten. En ja het ging best snel allemaal, maar daar hadden we het ook over gehad. Hoewel hij dat ook wel eng vond, leek hij dat wel echt te willen.

Hij zegt dus even rust te willen, om alles op een rijtje te zetten. Ik wil hem best even tijd geven, maar ik denk nu wel van ja dan zien we elkaar straks weer, voelt dan sowieso al als een rare start zeg maar. En ik ken hem nog helemaal niet lang, maar er is wel al echt iets tussen ons.
.
Lijkt wel een trend. Een vriendin van mij laatst ook met een internetdate. Hij was het helemaal, gevoelige eerlijke man. Date gehad (uit eten), helemaal super. Hij helemaal hoteldebotel. Tweede date bij haar thuis...hij blijven slapen. Nog leuk gepraat in de dagen daarna. Toen was het ineens dat hij ruimte nodig had, bladiebla, enz. En daarna snel bergafwaarts naar nul contact.

Ik zeg nog tegen haar, ga niet gelijk met hem naar bed. Zij eigenwijs, want het klikte zo fantastisch, tja.

Zoveel mannen, die, eenmaal seks gehad, gewoon afhakken. Ik hoef geen relatie meer. Wel een ONS zo nu en dan. Maar dan ben je gewoon eerlijk dat het daar om gaat.
I have my fears but they do not have me
Ik voel me wel weer beter erover. Heb zelf ook na gedacht, en ben tot de conclusie gekomen dat dit niet direct het einde van de wereld is, so to speak. Ik ken hem nog helemaal niet lang, dat dingen te snel gaan voor hem heeft met hem te maken, en niet met mij. Hij moet daar wat aan doen, en daar is ie nu mee bezig. Het gevoel tussen ons is er genoeg, dus ik heb er alle vertrouwen in dat ik hem wel weer zie. En daar komt bij, het is ook wel even goed voor mezelf om de boel op een rijtje te zetten, en niet te snel te gaan. Ik denk soms te veel met mijn gevoel, ipv met mn verstand.

@nerd, ik snapte eerst niet veel van je posts, vooral je een na laatste niet, maar ik heb zeker na gedacht over er meer van los komen, en dat heeft me zeker geholpen. Dus bedankt .

@aponi, ik denk dat sex bij hem een soort van roes op wierp. Een verliefdheidsroes. Sex met hem is veel meer dan alleen sex. We voelen elkaar zo goed aan in alles en het ging allemaal zo spontaan en natuurlijk. Maar als die roes dan wat afgezwakt is, en hij na gaat denken, gaat het hem te snel. Wat ik ook wel kan begrijpen.
Hoi allemaal,

Ik heb er vanavond een punt achter gezet. Dat ik begrip voor hem had kwam ook door mijn roze bril. Ja het ging snel, maar dat hij pas echt eerlijk was toen ik er naar vroeg, en gewoon net zo ingewikkeld in elkaar bleek te zitten als mijn ex, (ik heb toen gezworen dat ik nooit weer zo'n moeilijke persoon wilde), deed me besluiten om het af te kappen. Voel me er nu eigelijk alleen maar op gelucht over, teveel en te moeilijk gedoe in het begin al, daar heb ik gewoon geen trek in. Het had iets moois kunnen worden, maar dan had dit gewoon niet moeten gebeuren.

Bedankt voor alle lieve reacties hier.

Welterusten
Goed gedaan! Zoveel mensen sukkelen zo een jaar of langer door!!! Je hebt gelijk. Als t al zo moeilijk begint...

Hoe reageerde hij???
Goed van je!!
Haha, hij zei dat hij hetzelfde had bedacht. Dat kan echt zo zijn, maar ik vond het raar, aangezien hij er als eerste mee kwam dat ie me zeker nog wel wilde blijven zien. Tja, misschien wilde hij zich niet laten kennen ofzo.

Ik heb idd geen zin om door te sukkelen met iets, dat heb ik in het verleden wel genoeg gedaan. Als het er voor je gevoel niet meer in zit, dan moet je er gewoon mee stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven