Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
The rise of the apes

Leuke en zielige film....mooi gemaakt
Gisteren Immortals gezien.

Ben gek op Griekse goden verhalen maar dit was echt zo ongelooflijk slecht. Theseus werd zo slecht neergezet door een of andere b acteur, ook de griekse goden werden enorm nep neergezet. B acteurs en een ongeloofwaardige rol, aangezien de goden links en recht verslagen werden.

Alleen Mickey Rourke was nog aardig geloofwaardig neergezet maar verder vond ik het nog veel slechter dan clash of the titans.

Geen aanrader, vrij duister en enorm veel brute actie, ingeslagen hoofden en zelf een persoon die letterlijk doormidden geslagen werd. Tja niet zo mijn ding
We need to talk about Kevin....deze film blijft je bij,super goed geacteerd en geregisseerd.

Een geloofwaardige film ook, iedereen ging een beetje beduusd de bioscoop uit.
.
'Tinker tailor soldier spy': een spionagefilm over de jaren '70 met o.a. Gary Oldman en Colin Firth. Wie hem snapt, mag hem me uit komen leggen. Mijn vriendin en ik waren al snel de draad kwijt en konden hem niet meer oprapen. Jammer...
Jesper, die film wil ik ook graag zien, maar ik heb gehoord dat hij idd moeilijk te vatten is.

Van het weekend Sherlock Holmes gezien in de bioscoop. Beetje saai, vond ik, hoewel er wel grappige momenten in zitten.

Gisteren The Disappearance of Alice creed gezien (DVD). Over psychologisch spel tussen vrouw en twee mannen die haar gevangen houden. de balans verandert continu, ik vond het een geweldige film.
Ik voel me niet lekker en heb Inland Empire voor de zoveelste keer gekeken. Verre van ontspannend maar zooo mooi, en heel frustrerend, die film laat me niet los.
The International. Een film over een Interpolagent die de rol van een machtige bank in de wapenhandel wil blootleggen. Met Clive Owen, die wel een goede rol speelt en ik vond het best een lekkere film voor zo een avondje op de bank.
Ik lig al weken met een longonsteking op de bank Ik heb ondertussen herhaaldelijk de complete Twilight Saga verslonden. Ik vond het heerlijke films, mooi verhaal, romantisch, goed in elkaar gezet.

Nu maar wachten op het 5e deel.
Ik er laatst 3 gekeken:

We need to talk about Kevin

Tomboy

Tamara Drewe

Totaal verschillend maar geen van drie was ik wild enthousiast over.

De eerste (wnttak) vond ik zo'n rommeltje om het interessant te maken dat ik me het eerste half uur werkelijk afvroeg waarnaar ik nou zat te kijken en of iemand een compilatie had gemaakt vd film. Het kon m'n aandacht niet vasthouden. Jammer.

De tweede, Tomboy, had een soort tenderness, mooie film maar pakte me uiteindelijk gewoon niet, wat door het eind komt. Aan het einde vd de film wordt in een klap het gevoel vh kind, het hele 'gender displacement' , van tafel geveegd en alles is daarmee af, klaar einde film. Beetje wazig.

De derde ...tja... euh... gewoon wat anders doen in de tussentijd ;)
Gisteren naar New Years Eve geweest. Wat een slechte film. Alleen het eind was leuk met de bloopers. Denk dat ik dan toch gewoon lekker voor Love Actually ga.
Gisteren Carnage gezien. Hilarische film! Het speelt zich allemaal af in het huis van een echtpaar, maar verveelt geen moment.

De kinderen van twee echtparen hebben een ruzie gehad, wat geeindigd is in "de één slaat de ander in het gezicht met een stok". De ouders komen de situatie met elkaar bespreken. Dit loopt iet wat uit de hand.
quote:enter schreef op 18 december 2011 @ 18:51:

True Grit vanavond , oela jippie met Jeff Bridges

ja die heb ik gisteren gezien.

ik Coen brothers
oja en daarna the runaways over Joan Jett.

Aardig...niet spectaculair
Gisteren Unfaithful gekeken, met Richard Gere. Ik vond het wel aardig.

True Grit heb ik ook nog liggen, moet ik ook maar eens kijken.
Sherlock Holmes 'Games of Shadows'. Geweldige film! Lekker duo ook
.
True Grit was tof inderdaad. En ik houd eigenlijk niet zo van Western films.
.
Gisteren Another earth gezien,verhaal was goed,acteren van hoofdrolspeelster(tevens schrijver en regisseur ook) maar toch pakte het me net niet helemaal.

Daarna,met een flink aantal borrels op,New Kids turbo...

Het was nog slechter dan ik had verwacht al moest ik toch af en toe nog wel lachen maar 1,5 uur is gewoon te lang voor zoiets.
The Dead Girl.

En ik vond 'm verschrikkelijk. Als je dat al kan zeggen na 20 minuten. Verder dan dat ben ik niet gekomen.
No strings attached gekeken, vanmiddag.

Leuk vermaak.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Vanmiddag Evelyn voor de 101e keer gezien, blijf het mooi vinden...

Is er iemand toevallig al naar nova zembla geweest?

En wat vond je ervan?
We Need To Talk About Kevin, enorm aangrijpende, fantastisch gemaakte film. Maar je gaat niet vrolijk de bios uit.

The Beginners, hele mooie film, droevig en grappig en mooi.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Incendies; zeer indrukwekkend verhaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven