The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Ondanks alles toch Michael Jackson

Hou je van de winter?
Jawel.

Wat voor lekkers heb je in huis voor vanavond?
Niks eigenlijk. Heb brownies gebakken voor morgen, dus daar heb ik de restjes en kruimeltjes van gesnoept.

Hoeveel broers en/of zussen heb je?
1 broer en 3 zussen.

Heb je nog een mooi kerstcadeau gekregen?
Nog niet, maar wat niet is, kan nog komen.

Wat doe jij met cadeautjes waar je echt he-le-maal niks mee kunt?
Die krijg ik gelukkig bijna niet. Soms probeer ik het toch wel uit, wie weet valt het mee. Soms zeg ik het eerlijk, en dan kan ik het ruilen

Wat was het lekkerste dat je deze kerst hebt gegeten?
Lotteke, hoe pas ik mijn onderschrift aan? Ik kan niet vinden hoe dat moet. Ik geloof er intussen helemaal niet meer in.

De ouderwetse groentensoep van mijn moeder.. Overheerlijke krieltjes in de schil van mijn zus en mijn dessert: citroentaart.

Heb je wel eens moeten overgeven uit puur verdriet?
Bovenin, tabje 'mijn viva' en dan 'profiel wijzigen'. Alles wel goed met je, Julia?

Nee, gelukkig nooit gehad.

Krijg jij vlekken in je nek, als je zenuwachtig bent?
Ben al die tijd vergeten om op 't knopje "wijzig" te drukken.. Nee Lot, gaat even niet zo lekker. Vriend wordt morgen weer geopereerd, spannend, vooral de gevolgen (wond blijft open en moet dagelijks 2x door dames uitgespoeld en verbonden worden), vriend woont nog steeds bij moeder en ga m daardoor weinig zien, weet dat mijn vader (met wie ik geen contact meer heb) op dit moment op dezelfde afdeling ligt als waar vriend morgen komt. Mijn kerstdagen waren ruk, moeder vergeet dat ik er ook bij hoor (vergeet drinken voor mij in te doen, praat consequent door me heen, totaal geen oog voor me. Heb 6 kerstoptredens gegeven waar mijn vriend en familie van wisten en niemand is wezen kijken. Voel me ontzettend alleen. Op 16 januari begint mijn eerste therapie sessie, kijk er enorm naar huis. NEI- therapie.

Nee, daar krijg ik geen vlekken van. Ik word alleen wat stil als ik zenuwachtig ben. Heb altijd wel wat eczeemvlekjes, daardoor vragen mensen dat vaak wel, erg rot.

Als je even heel egoïstisch bent, want wens je dan voor jezelf voor het komende jaar?
O dat klinkt ook helemaal niet fijn, Julia Ik kan me voorstellen dat je dan ook geen fijne kerstdagen hebt, en dat je hoofd daar ook niet naar staat Hopelijk dat je therapie je gaat steunen!
Voor mensen die afvragen of alles wat ik typ waar is, ja, mijn leven is een enorme soap. En nu ga ik wijn drinken. Veel wijn Hoop dat iedereen wel fijne dagen heeft, veel gezelligheid en het ultieme kerstgevoel, volgend jaar geniet ik hopelijk weer mee
Julia, daarom is er ook een sneue vrouwentopic, met rare achtergronden voor alle vrouwen met soapachtergronden. Een beetje als grap, de een heeft het vast erger dan de ander, en 't is ook helemaal niet bedoeld om te bagatelliseren, wel om te relativeren (en vooral gewoon voor de gezelligheid). Geniet ze van je wijn
Juul

Dat ik zonder al te veel problemen door mijn nieuwe studie heen kom. O ja, en ik zou ook wel een leuke man willen treffen

Kun je jezelf goed op de 1e plaats zetten?
Ik kan mezelf steeds beter op de 1e plaats zetten....

Moet je morgen weer boodschappen doen of heb je nog genoeg in huis voor een paar dagen?
Ik heb nog wel genoeg in huis.

Moet jij morgen ook weer werken?
Ja, helaas wel.

Ben je tevreden met je huidige baan?
Ja ik ben al bijna 18 jaar zeer tevreden met mijn baan.

Heb je de eerste vakantieplannen voor het komende jaar alweer gemaakt?
Nee.

Wat vind jij van GTST?
k.u.t. (absurde verhaallijnen, grotendeels slechte acteurs).

Welke Nederlandse serie vind je wel leuk?
Eeuhm ik vond Floor Faber wel erg leuk. Meer om de onnozelheid. Het boek is ook erg leuk.

Wie vind jij in hemelsnaam wel goed acteren in gtst?
Ondanks dat ik haar heel irritant vind, vind ik de actrice die Sjors speelt het meest natuurlijk acteren.

Wie vind jij een zeer goede acteur?
Jeff Bridges.

En jij?
Anthony Hopkins

En jij?
*Ach Juul.. Dikke van mij.. Als je al niet lekker in je vel zit, komen er steeds meer dingen waardoor je je nog rotter gaat voelen he.. Sterkte met alles, je weet ons te vinden *
Zijn er meerdere..John Travolta..Tom Cruise ..Jason Stattham.

Wie vind je een goede auteur??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven