The Never Ending Question 84
dinsdag 20 maart 2012 om 10:03
Lady grey? Die ken ik nog niet.. Heb ik onder een steen gezeten? Earl grey vind ik niet lekker, maar die misschien wel.
Leuks.. Hmm.. Ik hoop op iets leuks! Moet zo naar de DA met kat, als dat lukt, en ik ben ziek, dus ik vrees niks leuks.
Heb jij nog tips om ziek met een kleine thuis de dag door te komen?
Leuks.. Hmm.. Ik hoop op iets leuks! Moet zo naar de DA met kat, als dat lukt, en ik ben ziek, dus ik vrees niks leuks.
Heb jij nog tips om ziek met een kleine thuis de dag door te komen?
dinsdag 20 maart 2012 om 11:17
Agossie...nou, nee, gewoon lekker rustigaan doen, beetje in huis aanrommelen en duffe (maar stiekem best leuke) dingen doen. Beetje knuffelen, boekje voorlezen, (vinger-)verven (weet niet hoe oud je kindje is, maar die van mij mocht toen z eziek was n keer in d'r onderbroekje de hele schuifpui-raam met vingerverf versieren. (wel kranten eronder!) Vond ze geweldig en we hebben er nog wekenlang met plezier naar gekeken.
ik laat de vraag staan; mss krijg je andere goede ideeën...
ik laat de vraag staan; mss krijg je andere goede ideeën...
dinsdag 20 maart 2012 om 14:43
Kan met elke waterverf, hoor. Plakkaatverf ofzo. (Ik zou geen buitenbeits gebruiken ) Of samen kleien. Als je geen klei hebt; 1 kopje zout bij één kopje meel doen, water erbij doen (beetje-voor-beetje) en kneden tot je een soort zoute deegbal krijgt.
Kun je leuke dingetjes van maken en je bent lekker ff samen bezig. Als je het laat drogen kun je je werkje daarna nog verven. (Maarja; je had geen verf in huis! )
Kun je leuke dingetjes van maken en je bent lekker ff samen bezig. Als je het laat drogen kun je je werkje daarna nog verven. (Maarja; je had geen verf in huis! )
dinsdag 20 maart 2012 om 16:56
dinsdag 20 maart 2012 om 17:02
Mis ik nu een vraag?
Aha, dank Elynn, die moet ik maar eens proberen dan.
O dank voor de tips, heb toevalllig wel playdoh in huis, had ik eens gehaald toen hier grotere kindjes op bezoek kwamen, maar het lekkere weer buiten lonkte en ik ben toch maar op de fiets gestapt en met dochter even gaan shoppen. Weer veel te veel uitgegeven maar
Aha, dank Elynn, die moet ik maar eens proberen dan.
O dank voor de tips, heb toevalllig wel playdoh in huis, had ik eens gehaald toen hier grotere kindjes op bezoek kwamen, maar het lekkere weer buiten lonkte en ik ben toch maar op de fiets gestapt en met dochter even gaan shoppen. Weer veel te veel uitgegeven maar
dinsdag 20 maart 2012 om 17:56
In ons dorp.. Is het altijd rustig... En iets nieuws... Dat gebeurt hier niet... In ons dorp, zingen alle mensen... Steeds hetzelf-de-lied.. BONJOUR! Wie kent m?
De Kaugumballenboom van Elly en Rikkert (toen de EO er nog niet afdroop)
Ken jij iemand die het prikkelbare darmsyndroom heeft? (weet sinds 3 weken zeker dat ik 't heb)
De Kaugumballenboom van Elly en Rikkert (toen de EO er nog niet afdroop)
Ken jij iemand die het prikkelbare darmsyndroom heeft? (weet sinds 3 weken zeker dat ik 't heb)
dinsdag 20 maart 2012 om 21:48