The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Lady grey? Die ken ik nog niet.. Heb ik onder een steen gezeten? Earl grey vind ik niet lekker, maar die misschien wel.

Leuks.. Hmm.. Ik hoop op iets leuks! Moet zo naar de DA met kat, als dat lukt, en ik ben ziek, dus ik vrees niks leuks.

Heb jij nog tips om ziek met een kleine thuis de dag door te komen?
Agossie...nou, nee, gewoon lekker rustigaan doen, beetje in huis aanrommelen en duffe (maar stiekem best leuke) dingen doen. Beetje knuffelen, boekje voorlezen, (vinger-)verven (weet niet hoe oud je kindje is, maar die van mij mocht toen z eziek was n keer in d'r onderbroekje de hele schuifpui-raam met vingerverf versieren. (wel kranten eronder!) Vond ze geweldig en we hebben er nog wekenlang met plezier naar gekeken.

ik laat de vraag staan; mss krijg je andere goede ideeën...
Ahhh dat klinkt wel heel leuk! Maar dan moet ik eerst de deur uit om vingerverf te halen haha en dat zie ik nu niet zo zitten
Kan met elke waterverf, hoor. Plakkaatverf ofzo. (Ik zou geen buitenbeits gebruiken ) Of samen kleien. Als je geen klei hebt; 1 kopje zout bij één kopje meel doen, water erbij doen (beetje-voor-beetje) en kneden tot je een soort zoute deegbal krijgt.

Kun je leuke dingetjes van maken en je bent lekker ff samen bezig. Als je het laat drogen kun je je werkje daarna nog verven. (Maarja; je had geen verf in huis! )
Hey Trenchtown, die vraag heb je al minstens 4 gesteld hier..Tijd voor n andere vraag meid.

Op dit tijdstip heb ik 't idee dat je je wel gered hebt met je kindje Hoe voel je je nu Lot?

Geloof jij in de werking van edelstenen?
nee, ooit van iemand gehad aan een ketting, hielp niks

welk kinderliedje vind jij leuk?
Lot, Lady Grey lijkt op Earl Grey, maar is wat zachter van smaak. klik

Nee, ik vind sommige edelstenen wel mooi en als ik er een zou kopen zou ik ook wel letten op de functie, maar ik geloof niet echt in de werking ervan.

Hoe ziet jouw keuken eruit?
wit met houten blad

vraag blijft
Ehhh wit met zwart niet modern, niet ouderwets. Mét vaatwasser in ieder geval (ben net samenwonend en bijna student-af dus ik ben hier heel blij mee )

Wat ga jij eten vanavond?
Oh kinderliedje.. ehmm die van assepoester als die muisjes de jurk maken haha.
spaghetti

mijn vraag blijft
pft loopt een beetje mis
Mis ik nu een vraag?

Aha, dank Elynn, die moet ik maar eens proberen dan.

O dank voor de tips, heb toevalllig wel playdoh in huis, had ik eens gehaald toen hier grotere kindjes op bezoek kwamen, maar het lekkere weer buiten lonkte en ik ben toch maar op de fiets gestapt en met dochter even gaan shoppen. Weer veel te veel uitgegeven maar
quote:elastiekje schreef op 20 maart 2012 @ 16:59:

Oh kinderliedje.. ehmm die van assepoester als die muisjes de jurk maken haha.Assepoesje, Assepoesje, elke keer weer Assepoesje
In ons dorp.. Is het altijd rustig... En iets nieuws... Dat gebeurt hier niet... In ons dorp, zingen alle mensen... Steeds hetzelf-de-lied.. BONJOUR! Wie kent m?

De Kaugumballenboom van Elly en Rikkert (toen de EO er nog niet afdroop)

Ken jij iemand die het prikkelbare darmsyndroom heeft? (weet sinds 3 weken zeker dat ik 't heb)
Nee.

Denk jij dat wij opnieuw moeten stemmen??
Geen idee. Ze doen toch wel wat ze zelf willen.

Dames, de 3000 posts zijn gepasseerd, ik ga een nieuw topic openen!
nieuw topic geopend hoorde ik. Ik vraag slotje aan!
Nieuw deel geopend, dus deze gaat op slot.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven