Mode & Beauty alle pijlers

Te weinig haarverf!

27-12-2011 20:51 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn zus heeft net (lichtbruine) verf in mn haar gedaan (2 pakjes) maar nu zie ik dat er te weinig in mn haar zit. Vroeger verfde ik mn haar vaak bruin maar de laatste tijd had ik het gewoon blond (van mezelf). Ik zie nu een paar blonde plekken en ik mag het er al bijna uitwassen... Iemand tips wat ik er nu mee kan doen?? Ik wil eigenlijk niet nog een keer mijn haar verven....
Eruit knippen?

Sorry, geen zinnig antwoord
Doorsmeren, zoveel mogelijk! En anders heb je hippe highlights!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Goed doorkammen zodat het overal zit. En dat de volgende keer gelijk doen, voor je het laat intrekken.
Doorkammen, met je vingertoppen het blonde bedekken en alles 10 minuten extra laten zitten....

Het is dát of spoelen met als gevolg een 'armoedig' geverfd kapsel (wat het dan ook is)

En je zus een bril adviseren...
OMG, blinde kip die zus van je! Is het bakje echt helemaal leeg? Anders zou ik gewoon met je haren over die plekken gaan in de hoop dat er wat verf achterblijft. En dan je haar voorlopig nog even niet uitspoelen.

Doe je het de volgende keer weer zelf?
Helpt het misschien om het wat nat te maken zodat het wat beter te verdelen is?
Hoe lang/dik is je haar wel niet als twee pakjes niet genoeg zijn?
Je hebt niet te weinig verf, jouw zus heeft het gewoon niet goed verdeeld.
Frankly my dear, I don"t give a damn
kammen met een medium kam, van aanzet tot punten, doormasseren en nog 20 min laten zitten, zal iets donkerder uitpakken,maar beter dan met blonde plekken
Dhjezusss zeg! Ik verf het haar van Erwt altijd....gaat ALTIJD goed....en dan ben ik een man hè?, kan je nagaan
Zoals Fame zegt!

Wanneer de haarverf is ingedroogd een heel klein beetje water op je hoofd doen en je haar masseren (alsof je het wast).

De haarverf er langer in laten, zodat de nu nog blonde plekken ook nog worden gekleurd (wanneer ik mijn haar verf, spoel ik het pas na 1 a 1,5 uur uit).
En niet meer je zus je haar laten verven!
quote:uiterwaarden schreef op 27 december 2011 @ 21:07:

De haarverf er langer in laten, zodat de nu nog blonde plekken ook nog worden gekleurd (wanneer ik mijn haar verf, spoel ik het pas na 1 a 1,5 uur uit).Er is er daarna nog iets van je haar over?
Zusjes zijn natuurlijk wel handig om je haar bij te kleuren als het niet helemaal eenkleurig is. Dus hou je zus te vriend!
quote:Bahco schreef op 27 december 2011 @ 21:22:

[...]

Er is er daarna nog iets van je haar over?

Jahoor

Ik verf al 10 jaar geregeld mijn haar. De eerste paar keer braaf aan de tijd zoals in de gebruiksaanwijzing aangegeven, gehouden. Helaas pakte de verf dan niet goed

De haarverf er langer in laten, bood uitkomst! En als je dan even iets anders gaat doen, ben je zo 1 a 1,5 uur verder

Mijn moeder, mijn zussen en broertje hebben dezelfde ervaring
En? Hoe is het geworden?
Op een paar plukjes blond na toch best mooi geworden, dankzij jullie tips!:)
Mooi zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven