Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Jin hij is leuk!
quote:Jinny schreef op 25 februari 2008 @ 13:03:

[quote]Juud_ schreef op 25 februari 2008 @ 09:47:

Tarzan is heel erg leuk, doen Bam!

Ehm, het is een kinderforum, geen sekstopic hoor .

Daar kom jij dan weer op he....
Tja, Viva maakt zoveel reclame voor een Tarzan, dan heb ik gelijk die aaassooosieaazie .
Typisch geval van waar het hart van vol is Jin:

De tips tegen krampjes ken ik. Helpt maar wat. Gisteravond ging het goed, alleen last rond etenstijd dus om half 9 zijn wij er ook ingedoken en toen kwam ze pas om 1 uur en om half 8!!! luxe luxe luxe!!! En Ties kwam pas om kwart voor 8! Nog luxer!

Vanmorgen samen boodschappen gedaan. leuk hoor. Wel gek dat conditie nog zo zwak is, werd al duizelig toen ik net in de winkel stond. Maar wel lekker er even uit...

Star: dank voor de complimenten... Ties had ook zo'n mooie bos. Is ook niet uitgevallen, wel iets dunner en nu dus veeeeeel blonder. Zal met haar ook wel gebeuren!

Jin: heerlijk hè, lekker genieten van de tuin. Was het leuk op krabbelgruppe? Stoer hoor, met twee kids heen!

Cin: is het al gebeurd? gaat het wat? Meestal mogen ze meteen naar huis toch?

Kokos: kind die ik in de klas heb gehad, heeft de jonge tarzan gespeeld. Heeft ook in Belle en het beest jakobje geswpeeld, echt een mooi talentje!

Bam: fijn dat Julian weer beter is! Al druk met paasaanbiedingen voor de giraf? of doe je daar niet aan?

Hel: spannend hoor vandeweek op Funda! Dan wordt het wel heel echt hoor! Vervelend dat mare plus fiets waren gevallen, maar gelukkig heeft ze niets. ja je kan er zo weinig mee op je werk hè...

Juud: oh wat lekker terrasje pikken! Lekker hè dat dat kan op die kdv dagen!

CD: wat goed van dat kindje zeg! fijn dat je iets hebt wat Kevin echt leuk vindt, kun je hem wat meer afleiden...
Hel, naar is dat dan hè, dat mare overstuur van die aap is. Ik vind het ook nooit leuk als vent het journaal kijkt met Laurens erbij. Die ziet toch alles hoor, en je weet maar nooit wat ze meekrijgen. Daarom vind ik het wel fijn,als hij tv kijkt, om een dvtje erin te doen of Kindertijd, want dat weet je tenminste wat ze zien. Lekker kindgericht. Al zag ik laatst wel een heel eng filmpje bij kindertijd, met mannen in een donker bos en rare pakken aan, heel gek.

Grrrr, hier weer een schreeuwend kind in bed. Ik denk dat ik 'm maar bij jou stal Jinny, kunnen Thomas en Laurens tegen elkaar op brullen: MAAAMAAAAAA!!!!

Gisteren heeft hij een knuffel met harde oogjes ofzo langs de muur gehaald, zit vol strepen. Alsof er met een schrijfpotlood op getekend is. Ik kan echt het hele huis nu al opnieuw witten.

Vakantie? Ik zeg niets.. dat zegt genoeg toch
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 25-02-2008 14:08
Reden: kleurtje vergeten...
% gewijzigd
Dames, mag ik even trots zijn?????

Heb net mijn beide borsten leeggekolfd en de opbrengst is: tadaadadaaaaaaa: 170 ml!

Blijkbaar is de hoeveelheid nu ruim voldoende!
Maar nu het volgende probleem:

Hoeveel moet ik hem nu geven als ik het in een flesje doe? Hoe weet ik hoeveel genoeg is? Want als ik teveel doe, en er blijft veel over, kan ik het weggooien...

En hoe werkt dat precies met opwarmen enzo? Wat mag wel en wat niet? Of is er een goede site ergens die mij alles duidelijk uitlegd?

En hoe lang kun je het bewaren in de koelkast en vriezer?

Heb hier totaal geen ervaring mee, aangezien dit bij Kevin dus absoluut niet gelukt is, dus ik ben nu heel trots op mezelf!

Hij drinkt nu zelf ook steeds korter, wat erg fijn is. Alleen vind ik het wel lastig soms dat als hij de 2e borst niet meer wil, maar wel na een uurtje alweer komt omdat ie honger heeft...
Net Lianne opgehaald, wat is ze toch lief

Hier is het ook zo'n lekker weer, dus lekker genieten Juud.

Bam, wij zaten op de derde rij vanaf het podium (wel te verstaan ). De zang is indrukwekkend en de humor is wel mijn humor. Moet eerlijk toegeven dat ik de Lion King wat leuker vond, maar ondanks dat hebben we genoten. En de moeite waard, de tijd vloog voorbij dus dat zegt ook wel wat.

Vooral het nummer "Jij bent in mijn hart" wordt zo mooi gezongen dat de tranen in mijn ogen stonden.

We hebben onderweg in een AC restaurant gegeten, voorstelling begon om 19.00u.

Amalia, je mag Laurens ook wel bij mij droppen, misschien wordt 'ie wat rustiger bij meisjes in de buurt? Of hij gaat zich juist uitsloven....

CD, wat een goed nieuws van zoontje van vriendin.

Geen tips tegen verkoudheid, je kan wel het matras wat hoger leggen als hij benauwd is. Vraag het morgen op het CB, daar zijn ze voor.

Jin, ha, ha, tja.... je hebt Tarzan én Tarzan.

Ik ga een theetje zetten.

Was nog niet klaar:

Bridges, als je duizelig bent, kan dat ook aan je HB liggen. Misschien wat ijzertekort.

Hel, ach gossie, die Mare. Ik merk aan Lianne dat er ook wel het 1 en ander blijft hangen, maar dan in de positieve zin. Als er reclame is van 1888 roept ze knalhard:" 1 8 8 8 !!! ! 1 8 8 8! "

CD, op het pak van de flesvoeding staat precies hoeveel Twann nodig heeft. Ik warmde het water altijd op in de magnetron en deed er dan de poeder bij. Stom hè, ik ben eigenlijk al weer vergeten hoe wij het precies deden.

Welk merk heb je? Meestal staat er ook een telefoonnummer op het pak en meestal hebben ze ook een website.

Succes ermee!
Dank je Kokos, maar ik bedoelde dus een flesje met afgekolfde borstvoeding..

Flesvoeding weet ik nog precies, van toen met Kevin.

Jinny: ik vergat het steeds te zeggen, maar heb je gezien dat H&M speciale voedingstops heeft? Op hun website kun je die vinden, ik heb ze ook en vind het erg prettig, is het niet zo bloot om te voeden, vooral in het openbaar!
Oh en Jinny, mocht je interesse hebben, kan ik ze zo bestellen en ze doorsturen naar jou hoor! Volgens mij leveren ze niet in buitenland nl.

Even ter aanvulling!
Oh, borstvoeding... tja, daar weet ik niets vanaf
Wauw, CD, dat is echt heel veel! Geweldig! Er is een formule voor hoeveel ze gemiddeld drinken, per gewicht. Bridges heeft 'm vorige week nog gepost hier. Bewaren en opwarmen weet ik allemaal niet precies meer. Maar kijk hier eens. Borstvoedingscentrum in A'dam heeft ook altijd goede info telefonisch.

Kokos, leuk hoor, zo'n avondje uit! En heerlijk dat Lianne het dan zo lekker heeft bij je ouders (toch?). Dan ga je met een gerust hart op stap!
Borstvoeding startpagina

CD, misschien heb je aan bovenstaande link iets?
Hi Hel. Lianne had het heel erg naar haar zin bij mijn ouders. Ik kreeg vanochtend wel een knuffel en ze was blij om me te zien, maar daarna ging ze weer spelen.

Ik ga wat drinken.
Jippie CD! Dat gaat de goede kant op met de BV!

leuk Kokos, dat jullie het zo fijn hadden bij tarzan (en nee ik ga er niks bij denken Jinny ) dat liedje is idd heel erg mooi, een meisje die ik ken heeft een miskraam gehad en dat was haar speciale liedje voor dat kindje.

heerlijk weertje he Juud! lekker zo een dagje niks moeten doen, ik was net ook even in de stad (strijkplankovertrek halen, niet erg spannend) maar het was ook druk en overal blije mensen. En ik wil NU 400 euro vinden op straat of winnen met een staatslot, want ik zag supermooie laarsen (Shabbies) en DE zonnebril van Rayban en met dat geld ben ik er, hmmm het zal wel weer een kwestie van kijken blijven of heeeeeel hard sparen en dan kiezen tussen 1 van de 2 . Anyway, weer veel leuke dingen in de stad dus.

Bridge, wat een lieve foto's weer van Fieke, wat een schatje is dat toch

Helen, jee wat stom op dat hyves van je soon to be ex-schoonzus. Nu heb ik sowieso al een hekel aan dat hele hyves gebeuren, maar dat je maar zo op een openbare site met een groepje iemand gaat zitten bashen, zou niet moeten mogen.

Star, balen dat je dan een leuke job tegenkomt en dat het dan voor 40 uur is... ik hoop voor je dat er wat rek in zit (in de uren). waar je nu zit is het ook niet alles toch? Of gaat dat nu wel weer?

Jinny, stoer dat je met 2 mannen tegelijk naar krabbelgroep bent geweest. dat zal wel een heel georganiseer zijn.

Amalia heb je je vakantie al geboekt?

Oh manlief komt thuis we hebben zo een gesprek hier, dus ik ga er weer van tussen.
Stressed is just desserts spelled backwards
CD, het is 150ml x het aantal kg en dat delen door het aantal voedingen. Ik had voor Sam vrijdag 240 ml staan (150ml x 8kg / 5 voedingen) en hij had 30 ml laten staan.

Ga nog even gauw de stad in, nieuwe hoeslakentjes halen. Max z'n kamertje is erg leuk geworden! Tot morgen!
Ha, ha, kind is wakker maar wil niet uit bed. Nou ja, dan maar even mail controleren. En hier even spieken natuurlijk.

Mal, hoi! Weet je, het moet gewoon voorjaar/zomer worden. Lekker naar buiten, de zon in.

Mamax, foto van Max zijn kamer?

Hi Bam. Wat een lieve foto.
CD, ik zou als ik jou was 100cc geven en de rest in een ijsklontjeszakje doen. Dat kan je in de vriezer gooien, wel even met een marker erop zetten hoeveel het is. Je kan dan als je te weinig voor Twan heb en hij heeft nog honger heel makkelijk een kleine hoeveelheid erbij doen en IN WARM WATER opwarmen/ontdooien. Ik denk dat Twan aan 100cc wel genoeg heeft hoor, mss 125. Berend dronk iig echt niet meer toen hij zo klein was. Hij krijgt nu 1 fles flesvoeding per dag, en dan geef ik 130cc, en dat is prima. Althans, hij moppert daarna niet.

Goed hoor, 170cc!!! Zie je nou dat je je zorgen maakte om niets? Way to go, CD!
Hoe is het met Gijsje gegaan Cin?
Hel, belachelijk van je (ex)schoonzus. Naar mens dus.

Vier dagen zou ik het max vinden. Eventueel nog met eea aan thuis werken.

Mart het wel volgehouden op het kdv?

Gekke Jinny en haar Tarzan

Geen idee wbt concurrentie eigenlijk. Niet gevraagd ook eigenlijk.

Oordopjes aanschaffen voor gillende keukenThomas? Vond Simon het interessant op krabbelgruppe?
Ja Fieke zal wel niet zo donker blijven, jullie zijn natuurlijk ook allebei niet zo donker. Maar voor nu wel mooi dat donkere!

CD, www.borstvoeding.com

Kokos, het gaat bij CD over borstvoeding, gaan flesvoedingrichtlijnen niet op en denk niet dat het op CD's tieten staat

Meisje lief geweest tijdens logeren?

Mosterd....je was er al achter dat het bv was

JAAAAAAAAAAAAAAA MAL, ik wil ook Shabbies!!! Gaaf zijn ze hè? Hoeveel zijn ze eigenlijk? Wil het denk ik niet weten,
dat is het girafje wat fagelopen vrijdag in artis is geboren, zo cuteee!!

verhalen van de bv sla ik maar over, want daar heb ik geen kaas van gegeten.:-]

Hel: Ik vind ze idd super, maar ik denk dat er hier een gaat gillen, hahaha het staat hier al helemaal vol met speelgoed, dus ik laat het huisje maar bij de Hema staan.

Klinkt wel goed die Tarzan, daar moet ik heen

Shabbie's, dat merk ken ik niet maar wel een heuleboel geld zo te horen, ik vind 50 euro al duur voor een paar schoenen
Mamax: Fijn dat het kamertje af is. Wij willen wel foto's hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven