ex mee uit vragen...

27-12-2011 21:49 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
helloo

nou hier mijn verhaal ook maar eens in de hoop op handige tips

ong 2 jaar geleden is het uitgegaan met mijn ex heb toen veel moeite gehad om eroverheen te komen. Hij had het uitgemaakt met vage redenen. Wilde vrienden blijven en alles en ik merkte dat hij het er ook moeilijk mee had net als ik ...

maar zoals altijd contact verwaterde en ik dacht er overheen te zijn. Heb leuke dates gehad met verschillende mannen maar is eigenlijk nooit iets geworden.

Nu tijdje geleden kwam ik de ex dus weer tegen ik eerst nog heel stoer hoi zeggen en weg lopen ! Maar kon toch niet weerhouden om nogmaals naar hem toe te gaan :p En meneer begon te flirten! Hij heeft me zelfs geprobeerd te zoenen of in ieder geval daar leek het op 3 zoenen wel heel dicht bij de mond ... Hierna naar huis gegaan. Kreeg nog een smsje of ik al thuis was en na wat heen en weer gesmst gaan slapen.

S avonds ben ik heb ik nog smsje gestuurd en kreeg daar reactie op.

Nu wil ik toch wel heel graag eens iets gaan drinken maar radiostilte... alhoewel ik ook het initiatief niet heb genomen. Zal ik dan toch maar de vraag stellen ???
Natuurlijk vraag je je af 'wat als?' Dat deed ik ook bij mijn ex. Niets raars aan. Maar ik denk dat die vraag pas echt aan de orde zou zijn als hij duidelijk zou laten blijken dat hij je terug wil. Om er nou zelf naar te gaan solliciteren.....
Ja het lijkt er meer op dat meneer nog wel in is voor een avontuurtje. Eigenlijk weet ik wel zeker dat die wel zou instemmen om af te spreken maar waarschijnlijk met hele andere intenties... Dus weet dat ik het beter niet kann doen maar het blijft zo verleidelijkk....
Denk aan je zelfrespect!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
O ja, wanneer je de liefde van je leven meneer gaat noemen is het definitief over. Hierbij dus!
Wat is er precies zo verleidelijk aan jezelf presenteren op een zilveren dienblaadje? Het is een man.. Als hij seks kan krijgen zal hij het (bijna zeker!) wel doen.. En dan moet jij je weer afvragen wanneer hij weer gaat smssen. Nou ja, doordeweeks na elven of in het weekend na vieren dus..
Relatieverslaving? Ok, overdreven in dit geval hoop ik, maar de hang naar de relatie?
Ja zelfs de sex ga je idealiseren ....

Ik denk ook wel aan me zelfrespect daarom doe ik het niet en het lukt aardig zelfs dat zoenen heb ik afgewezen maar het blijft daarom wel verleidelijk!
Gewoon een andere leuke vent zoenen!
@ Fame ja dat zou het best kunnen zijn helaas wil het niet toegeven maar na 2 jaar het kriebelt nu al paar maanden eb genoten van vrijgezel zijn maar soms wil je in plaats van feesten toch wel heerlijk op zaterdag in joggingsbroek tegen een man aan kruipen bij een geweldige film! h
Maar waarom is het zo verleidelijk? Omdat het makkelijk is? Omdat je denk dat het nog wat kan worden? Omdat je zijn aandacht fijn vindt?
Het is vertrouwd en op hem zou ik zo weer verliefd kunnen worden en dat gevoel is heerlijk alleen zwaar klote als het niet beantwoord word....
Des te meer reden om er JUIST niet aan te beginnen..
@Fame. Er zijn niet zoveel leuke mannen :( dus gewoon word lastig!
Maar we gaan er wel voor natuurlijk ergens lopen ze wel die leuke mannen!
Ach, er zijn veel mannen op de wereld. Wie weet loop je HEM morgen tegen het lijf, misschien over 10 jaar pas.. Wie zal het zeggen.
Als die maar de moeite waard is om op te wachten dan
wat een reacties, wellicht was de jongen nog jong en zat echt in de knoop.

je kunt op je eerste date toch wat gaan drinken en het ff over het verleden hebben?
Ja dat is ook wel de intentie gewoon bijpraten maar ergens heb ik nog wel gevoelens.... Dus of het slim is weet niet hij was 22 toen het uit ging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven