ex mee uit vragen...
dinsdag 27 december 2011 om 21:49
helloo
nou hier mijn verhaal ook maar eens in de hoop op handige tips
ong 2 jaar geleden is het uitgegaan met mijn ex heb toen veel moeite gehad om eroverheen te komen. Hij had het uitgemaakt met vage redenen. Wilde vrienden blijven en alles en ik merkte dat hij het er ook moeilijk mee had net als ik ...
maar zoals altijd contact verwaterde en ik dacht er overheen te zijn. Heb leuke dates gehad met verschillende mannen maar is eigenlijk nooit iets geworden.
Nu tijdje geleden kwam ik de ex dus weer tegen ik eerst nog heel stoer hoi zeggen en weg lopen ! Maar kon toch niet weerhouden om nogmaals naar hem toe te gaan :p En meneer begon te flirten! Hij heeft me zelfs geprobeerd te zoenen of in ieder geval daar leek het op 3 zoenen wel heel dicht bij de mond ... Hierna naar huis gegaan. Kreeg nog een smsje of ik al thuis was en na wat heen en weer gesmst gaan slapen.
S avonds ben ik heb ik nog smsje gestuurd en kreeg daar reactie op.
Nu wil ik toch wel heel graag eens iets gaan drinken maar radiostilte... alhoewel ik ook het initiatief niet heb genomen. Zal ik dan toch maar de vraag stellen ???
nou hier mijn verhaal ook maar eens in de hoop op handige tips
ong 2 jaar geleden is het uitgegaan met mijn ex heb toen veel moeite gehad om eroverheen te komen. Hij had het uitgemaakt met vage redenen. Wilde vrienden blijven en alles en ik merkte dat hij het er ook moeilijk mee had net als ik ...
maar zoals altijd contact verwaterde en ik dacht er overheen te zijn. Heb leuke dates gehad met verschillende mannen maar is eigenlijk nooit iets geworden.
Nu tijdje geleden kwam ik de ex dus weer tegen ik eerst nog heel stoer hoi zeggen en weg lopen ! Maar kon toch niet weerhouden om nogmaals naar hem toe te gaan :p En meneer begon te flirten! Hij heeft me zelfs geprobeerd te zoenen of in ieder geval daar leek het op 3 zoenen wel heel dicht bij de mond ... Hierna naar huis gegaan. Kreeg nog een smsje of ik al thuis was en na wat heen en weer gesmst gaan slapen.
S avonds ben ik heb ik nog smsje gestuurd en kreeg daar reactie op.
Nu wil ik toch wel heel graag eens iets gaan drinken maar radiostilte... alhoewel ik ook het initiatief niet heb genomen. Zal ik dan toch maar de vraag stellen ???
dinsdag 27 december 2011 om 22:10
quote:moeilijkkk schreef op 27 december 2011 @ 22:09:
[...]
Weet niet of hij dat gezegt zou hebben heb hem die avond namelijk wel afgewezen om me te zoenen want als ik erover nadenk heeft die duidelijk geprobeerd.En gezopen en eenbezopen grietje wat als een blok voor hem valt. 1+1=????
[...]
Weet niet of hij dat gezegt zou hebben heb hem die avond namelijk wel afgewezen om me te zoenen want als ik erover nadenk heeft die duidelijk geprobeerd.En gezopen en eenbezopen grietje wat als een blok voor hem valt. 1+1=????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 27 december 2011 om 22:13
quote:moeilijkkk schreef op 27 december 2011 @ 22:09:
[...]
Weet niet of hij dat gezegt zou hebben heb hem die avond namelijk wel afgewezen om me te zoenen want als ik erover nadenk heeft die duidelijk geprobeerd.
Maar dat is niet wat ik vraag.. Natuurlijk probeerde hij je te zoenen: je had duidelijk nog steeds interesse in hem (dat blijkt wel en geloof me dat kun je écht wel aan iemand zien) en hij weet ook al hoe het met jou 'is'. Waarom zou hij het niet proberen?
Je proberen te zoenen in een beschonken bui is heel wat anders dan je terug willen..
[...]
Weet niet of hij dat gezegt zou hebben heb hem die avond namelijk wel afgewezen om me te zoenen want als ik erover nadenk heeft die duidelijk geprobeerd.
Maar dat is niet wat ik vraag.. Natuurlijk probeerde hij je te zoenen: je had duidelijk nog steeds interesse in hem (dat blijkt wel en geloof me dat kun je écht wel aan iemand zien) en hij weet ook al hoe het met jou 'is'. Waarom zou hij het niet proberen?
Je proberen te zoenen in een beschonken bui is heel wat anders dan je terug willen..
dinsdag 27 december 2011 om 22:14
quote:moeilijkkk schreef op 27 december 2011 @ 22:13:
ja misschien moet ik het maar niet doen en het laten zoals het is en als hij niet komt jammer voor hem ...Ik denk dat dat heel verstandig is. Jij bent goed en begripvol voor hem geweest maar ga niet achter hem aanlopen. Als hij je echt wil komt hij vanzelf wel. En zelfs dan zou ik me heel sterk afvragen of je daar wel zin in hebt. Hij heeft immers bewezen dat hij meer aan zichzelf denkt dat aan jou.
ja misschien moet ik het maar niet doen en het laten zoals het is en als hij niet komt jammer voor hem ...Ik denk dat dat heel verstandig is. Jij bent goed en begripvol voor hem geweest maar ga niet achter hem aanlopen. Als hij je echt wil komt hij vanzelf wel. En zelfs dan zou ik me heel sterk afvragen of je daar wel zin in hebt. Hij heeft immers bewezen dat hij meer aan zichzelf denkt dat aan jou.
dinsdag 27 december 2011 om 22:19
quote:Mac123 schreef op 27 december 2011 @ 22:16:
TO: als jouw insteek: verliefd, verloofd, trouwen, kinderen krijgen en lang gelukkig leven is, zou ik nog even verder kijken.
Als dat niet het geval is: doen.Sex was altijd wel heel leuk met hem ! maar weet niet of ik hem alleen als fuckbuddy kan zien mocht die dat willen
TO: als jouw insteek: verliefd, verloofd, trouwen, kinderen krijgen en lang gelukkig leven is, zou ik nog even verder kijken.
Als dat niet het geval is: doen.Sex was altijd wel heel leuk met hem ! maar weet niet of ik hem alleen als fuckbuddy kan zien mocht die dat willen
dinsdag 27 december 2011 om 22:20
dinsdag 27 december 2011 om 22:21
quote:moeilijkkk schreef op 27 december 2011 @ 22:19:
[...]
Sex was altijd wel heel leuk met hem ! maar weet niet of ik hem alleen als fuckbuddy kan zien mocht die dat willen :PSeks met gevoel is (bijna) altijd fijn! Maar ik denk dat je stiekem wel weet dat je uiteindelijk meer van hem wil dan alleen een potje seksen en weer naar huis.. Doe het nou maar gewoon niet meid, snij je jezelf alleen maar mee in de vingers.
[...]
Sex was altijd wel heel leuk met hem ! maar weet niet of ik hem alleen als fuckbuddy kan zien mocht die dat willen :PSeks met gevoel is (bijna) altijd fijn! Maar ik denk dat je stiekem wel weet dat je uiteindelijk meer van hem wil dan alleen een potje seksen en weer naar huis.. Doe het nou maar gewoon niet meid, snij je jezelf alleen maar mee in de vingers.
dinsdag 27 december 2011 om 22:25
dinsdag 27 december 2011 om 22:36
quote:moeilijkkk schreef op 27 december 2011 @ 22:34:
Alleen is die nog niet gestart met rennen! Klein zetje kann ik binnenkort wel geven! Heel kleintje danDoe het nou niet... Je kan hem niet dwingen om je (weer) leuk te gaan vinden! Dat moet hij zelf beseffen en doen. Als je hem nu een 'zetje' gaat geven kom je alleen maar wanhopig over..
Alleen is die nog niet gestart met rennen! Klein zetje kann ik binnenkort wel geven! Heel kleintje danDoe het nou niet... Je kan hem niet dwingen om je (weer) leuk te gaan vinden! Dat moet hij zelf beseffen en doen. Als je hem nu een 'zetje' gaat geven kom je alleen maar wanhopig over..
dinsdag 27 december 2011 om 22:46
Waarom zou je je weer inlaten met je ex, een echte man die het uit maakt komt met een eerlijk en goede reden en niet zoals je zelf aangeeft met vage redenen, en alleen om die reden al (vage redenen om het uit te maken destijds) zou voor mij al genoeg reden zijn om hier niet weer een vervolg aan te geven, waarom zou je dat willen?
dinsdag 27 december 2011 om 22:48
Zie je niet in dat je jezelf echt heel erg voor de gek aan het houden bent nu? Hij geeft je een beetje aandacht en jij bent nu al aan het bedenken wat en wanneer je hem weer iets gaat sturen. Wat maakt hem zo leuk dat jij, ondanks dat hij je kei- en keihard heeft laten zitten eerder, zo graag met hem wil afspreken?
Natuurlijk is het niet vreemd dat je nog een beetje warm wordt van hem, maar om nou weer contact met hem op te gaan nemen in de hoop dat hij alsjeblieft wat voorstelt om te gaan doen vind ik best wel zonde van je tijd..
Ik krijg een beetje het gevoel dat:
1. Als hij wat voorstelt, jij zo weer in zijn bed ligt (met alle gevolgen van dien).
2. Als hij niets voorstelt, jij dat wel doet en je dan zo weer in zijn bed ligt (met alle gevolgen van dien).
Natuurlijk is het niet vreemd dat je nog een beetje warm wordt van hem, maar om nou weer contact met hem op te gaan nemen in de hoop dat hij alsjeblieft wat voorstelt om te gaan doen vind ik best wel zonde van je tijd..
Ik krijg een beetje het gevoel dat:
1. Als hij wat voorstelt, jij zo weer in zijn bed ligt (met alle gevolgen van dien).
2. Als hij niets voorstelt, jij dat wel doet en je dan zo weer in zijn bed ligt (met alle gevolgen van dien).
dinsdag 27 december 2011 om 22:51
Hmmm ik heb toch een wat andere reactie, maar: natuurlijk gekleurd door eigen ervaring... Toen ik 21 was heb ik ook een tijdje wat gehad met een jongen, die het om bijzonder vage redenen uit maakte. Een aantal jaar later heb ik hem toen toch weer mee uitgevraagd. Lang verhaal kort: we zijn volgend jaar drie jaar getrouwd en ben momenteel hoogzwanger van zijn tweede kind. Het kan dus wel...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
dinsdag 27 december 2011 om 22:55
Niet helemaal vage redenen! Maar meer dingen als problemen met moeder studie liep niet lekker en hij had het idee dat die daardoor niet genoeg er voor muij kon zijn.. Tja ik had liever gehoord niet meer genoeg gevoelens of iets .. Had ik het waarschijnlijk beter kunnen afsluitenm Ex wilde ook blijven afspreken af en toe wat we ook weleens hebben gedaan uiteten wat drinken enso en dit zonder sex of zoenen. maar toen heb ik dat beetje laten verwateren omdat ik zoiets had dit werkt niet toen heb ik gezegt je gaat voor me of niet ik heb nu meer het idee dat ik nog als eventuele optie gehouden word en ik ben meer waard dan dat. Maar altijd gedacht wat als ik het gewoon had laaten gebeuren blijjven afspreken en dergelijke
dinsdag 27 december 2011 om 22:56
vickyp, het kan ongetwijfeld en jij bent daar een goed voorbeeld maar jullie zijn destijds waarschijnlijk met meer respect met elkaar omgegaan toen het uitging. TO haar ex vriend kwam destijds met vage redenen om het uit te maken, vind ik getuigen van weinig respect, een echte vent met ballen is gewoon eerlijk en laat een ander niet gissen naar de echte reden, die reden zou dus voor mij dus reden genoeg zijn om er niet weer aan te beginnen.
dinsdag 27 december 2011 om 23:00
@ vicky gefeliciteerd met je zwangerschap! En leuk dat het bij jullie wel werkte!
Na mijn ex heb ik geen relatie meer gehad terwijl ik genoeg kansen had maar ben gewoobn niet snel verliefd! En zover ik weet heeft mijn ex ook geen relatie meer gehad. Misschien speelt dat ook wel mee na 2 jaar heb je soms wel behoefte aan een knuffel!
Na mijn ex heb ik geen relatie meer gehad terwijl ik genoeg kansen had maar ben gewoobn niet snel verliefd! En zover ik weet heeft mijn ex ook geen relatie meer gehad. Misschien speelt dat ook wel mee na 2 jaar heb je soms wel behoefte aan een knuffel!