vraag over internetdaten..

26-12-2011 22:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb via het internet een leuke jongen ontmoet (niet omdat ik echt op zoek ben, maar omdat ik benieuwd was naar de mensen die zouden reageren), waar ik binnenkort een date mee hebt.

Via de mail lijkt het goed te klikken. We hebben (lijkt het) ongeveer dezelfde jeugd en opvoeding gehad. We waarderen dezelfde dingen in het leven, eigenschappen in een mogelijke partner en in vrije tijd.

Kortom er lijkt een klik te zijn..

Ik heb er dan ook een goed gevoel over. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met internetdaten. Bij wie klopte het goede gevoel vooraf de date en bij wie bleek het goede verhaal juist een grote vergissing?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

YesorNo.
ik durf zelfs niet eens te bellen met iemand die ik nog niet ken maar met wie ik ga daten . Dus altijd eerst mailen, chatten, op msn met cam etc maar NIET bellen... gek he. Als ik ze eenmaal ontmoet heb, dan pas ga ik bellen.
quote:ivlas schreef op 28 december 2011 @ 20:24:

ik durf zelfs niet eens te bellen met iemand die ik nog niet ken maar met wie ik ga daten . Dus altijd eerst mailen, chatten, op msn met cam etc maar NIET bellen... gek he. Als ik ze eenmaal ontmoet heb, dan pas ga ik bellen.Dat doe ik dus ook.. Doodeng vind ik bellen;)

ik durf zelfs niet eens te bellen met iemand die ik nog niet ken maar met wie ik ga daten . Dus altijd eerst mailen, chatten, op msn met cam etc maar NIET bellen... gek he. Als ik ze eenmaal ontmoet heb, dan pas ga ik bellen.Met cam? Dan denk ik dat ik toch weer eerder zou bellen!
Na de eerste grote afknapper heb ik niet meer afgesproken met een man die ik niet op de cam had gezien. Op de cam kun je vaak al heel goed zien hoe iemand echt is (uiterlijk). Innerlijk kan het natuurlijk altijd nog een volslagen idioot zijn natuurlijk naar rare tics ofzo zie je in ieder geval direct. Ik ken mijn huidige vriend via een datingsite en we wonen al 3 en een half jaar samen. Het is dus mogelijk via het internet.

Dus altijd eerst mailen, chatten, op msn met cam etc maar NIET bellen...

Is dit zo bij meerdere vrouwen? Eerst lang mailen, chatten en cammen? Hoe moet dat dan met gewoon iemand in de kroeg of waar dan ook tegenkomen? Ik vind lang contact via internet altijd een beetje een verdraait beeld geven.

Via internet heb je de tijd om je berichtjes "perfect" te maken. Via internet is de communicatie ook heel beperkt, dus één van de twee kan de ander helemaal gaan romantiseren en perfect inbeelden wat gewoon niet realistisch is. Als je dan na weken toch een keer in het echt af spreekt kan het dan alleen maar tegenvallen.

Ik weet dat vrouwen van veeel praten houden, maar tot 5 uur s' ochtends chatten zowat elke dag houdt een keertje op bij mannen.

Misschien ben ik ook een keertje de verkeerde meid tegen gekomen
Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen welke dating site je hebt gebruikt? En bestaat er eigenlijk ook zoiets als een leuk (chat) forum met mannen zonder dat dit meteen over sex gaat?
Ik zelf heb Lexa kort gedaan.

Beetje onhandig want onbetaalde profielen kunnen praktisch niets, maar die zijn wel zichtbaar als je wel hebt betaald. Dus dan lijkt het alsof er veel mensen zijn. Maar dat is volgens mij bij alle sites zo.

chat forum, geen idee. Ik had jaren geleden me ff aangemeld bij chatten.nl. Maar dan moet je volgens mij een half jaar actief 3 uur per dag chatten om een beetje "naamsbekendheid" te krijgen.

Ben zelf een (beetje) een nerd, geen held in chatten met meiden. Dus mij zal je niet betrappen met meteen over sex beginnen. Meer van: "vind jij de Peterbilt 379 ook zo'n fantastische vrachtwagen?"
quote:huismuts schreef op 28 december 2011 @ 20:07:

[...]

Ja, maar dat was toen ik hem zag en hoorde, toen viel het mij blijkbaar niet op. Pas toen ik alleen zijn stem hoorde aan de telefoon zonder dat ik hem zag, dacht ik, jeeeeee, wat een rare stem, zeg. Gek he?

Dan richt je je puur op de stem.

Maar ja, als de rest prima is...

Ik zou hem er niet voor laten gaan
quote:wiekeb schreef op 29 december 2011 @ 08:54:

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen welke dating site je hebt gebruikt? En bestaat er eigenlijk ook zoiets als een leuk (chat) forum met mannen zonder dat dit meteen over sex gaat?

Ik heb wel gedate via nextlover, dat wordt nu paiq. Daar wordt je op basis van je voorkeuren/eigenschappen/interesses gematcht. Foto's zijn dan nog niet zichtbaar. Met je matches kun je online chatten maar ook offline berichten sturen. Hoe meer je elkaar "spreekt", des te sneller wordt de foto zichtbaar. Kunnen voor- en nadelen aan zitten. Misschien net iets minder vleeskeuring dan bij relatieplanet oid, maar soms heb je moeite in een match gestopt en zie je pas aan de foto dat het hem echt niet gaat worden.

Zelf vind ik het systeem trouwens wel grappig.

[edit] En oja, ik denk dat je minder "seks"-reacties krijgt, omdat mensen toch wat moeite moeten doen om je foto te zien te krijgen...
Nou.. ik heb gisteren mijn date gehad..

Het was erg gezellig. Maar de klik die ik tijdens het mailen voelde was er van mijn kant duidelijk niet. Hij heeft dat anders ervaren, geloof ik. Ik weet niet of dat internetdaten nou wel wat voor mij is.. :(
ik zit nu al weer een tijdje op paiq,

wat mij opvalt is dat er heel oppervlakkig gedaan wordt, en helaas de meeste die er zitten ook alleen maar willen "praten" en niet elkaar eens real life zien. ach het komt wel goed ^^

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven