Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ebp
Goedemorgen! De derde nacht op rij dat madam tot rond de 07.15 slaapt. Zou fijn zijn dat ze dat vol zou houden.
Hier was het kwart voor 6! Maar met muziekje werd het 8 uur! Hebben alleen wéér problemen met warm water...
Op lab. Eerste keer bloedprikken gehad en suikerdrankje ook. Ranzig!!! Ging bij iedere slok kokhalzen en moest 1,5 glas... Bah!
Hier is de schoonmaakster echt een van de laatste dingen die ik de deur uit zou doen als we zouden moeten bezuinigen, dan maar minder kleding kopen. Ik denk dat we zonder schoonmaakster al gescheiden zouden zijn

Ben net thuis, man en kind slapen nog, ben benieuwd hoe de 2e nacht zonder speen gegaan is.

Becky, zou fijn zijn als N het langer slapen nu echt door lijkt te hebben!

Zo, ik hoef dit jaar ook niet meer naar mijn werk! Jippie! Lekker 2 dagen nu met ons drietjes en zaterdag komen zwager en schoonzus om hier O&N te vieren, met hun 2 hondjes, vorige keer dat ze hier waren hadden ze nog maar 1 en H was er helemaal weg van, benieuwd hoe het deze keer gaat.
Jeeeej GW, rest van jaar vrij! Fijn!
Goedemorgen!

Man brengt D naar de creche, S ligt te slapen, dus ik even tijd om bij te lezen.

Dan hebben we wel een bouwvergunning nodig denk ik, we krijgen er als het goed is 3 meter bij aan. Zal eens navragen volgende week, hoop dat het gemeentehuis dan weer open is.

Becky, hier ook zo'n man hoor. Ik moet ook briefjes neerleggen als ik wil dat hij wat doet. Als ik na mijn werk thuis kom (toen ik nog aan het werk was) was het net of er een bom ontploft was. Frustrerend id het. Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde type man als ik dat bij jou altijd zo lees..zal wel in de naam zitten

Vies he Char, dat drankje.. heb ook een suikertest gehad toen ik zwanger was van S.

Beetje kunnen slapen deb? Ik hoop echt voor je dat je voor de 40 weken bevalt. Ergens volgende week ofzo?

Zal zo maar eens even aan de poets gaan. Bleegh, zo geen zin in, maar ja, soms moet je wat he..
quote:vcharlotte schreef op 29 december 2011 @ 08:43:

Jeeeej GW, rest van jaar vrij! Fijn!Het is nog maar 3 dagen he, maar klinkt wel als heel veel
En briefjes zijn mss wel kinderachtig maar ik heb er ook geen zin in dat ik op mijn vrije dag altijd alles kan gaan doen en regelen en hij niets doet behalve voor h zorgen.
GW: is idd nog maar even, dit jaar, maar het klinkt zo leuk!

Duuv: idd super ranzig! Nu beetje licht in hoofd. Over een uur weer prikken
Grr man heeft haar vannacht de speen gegeven

ben pissig
Mannen GW!
Goedemorgen!

Hier weer een bagger nacht... jeuk jeuk jeuk..... Van half 2 tot half 5 weer aan de gang geweest, en daarna ook nog tig keer wakker geweest... Dus straks als T gaat slapen, ook maar even weer in bed... Al kan ik eigenlijk niet wachten, heb wel meer te doen....

GW: oeh, das niet leuk dat je man haar de speen weer heeft gegeven, zou ik ook pissig om worden..

Duuv: poets ze vandaag!

de rest weet ik niet meer, kan het even niet onthouden..
Becks, balen dat je je zo voelt meid. Hoop dat het snel weer opknapt

Deb, je kan ook al geen dingen meer onthouden? Ik zeg je krijgt een nieuwjaarsbaby

Moet straks weer werken
Weer thuis. My god, wat een onderzoek... Ben helemaal raar geworden daar en moest gaan liggen... Morgen is uitslag bij vk.
Fan: ik heb een beetje (behoorlijk) last van zwangerschapsdementie.. Is echt niet normaal momenteel... Ik wil iets zeggen of doen, en 2 tellen later weet ik totaal al niet meer wat...

Enne... NEE, geen nieuwjaarsbaby!! Althans dat hoop ik niet! Lijkt me voor het kindje totaal niet leuk om op 1 jan jarig te zijn... Als t niet anders is, dan is het zo, maar eerlijk gezegd hoop ik het niet...

Ik heb zelf ingezet voor het weekend 7-8 januari.. Toevallig man ook (wisten we niet van mekaar), en mijn broer denkt dat ook al... Dus wie weet...
Ik ga voor 10 of 11 januari Deb!
he, krijg je niet meteen de uitslag char?

Ik had de uitslag eerder dan mijn gyn had lekker op mijn werk laten prikken.

Echt, ik kan vent wel achter het behang plakken, H ligt nu op bed, maar wil niet slapen, ze wil speen....
En het is rustig boven
Mijn schoonmoeder is 1 jan jarig

De sjaak weer korte middagdut. Nouja dan niet. Zit nog steeds op chars collegae te wachten
en nog steeds geen warm water moom?
Ik vind deze jas wel leuk

ga even kijken welke maat ik nodig zal hebben voor volgend jaar winter.
Hier ook altijd ontploffing thuis na papadag. Fijn als je dan thuis komt uit je werk...

Nu heeft vriend vakantie, maar ik doe alles in huis. Heb hem vandaag maar gevraagd of hij wilde stofzuigen, want uit zichzelf doet hij het niet.

Herkenbaar dus.

H dus speen aan het afwennen. Goed zeg. Hier nog niet mee begonnen. Ik denk dat 't haar ik rond 2e jaar ga afwennen.

Och deb, ik hoop echt dat je niet meer te lang hoeft te wachten. Ik duim voor 2 januari

J2 en berend alweer bijna een jaar! Speec: zandbak is denk ik best leuk om te vragen.

Murron: hoe doet m het op de flesvoeding? Hoe vind jij het zo? Relaxter?

Hier is S ook wel steeds vrij op tijd wakker, maar dan mikken we een flesje melk in haar bedje en dan slaapt ze vervolgens door tot 7.45/8.00! Lekker hoor.

Gister bij vrienden geweest, S mee. Ging weer prima. Daar met ons mee gehapt en daarna lekker gaan slapen. 's avonds laat terug en ze sliep in haar eigen bedje zo weer verder.
Oh ja en krentebaard plekken waren met t zalfje na 2 dagen (met kerst ) al stukken minder en nu op meeste plekken al helemaal weg. Om haar mond nog wat 'schaduwen'. Lekker snel over gegaan dus. Ook verkoudheid was met kerst weg, dus meisje is weer helemaal de oude!

Nou ja, ze heeft afgelopen 2 weken een groei + ontwikkelingssprong gemaakt. Ineens passen maat 80 kleren niet meer en ze kan sinds een week ineens puzzelen als de beste, terwijl ze 2 weken terug er nog niks van bakte. Grappig hoor hoe snel dat kan veranderen.
Leuke jas GW, is die afgeprijsd?

Hus, helaas hier bij die winkel hebben ze de flessenset ook niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven