Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Annika fijn dat S. weer helemaal de oude is! Leuk he als ze opeens weer nieuwe dingen kunnen! I. vindt puzzelen ook helemaal leuk.

GW daar zou ik ook van balen! Hier vraagt man meestal eerst aan mij of iets zal/mag geven aan de meisjes :-) en dat is ook best irritant...

Kan me voorstellen Deb dat je nieuwjaarsdag liever overslaat. Toen de vk mij de dag voor Koninginnedag wilde strippen heb ik dat ook niet gedaan.

I. is ziek, arm schaap. Koorts, overgeven, niet eten maar ook niet drinken. Vanochtend was haar luier gewoon nog droog. Ze is echt zo wit als een laken. Ze wil natuurlijk alleen maar "mama zitten" ook als R. voeding krijgt, zo handig...
Lief dat je hebt geïnformeerd Murron! Ik was er idd al bang voor... Snap ook niet dat het kdv niet zegt "hier neem mee die fles"... ik mocht hem al wel een keer lenen (toen mijn moeder zou oppassen), maar heb 'm daarna netjes weer ingeleverd.
Hmmm, ik zie alleen grote maatjes van die jas. Jammer!
Hus, kun je geen andere fles aan hun doneren en dan die houden?
Ja, jas is al afgeprijsd, anders zou ik ookniet al een voor volgend jaar gaan kopen

En S kan al goed puzzelen wow, H kan dat eigenlijk nog steeds neit echt

mss moet ik vaker met haar oefenen ofzo

En gelukkig hebben we allemaal mannen die niet altijd even handig/oplettend zijn, is de mijne tenminste neit de enige.
Wou jij hem voor M murron?
Nee, voor N. maar ik zie alleen vanaf maat 116.
A kan ook niet echt puzzelen. Wel op de bank klimmen! Hoooo!
op kleertjes.com hebben ze vanaf 98 murron

wil er nog iemand bij boden bestellen?
Leuke Jas GW !!! Ik durf het niet aan om kleding in het vooruit te kopen voor M....

Heel langzaam gaat ze nu naar de 92 toe (draagt veel combi 86/92, puur 92 was te wijd / te groot)

Ik zou niet weten waar ze volgend jaar winter in zit... 98? 104?
Ik schat dat H volgend jaar winter 104 heeft, is mss aan het begin van de winter nog wel iets groot, maar ze meot er ook een trui onder kunnen hebben en ze gaat nu ook al richting 92.

Vindhet ook wel een beetje eng, ze zat qua lengte eerst onder de p25 en nu op de p75, heb dat laatste lijntje maar doorgetrokken in de groeicurve
Hihihi, H. gaat M. nog inhalen (als ze dat niet al gedaan heeft)

M. is klein, dat ga ik steeds vaker merken. Ze wordt door veel kinderen ingehaald, maar ja maak me er geen zorgen om. Ze kan 2 kanten op met de lengtes van haar ouders (ik ben 1.62 en vriend is 1.94)
Ik heb bij J1 ook wel test op zwangerschapssuiker gehad, maar hoefde geen vies drankje. Moest nuchter bloedsuiker prikken en dan 2 uur na het eten nog een keer prikken.

Annika, fijn dat S met kerst weer opgeknapt was. En snel kan die ontwikkeling ineens gaan he

Husk, arme I

Ik durf ook niet in t vooruit te kopen, ondanks dat J2 al heel lang op dezelfde lijn zit.
Met I. bij de ha geweest, bronchitis. Ab gekregen.
Arme I.
Hus: beterschap met I

Ik durf ook geen kleding in het voren te kopen.. T is nu nog behoorlijk groot voor haar leeftijd, maar dat kan ook nog geleidelijker gaan..

Ik was zelf eerder ook heel lang voor mijn leeftijd.. Er werd ook geschat dat ik ruim 1.85m zou worden.. Nou, ik ben amper 1.70, dus dat zegt niets

T is nu al een paar maandjes redelijk stabiel qua kledingmaat, dus ik durf het niet aan, kan ineens heel hard weer gaan, maar kan ook redelijk stil blijven staan.
Ach arme I! Hop dat ab snel aanslaat!

Zet zo even 2 dingen op hyves die hier spelen en ik ivm herkenbaarheid even niet hier neerzet.
Arme I. hopelijk slaat ab aan

leuk hoor vuurwerk. hond compleet in paniek en j2 wordt er steeds wakker van
Beterschap voor I!
Even ego hoor, sorry, maar F. wil 's avonds dus echt totaal niet slapen, tenzij bij ons in bed. Ze kan wel 2 uur janken, maar is pas tevreden als ik erbij zit (maar helaas valt ze niet in slaap), of als ze bij ons in bed ligt.. Dan is ze ook klaarwakker, maar gaat na een tijdje wel slapen.. Ze heeft volgens mij echt last van verlatingsangst ofzo.. Was dat bij jullie ook zo erg..? Toch een sprong denk ik, verergerd door jetlag.. Poeh, pittig hoor, ben er echt wel klaar mee onderhand.. Nu al minimaal 2 weken gedoe en zo'n 5 uur slaap per nacht.. (heb zelf ook flinke last van jetlag helaas..)

Nou, als dit een sprong is, mag ze hierna wel wat heel bijzonders kunnen.. Minimaal een salto achterover van de bank en Hebreeuws spreken ofzo..

Beterschap voor I.!

Annika, hier ook net een berg 86 ingeslagen, die hoogwaterbroeken en navelshirtjes waren geen gezicht meer..

Goed, we gaan maar weer naar bed, lekker Dexter kijken..
O ja, vergat ik nog te zeggen: overdag is ze echt het zonnetje in huis, supergezellig en lief.. Das toch raar..? Ik weet echt even niet meer wat we moeten doen: het gevecht aangaan, of haar maar even tegemoet komen..
mss toch jetlag kath?

H had er ook meer last van toen we oostwaarts vlogen.

Ik zou er wel een beetje in mee gaan, maar vooral omdat ik niet zo goed tegen huilende kinderen kan.
Kath, M. had het ook heel erg toen ze zo oud was als F. nu. Wij hebben toen besloten haar wel uit bed te halen, maar nooit mee naar onze slaapkamer, dit deden we eerder wel (toen ze kleiner was). En dan gewoon elke keer zodra ze ging lachen of loltrappen weer terugleggen in bed. En haar deur op een klein kiertje en het ganglicht laten branden. En soms even laten huilen, meestal had ze 1,5 minuut nodig en dan sliep ze weer... (en dan waren we ervoor al een uur bezig geweest met haar)
oei Itje toch!

annika, hoest met jou?

lastig kath.. ik ben ook van fan's benadering. Eerst zoveel mogelijk in eigen bed troosten, als dat niet werkt daarbuiten, tot meneer begint te keten. Heb ook wel een tijdje bij hem gezeten, rug aaien tot ie in slaap viel. Was vnl in/na onze vakantie, toen ie ook zo veel ziek was. Hmmmm. Mss toch oortjes? hoeveel slaapt ze overdag (nog)? mss daar in minderen?

Nou, we hebben weer lauw water. De leiding is lekt, daardoor komt er telkens water op een sensor, die (dus) telkens stuk gaat. collega char was er om half 6. Daar heb ik dus de hele dag voor binnen gezeten. En hij had geen nieuwe leiding, dus moeten morgen bellen voor nieuwe afspraak. Vent vond het wel een goed idee als ie dan morgen langs kon komen weer. Ja, doei. Zit ik wéér een dag gevangen. Wil er even uit hoor! Dus tenzij hij kan regelen dat hij voor 12 uur komt, of na 2 uur (vast niet), komt ie maar mooi dinsdag!

Vent is trouwens bere gezellig. Die hummmmmt alleen maar. Geen boe of bah komt er uit. Geloof dat ie keelpijn heeft. Maar hij zegt dus niets, dus geen idee of dat het is. Blij dat ie vandaag (en morgen) gaat werken.
Irritant moom, dat je daar de hele dag op hebt moeten wachten. En nu dus ook nog niet klaar?

Ik ga morgen even de stad in (zonder man en kind, heerlijk ) had ook nog even aan de outlet in Roermond gedacht, maar dat zou dan met man en kind zijn dus die bewaar ik nog maar even voor later.

En online kan ikhet ook nog niet echt vinden... dus hoop dat ik morgen wat leuks vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven