Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Jammer dat je nu de deur uit moet om bloed te laten prikken. Het lab komt toch wel vaker bij jou langs? Hopelijk gaat alles vlot en ben je zo weer thuis. Sterks!

Phoehee, dank voor de update van de echo. Ik was me echt een beetje zorgen aan het maken. Lang leve de tamtam !

Ik ga zo maar eens opstaan, lig nu nog een beetje wakker te worden in een te lekker warm bed...
Fijn Phoehee, ik ben blij dat we dat dan vast weten.

Bo sterkte meisje ik hoop dat je weer snel in je bedje kunt

Ik ga zo werken en kijk vanmiddag nog uitgebreid, als het niet druk is. Behalve de post lijkt het me qua telefoon rustiger dan anders in de schoolvakantie.....
dank je wel phoehee, ik maakte me ook wel een beetje zorgen. had haar al gewhatsappt.

Ingh fijn dat alles goed is, ik ben heel erg blij dat je een pixeltje hebt zien knipperen

Bo, lekker slapen straks als je thuis bent

Ik heb verlof. Dus nu hoef ik officieel echt niet meer naar mijn werk.Een beetje raar is het wel. Maar het komt goed. Pommeltje en ik zijn weer goedgekeurd in ieder geval
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo konden ze niet bij jou thuis komen prikken? Nu moet je je zieke lijf daarheen slepen. Ik hoop dat je snel weer terug bent en weer kunt slapen.

Fijn te horen dat de echo goed was bij Ing.

Its geniet maar lekker van je verlof.

Sjur fijne sauna dag gewenst. Heerlijk inclusief eten en masage, wat een lief cadeau.

Ik kan vanavond om 22.00 uur bij de dienstdoende tandarts terecht. Het is blijkbaar giga druk. Ik heb nu nl ook een hele dikke wang. Maar de pijn lijkt een stuk minder te zijn maar dat was de afgelopen 2 dagen ook al smorgens het geval. Daarna kwam het weer terug en dan doet pcmol niet veel. Aangezien ik een lekkende hartklep heb wil ik geen risico lopen. Maar het zal wel weer overgaan.
Ik moet eens in de zoveel tijd naar het lab, vanwege dat ene onderzoek dat direct moet worden ingevroren.

Fijn Ing, dat het goed was, de echo!
Bo viel het mee? Ga je nu weer lekker slapen?

Ik maak me nog steeds zorgen om Ing. Ik weet dan wel dat de echo goed was maar heb al ruim 24 uur niets meer gehoord. Ik vind het niets voor haar.

Meepie fijn dat je vanavond naar de tandarts kan, er mee rond blijven lopen is niets en zeker met de jaarwisseling niet.

Its hoera verlof! Heb je een to-do list? Ik had die wel maar kwam niets van terrecht. Terwijl je zeeën van tijd hebt.
Same here, over meerdere kanalen niet...

Maar misschien hebben ze gewoon samen even een mediastilte ingepland om het te vieren.....(zoiets hoop ik dan maar)
Ik hoop het ook. Of heel erg misselijk.
Prikken ging goed, gekukkig :-)

Ik lig weer in bed; ik heb zoveel lol van de e-reader!! Heerlijk, en hij blijft echt lang opgeladen, dat valt me alles mee.
Bo gelukkig dat het prikken goed is gegaan. Nu weer in bed met de e_reader. Ben blij dat hij je zo goed bevalt.
Aha Bo daarom moest je natuurlijk naar het lab. Het is weer duidelijk voor even. Nu weer lekker naar je bed en slaaapen.

I hope so.

Het is toch niets voor Ing om niets te laten weten. Maak me toch ook nog steeds wel zorgen.
ik hoop heel erg dat ze haar telefoon thuis is vergeten maar ik maak me ook wel een beetje zorgen ondertussen
Ja maar dan was ze gister ook al haar foon kwijt. Ik heb direct na de echo (11 uur) met haar gesmst en 's middags smste ik nog wat en niks meer gehoord. Haar telefoon staat op voicemail. Ik maak me ook zorgen, vind het niets voor haar.

Bo slaap je lekker? Fijn dat de e-reader bevalt, ik vond het beeld ook heel mooi.
nou ja daarom maak ik me dus ook zorgen. Ik heb haar gisterenavond gewhatsapped. Ik hoop zo dat alles goed is.
Moest ze wel werken deze dagen? ze is wel meer even niet op het forum, maar nu zitten we er eigenlijk allemaal op te wachten. 'k zal blij zijn als ze even een teken van leven geeft.

Meepie wat raar om 22 uur, die tandarts werkt dag en nacht zeker.............. meestal als de druk eraf gaat gaat de pijn ook een stuk beter, 's avonds als je moe bent kun je meer last krijgen. De ontsteking zit er nog dat is wel duidelijk want je wang is dik.

Bo welk boek lees je nu?

Mijn reader ligt op dit moment aan de pc te laden, de reader die ik heb (Bebook club) kan je het best opladen voordat er drie streepjes van de batterij op zijn, anders slaat hij op tilt.........er zijn nog wel wat kinderziektes in die dingen. Gelukkig zit er een resetknop op. Nu laat ik hem niet zo leeg meer raken, ik doe er weken mee, maar lees vaak maar een half uurtje per dag.
Ze reageert wel vaker even niet op het forum, maar via sms enzo wel.

Ik denk dat ze er even tussenuit is joh. Het bureau waar ze werkt is gesloten (heb ik getjekt), dus ik denk dat ze lekker vrij is en gewoon haar telefoon of oplader is vergeten.

D'r lief heeft haar vast getrakteerd op een verrassingsuitje.
Geluk deze week wordt er weekenddienst gedraaid. De pijn is een heel stuk minder.
Fijn dat de pijn minder is, Meepie!

Ik denk ook dat Ing even lekker van haar vrije dagen geniet en gelijk heeft ze :-)

Voel me iets beter en heb een graad minder koorts, dat gaat de goede kant op!

Ik ben nu de Boleyn-zusjes aan het lezen Gelukkeling; ik had de film gezien maar het boek niet gelezen.
ik denk ook dat ze lekker aan het genieten is, moet je ook doen na zulke geweldig nieuws

Bo, fijn dat je een beetje opknapt

ik vind verfilmde boeken altijd zo tricky. Het kan heel goed verfilmd zijn maar soms kan het ook zo tegenvallen. Zo vind Itsman de LOTR films tegenvallen (o.a omdat orlando bloom legolas speelt) Ik zelf vind mijn fantasiewereld vaak ook veel leuker als wat een regisseur ervan maakt
Dat vond ik een fijn boek qua sfeer, 't is een dikke pil met een verhaal dat zonder al te ernstige uitschieters voortkabbelt, waarvan je het dan toch weer jammer vindt als je het uit hebt.

Fijn zeg die graad minder! hoeveel is het nu nog? heb je zo'n dinges voor in je oor?
Voordat ik bij ga lezen zal ik even snel wat van me laten horen: ik krijg allemaal bezorgde berichtjes nu ik mijn telefoon weer terug heb (lag in de auto, uit mijn tas gegleden gisteren denk ik). Hier is alles goed. De echo was prachtig, ietsje korter dan gezegd, maar dat was met mij cyclus wel te verwachten. Uitgerekende datum 5 augustus en ik heb een hartje gezien! Ik heb het gisteren vrijwel meteen uitgetypt en gepost, maar die staat dus niet online! Het spijt me dat ik jullie bezorgd heb gemaakt
Ing wat fijn wat van je te horen en dat alles goed is. En wat leuk dat je het hartje hebt gezien.
Gaaf Ing! En geen sorry zeggen hoor, kan gebeuren dat je even andere dingen aan je hoofd hebt

Geluk, ik heb zo'n thermometer die je vlakbij je voorhoofd moet houden en dan piept hij :-) een infrarood-thermometer.

Nog 38°, het gaat de goede kant op.
Ing fijn je te lezen. En wat geweldig dat je het hartje hebt gezien. Je had toch ook gedacht dat het 5 augustus zou worden?

Bo dat gaat zeker de goede kant uit. Nog even en je bent koortsvrij. Dat zou pas fijn zijn. Je ziet het ook in wat je schrijft. Gelukkig. Twee goede berichten in een half uur. voor allebei.

Het onweert hier. En het stormt en regent.Het lijkt wel herfst buiten. Maar we hebben al sneeuwklokjes in de tuin en de knop van een hyacint. In december. Het moet niet gekker worden.
38.0, en nog 's avonds ook. Gaat de goede kant op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven