Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Ik hoop en duim dat de koorts wat minder is en dat het wat beter gaat Bo.

Ik denk aan je.

Ik hoop ook dat het beter gaat.
Goeiemorgen lieve mensen en Bo in het bijzonder

Ik hoop dat je je vandaag beter voelt dan gister. Dat je een gezellige dag hebt samen met ro.

Over een paar minuten ga ik naar het ziekenhuis om mijn moeder op te halen. Hoop dat ze zich deze x weer écht redt thuis. Dat hoop ik voor haar, maar ook voor mij. Dan vanmiddag de laatste dienst van het jaar, jottum!

Tot later, mooie dag voor allen!
Bo, wat naar dat je zo vreselijk ziek bent. Wat fijn dat Ro voor je kan zorgen. Ik denk aan je
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Sjur dan ben je lekker lang vrij! En fijn je moeder ophalen.

Wij zijn vandaag in de winterefteling.

Ik denk aan je Bo
Bo ik moet de hele tijd aan je denken. Ben nu aan het werk en het is best druk nu we twee dagen dicht zijn geweest. Maar je speelt de hele tijd door mijn hoofd.

Ik hoop dat je je al wat beter voelt en dat de koorts is gezakt.

Sjur wat spannend dat je moeder weer thuiskomt. Maar als ik je lees denk ik dat het met de thuiszorg goed is geregeld.
Even bericht voor ik weer naar bed ga, het is hetzelfde met me, ben toch wel heel ziek en hoop dat het snel wat af zal zakken.

Heb nergens energie meer voor, lig de hele dag te slapen. Gelukkig is Ro er.

Hoop dat jullie fijne feestdagen gehad hebben, op naar oud en nieuw :-)
Jeetje wat naar dat je je nog steeds zo ellendig bent. Het moet wel heel erg zijn als jij op bed blijft liggen. Wat fijn dat Ro thuis is en je tenminste niet alleen bent.

Arme lieve Bo helaas nog geen verbetering. Krijg je nog bloed of is dat nu even van de baan? Wel fijn dat Ro er de hele dag is.

Een dikke knuffel voor jullie.

Sjur ik hoop ook dat je moeder het red. Jij nog 1 dienst dit jaar en dan lekker vrij.

Phoehee veel plezier in de winterefteling.
Er wordt aan je gedacht.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Lieve Bo wat erg vind ik het voor je dat je je zo ziek voelt, wat zegt de dokter? een geluk bij een ongeluk dat Ro thuis is, ik maak me zorgen om je, take care

Sjur ik hoop dat ze het nu redt.....
Jeetje Bo, zo ziek... Ik hoop dat je snel beetje bij beetje opknapt. Maar je hebt gelukkig de beste verzorging dicht bij je. Ik stuur je een hoop versterkende knuffels jouw kant op. Slaap lekker!
Geen zorgen maken hoor, dat wil ik echt niet!

Gaat wel weer over allemaal, heb een tas vol pillen en poedertjes en medicijnen en de dokter komt morgen ook weer kijken.

Hoop dat de koorts snel over is, dan zal ik me snel beter voelen.
Bo met een tas vol pilletjes en poedertjes moet het toch beter gaan. En inderdaad die koorts die is het ergste.

Hoop dat het snel beter gaat lieve Bo. Zo is het ook niets.

Beterschap Bo!

Goed om te horen dat ieders kerst verder fijn was!
Dat geeft de burger weer moed Bo, een hele tas vol pilletjes en poedertjes, dat het maar snel aan mag slaan die medicijnen arme ziel, ik duim heel hard dat je opknapt. Het is toch g*"&dgeklaagd dat dat jou nu weer treft bah.....
Bo een tas vol pillen en poeders, heffie hoor. En dat ze maar snel hun werk gaan doen zodat jij je weer wat beter gaat voelen.
Even een voor Bo, ik denk aan je! (en heb ff tijd om je dat te laten weten...) Sterks lieve vrouw!
Ja, ontsteking is nu doorgeslagen naar het hele lijf; dus echt erg ziek.

Heb al iets minder koorts dan gisteren, hopelijk gaat het vanaf vandaag bergopwaarts.

voor jullie, zo lief alle berichtjes!
Nou natuurlijk! we schrikken ons een petje....... tenminste ik wel.... Komt het van de verandering van die AB? wat erg dat die bacterien zo snel van je winnen, je weerstand is foetsie zeker. Weg vieze beesten ksssssssssssst!
Ja ik ben ook zo geschrokken. Hoop dat de poeders en pillen werken en de koorts verder zakt.

Slaap je wel goed?
Ik denk dat het algemeen verwinderde weerstand is, niet de verandering van AB.

En misschien ook een staartje griepachtig iets van Ro opgepikt, al met al teveel voor mijn verzwakte systeem.

Ik slaap heel erg veel, eigenlijk wel 16u per dag.

Deze week geen chemo en als ik volgende week niet ben aangesterkt dan ook volgende week niet. Het is echt te zwaar geworden.

Die ontstekingen doen me de das om.

Ik ga weer slapen; jullie een goede nacht gewenst en liefs!
Jeetje Bo, 16 uur per dag slapen. Dat is pas een end. Maar wel goed dat je eindelijk eens slaapt. (Je kan het natuurlijk ook overdrijven). Misschien helemaal niet om te lachen, maar ik moet je toch een beetje plagen. Van niet slapen naar 16 uur is wel een heel groot verschil. Je zult het best nodig hebben, dus lekker veel slapen, je nergens druk over maken (nou ja) en je dan ook snel wat beter voelen. En Ro doet de rest. Jammer dat de ontstekingen je nu de das omdoen terwijl het na de laatste AB iets beter leek te gaan.

Heb je deze week helemaal niets verder, nu je geen chemo hebt?

Dat hoop ik dan maar, zodat je dan ook echt eens een weekje rust hebt. Het is teveel geweest. Slaap lekker lieve Bo.
Nog steeds die staphylopokkedingen... wanneer houden ze eens op met jou lastig te vallen? Ik ben blij voor je dat je er deze week niet ook nog een chemo overheen krijgt. Maar ergens voelt dat ook weer niet goed, want wat doet een chemoloze week met je markers? Lieve Bo, slaap lekker, laat alle pillen en poeiers hun werk maar doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven