Ik ben zo bang.... deel 10
zondag 11 december 2011 om 18:12
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht 
Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
dinsdag 27 december 2011 om 09:30
Goeiemorgen lieve mensen en Bo in het bijzonder
Ik hoop dat je je vandaag beter voelt dan gister. Dat je een gezellige dag hebt samen met ro.
Over een paar minuten ga ik naar het ziekenhuis om mijn moeder op te halen. Hoop dat ze zich deze x weer écht redt thuis. Dat hoop ik voor haar, maar ook voor mij. Dan vanmiddag de laatste dienst van het jaar, jottum!
Tot later, mooie dag voor allen!
Ik hoop dat je je vandaag beter voelt dan gister. Dat je een gezellige dag hebt samen met ro.
Over een paar minuten ga ik naar het ziekenhuis om mijn moeder op te halen. Hoop dat ze zich deze x weer écht redt thuis. Dat hoop ik voor haar, maar ook voor mij. Dan vanmiddag de laatste dienst van het jaar, jottum!
Tot later, mooie dag voor allen!
dinsdag 27 december 2011 om 10:35
Bo ik moet de hele tijd aan je denken. Ben nu aan het werk en het is best druk nu we twee dagen dicht zijn geweest. Maar je speelt de hele tijd door mijn hoofd.
Ik hoop dat je je al wat beter voelt en dat de koorts is gezakt.
Sjur wat spannend dat je moeder weer thuiskomt. Maar als ik je lees denk ik dat het met de thuiszorg goed is geregeld.
Ik hoop dat je je al wat beter voelt en dat de koorts is gezakt.
Sjur wat spannend dat je moeder weer thuiskomt. Maar als ik je lees denk ik dat het met de thuiszorg goed is geregeld.
dinsdag 27 december 2011 om 10:41
dinsdag 27 december 2011 om 11:28
dinsdag 27 december 2011 om 20:46
Ik denk dat het algemeen verwinderde weerstand is, niet de verandering van AB.
En misschien ook een staartje griepachtig iets van Ro opgepikt, al met al teveel voor mijn verzwakte systeem.
Ik slaap heel erg veel, eigenlijk wel 16u per dag.
Deze week geen chemo en als ik volgende week niet ben aangesterkt dan ook volgende week niet. Het is echt te zwaar geworden.
Die ontstekingen doen me de das om.
Ik ga weer slapen; jullie een goede nacht gewenst en liefs!
En misschien ook een staartje griepachtig iets van Ro opgepikt, al met al teveel voor mijn verzwakte systeem.
Ik slaap heel erg veel, eigenlijk wel 16u per dag.
Deze week geen chemo en als ik volgende week niet ben aangesterkt dan ook volgende week niet. Het is echt te zwaar geworden.
Die ontstekingen doen me de das om.
Ik ga weer slapen; jullie een goede nacht gewenst en liefs!
dinsdag 27 december 2011 om 22:31
Jeetje Bo, 16 uur per dag slapen. Dat is pas een end. Maar wel goed dat je eindelijk eens slaapt. (Je kan het natuurlijk ook overdrijven). Misschien helemaal niet om te lachen, maar ik moet je toch een beetje plagen. Van niet slapen naar 16 uur is wel een heel groot verschil. Je zult het best nodig hebben, dus lekker veel slapen, je nergens druk over maken (nou ja) en je dan ook snel wat beter voelen. En Ro doet de rest. Jammer dat de ontstekingen je nu de das omdoen terwijl het na de laatste AB iets beter leek te gaan.
Heb je deze week helemaal niets verder, nu je geen chemo hebt?
Dat hoop ik dan maar, zodat je dan ook echt eens een weekje rust hebt. Het is teveel geweest. Slaap lekker lieve Bo.
Heb je deze week helemaal niets verder, nu je geen chemo hebt?
Dat hoop ik dan maar, zodat je dan ook echt eens een weekje rust hebt. Het is teveel geweest. Slaap lekker lieve Bo.
dinsdag 27 december 2011 om 22:38
Nog steeds die staphylopokkedingen... wanneer houden ze eens op met jou lastig te vallen? Ik ben blij voor je dat je er deze week niet ook nog een chemo overheen krijgt. Maar ergens voelt dat ook weer niet goed, want wat doet een chemoloze week met je markers? Lieve Bo, slaap lekker, laat alle pillen en poeiers hun werk maar doen.