wist je dit?
donderdag 29 december 2011 om 20:20
It has been confirmed by science that a human being can bear 45 Del (units) of pain, but at birth, a woman can feel up to 57 Del (units) of pain! This is the kind of pain you feel when 20 of your bones have been fractured at the same time. Who else can bear this degree of pain if not your mother, who is also a woman!
Dus een mens kan tegen 45 Del pijn maar een vrouw voelt tijdens de bevalling 57 del pijn , dat is netalsof 20 van je botten tegelijk breken. Woww wij vrouwen zijn echt super tof
Dus een mens kan tegen 45 Del pijn maar een vrouw voelt tijdens de bevalling 57 del pijn , dat is netalsof 20 van je botten tegelijk breken. Woww wij vrouwen zijn echt super tof
donderdag 29 december 2011 om 20:43
ja die ween zijn echt heftig he..mijn bevalling was begonnen met gebroken vliezen maar ween kwamen niet op gang dus toen kreeg ik ween opwekkers man man wat deed het pijn zeg, en toen hoorde ik dat het nog maar het begin was nouu ik heb gelijk om een ruggeprik gevraagd en dat was echt een verademing!!!!!
donderdag 29 december 2011 om 20:57
quote:Jorina schreef op 29 december 2011 @ 20:50:
Ik mag over een paar weken weer maar kan me oprecht niet meer bedenken hoe weeen voelden. Al heb ik een vaag vermoeden dat ik het direct weer weet als ze weer beginnen ja denk het ook wel haha nou ik wens je veel sterkte en succes toe wanneer ben je uitgerekend?
Ik mag over een paar weken weer maar kan me oprecht niet meer bedenken hoe weeen voelden. Al heb ik een vaag vermoeden dat ik het direct weer weet als ze weer beginnen ja denk het ook wel haha nou ik wens je veel sterkte en succes toe wanneer ben je uitgerekend?
donderdag 29 december 2011 om 20:58
donderdag 29 december 2011 om 20:58
Hier tijdens beide bevallingen meerdere shots endorfines gehad, te weten bij elke wee eentje. Fijn die natuurlijke variant van morfine, aangemaakt door je eigen lichaam! Ik vond de pijn heftig, moet er niet aan denken hoe dit zou aanvoelen zonder endorfines...
Als ik het goed begrepen heb, wordt bij een ruggenprik, zodra volledige ontsluiting is bereikt, het infuus uitgezet, zodat je goed kunt meepersen. Dan zou je dus op dat moment opeens van 0 tot volle sterkte weeenpijn gaan, dat lijkt me pas erg!
Als ik het goed begrepen heb, wordt bij een ruggenprik, zodra volledige ontsluiting is bereikt, het infuus uitgezet, zodat je goed kunt meepersen. Dan zou je dus op dat moment opeens van 0 tot volle sterkte weeenpijn gaan, dat lijkt me pas erg!
donderdag 29 december 2011 om 21:06
quote:tof schreef op 29 december 2011 @ 20:58:
Als ik het goed begrepen heb, wordt bij een ruggenprik, zodra volledige ontsluiting is bereikt, het infuus uitgezet, zodat je goed kunt meepersen. Dan zou je dus op dat moment opeens van 0 tot volle sterkte weeenpijn gaan, dat lijkt me pas erg!Omdat ik door de ruggenprik heen de persweeen duidelijk voelde werd hij bij mij niet uitgezet. Ik voelde ook nog wel wat pijn maar niet zo heftig als de eerst 6 uur weeenstorm.
Als ik het goed begrepen heb, wordt bij een ruggenprik, zodra volledige ontsluiting is bereikt, het infuus uitgezet, zodat je goed kunt meepersen. Dan zou je dus op dat moment opeens van 0 tot volle sterkte weeenpijn gaan, dat lijkt me pas erg!Omdat ik door de ruggenprik heen de persweeen duidelijk voelde werd hij bij mij niet uitgezet. Ik voelde ook nog wel wat pijn maar niet zo heftig als de eerst 6 uur weeenstorm.
donderdag 29 december 2011 om 21:11
quote:Flowerfield schreef op 29 december 2011 @ 21:08:
Ik vind wel dat ik een medaille verdient heb idd.
Was wel bijna 40 uur hel hoor!
Ja dan wel. Maar bij mijn 2e braken om half zes de vliezen en om acht uur viel ze bijna in de wc. Vind ik nou geen wereld schokkende prestatie.
Ik heb ook niet zoveel met dat 'wij vrouwen zijn zo speciaal, want we kunnen baren' gedoe
Ik vind wel dat ik een medaille verdient heb idd.
Was wel bijna 40 uur hel hoor!
Ja dan wel. Maar bij mijn 2e braken om half zes de vliezen en om acht uur viel ze bijna in de wc. Vind ik nou geen wereld schokkende prestatie.
Ik heb ook niet zoveel met dat 'wij vrouwen zijn zo speciaal, want we kunnen baren' gedoe