Good Luck!
maandag 25 februari 2008 om 22:00
Ohh cin, kan het me heel goed voorstellen. Fijn dat alles verder goed is gegaan.
Hier kan er ook 1 wat van, maar gooien met alles gaat beter. pffff
We hebben nu wel een kleine crisis, we zijn zijn haasje kwijt. Hij moet als het goed is wel ergens in huis liggen, maar waar.
Aangezien die ook wel eens wat in de kliko gooit en ik daar al wel eens dat beestje uitgevist heb, zou het zomaar kunnen dat dat haasje nu op de vuilnisbelt ligt.
Hij ging wonderwel zonder huilen slapen. Hij mocht dan ook zijn pop en kwa kwa mee in bed nemen, dus wellicht helpt hem dat de nacht door. Ik hoop het
Hier kan er ook 1 wat van, maar gooien met alles gaat beter. pffff
We hebben nu wel een kleine crisis, we zijn zijn haasje kwijt. Hij moet als het goed is wel ergens in huis liggen, maar waar.
Aangezien die ook wel eens wat in de kliko gooit en ik daar al wel eens dat beestje uitgevist heb, zou het zomaar kunnen dat dat haasje nu op de vuilnisbelt ligt.
Hij ging wonderwel zonder huilen slapen. Hij mocht dan ook zijn pop en kwa kwa mee in bed nemen, dus wellicht helpt hem dat de nacht door. Ik hoop het
maandag 25 februari 2008 om 22:25
Jemig Cin, dat heeft wel een aanslag gepleegd op je zenuwen dus. Had je wel steun aan je man of was hij niet mee? Hoop dat je morgen ook weer fit bent. Lekker knuffelen saampjes.
Balen van de bloeduitslag en sterkte voor volg. week.
Dank Amalia en Bam, fijn dat jullie die types ook flink afkeuren!
Mal, ik begrijp het grapje en je gevoel. Je lacht toch als een boer met 'n beetje kiespijn, omdat het je toch raakt (al is het misschien 1 procent).
Bam, zonder het haasje richting Pasen, wat sneu..Hoop dat je 'm nog ergens vindt. Wat is kwa kwa, een eendje neem ik aan? Schattig een jochie met een pop.
Trusten!
Balen van de bloeduitslag en sterkte voor volg. week.
Dank Amalia en Bam, fijn dat jullie die types ook flink afkeuren!
Mal, ik begrijp het grapje en je gevoel. Je lacht toch als een boer met 'n beetje kiespijn, omdat het je toch raakt (al is het misschien 1 procent).
Bam, zonder het haasje richting Pasen, wat sneu..Hoop dat je 'm nog ergens vindt. Wat is kwa kwa, een eendje neem ik aan? Schattig een jochie met een pop.
Trusten!
dinsdag 26 februari 2008 om 09:14
dinsdag 26 februari 2008 om 09:30
dinsdag 26 februari 2008 om 09:35
dinsdag 26 februari 2008 om 09:37
dinsdag 26 februari 2008 om 09:53
quote:Maleficent schreef op 26 februari 2008 @ 09:35:
Plaats anders nog eens noodoproep met foto op de mama-pijler. Hier lezen zoveel mama's mee. Wie weet heeft iemand er wel een achter in de kast liggen. Een tijdje terug had ook iemand succes hier met hetzelfde probleem kan ik me herinneren.Ik heb net berichtje geplaats op knuffelkwijt.com, ik kan wel even een berichtje op de mamapijler zetten, niet geschoten is altijd mis. dank voor het idee
Plaats anders nog eens noodoproep met foto op de mama-pijler. Hier lezen zoveel mama's mee. Wie weet heeft iemand er wel een achter in de kast liggen. Een tijdje terug had ook iemand succes hier met hetzelfde probleem kan ik me herinneren.Ik heb net berichtje geplaats op knuffelkwijt.com, ik kan wel even een berichtje op de mamapijler zetten, niet geschoten is altijd mis. dank voor het idee
dinsdag 26 februari 2008 om 10:05
Manlief heeft toch niks te zeggen over kamer
Ik vind het juist superhip!
Laten we een poll opzetten en de resultaten aan hem zien
Compu, ik vind klootzak nog aardig uitgedrukt eigenlijk....
Ceetje heeft altijd mooie kleren aan hoor
Nee hoor, niet als ze echt echt gaat buitenspelen.
Gets Cin, blij dat je dat achter de rug hebt, klinkt echt naar.
Hoe is het vannacht gegaan? En nu?
Waardes van schildklier raar?
Graag gedaan hoor Enka
Ik vind het juist superhip!
Laten we een poll opzetten en de resultaten aan hem zien
Compu, ik vind klootzak nog aardig uitgedrukt eigenlijk....
Ceetje heeft altijd mooie kleren aan hoor
Nee hoor, niet als ze echt echt gaat buitenspelen.
Gets Cin, blij dat je dat achter de rug hebt, klinkt echt naar.
Hoe is het vannacht gegaan? En nu?
Waardes van schildklier raar?
Graag gedaan hoor Enka