Joggingbroeken, Oliebollen en Appelflappen.
zaterdag 31 december 2011 om 10:37
Dit topic is voor de: joggingbroeken, de oliebollen en de appelflappen.
Voor de mensen die ervoor kiezen niet mee te doen aan de idioterie van vuurwerk buiten om twaalf uur, voor de probeerders onder ons, die vannacht voor het eerst alleen zijn, en voor de die hards die niet anders willen.
Voor de eenzame, de zieke, en de honden en kattenbezitters onder ons.
Voor degene die naar Youp kijken, of naar Beau, de trashvrienden en de kookgekken, de bekenden van het forum maar zeker ook de onbekenden.
Voor iedereen die toch om 00.00 tegen een ander wil zeggen
Happy New Year,
Kom binnen, pak een appelflap of een oliebol en maak het jezelf gemakkelijk.
Have a happy forum 2012!
Voor de mensen die ervoor kiezen niet mee te doen aan de idioterie van vuurwerk buiten om twaalf uur, voor de probeerders onder ons, die vannacht voor het eerst alleen zijn, en voor de die hards die niet anders willen.
Voor de eenzame, de zieke, en de honden en kattenbezitters onder ons.
Voor degene die naar Youp kijken, of naar Beau, de trashvrienden en de kookgekken, de bekenden van het forum maar zeker ook de onbekenden.
Voor iedereen die toch om 00.00 tegen een ander wil zeggen
Happy New Year,
Kom binnen, pak een appelflap of een oliebol en maak het jezelf gemakkelijk.
Have a happy forum 2012!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 31 december 2011 om 10:42
zaterdag 31 december 2011 om 10:42
zaterdag 31 december 2011 om 10:44
Mag ik vandaag meedoen? Ik ben namelijk vanavond niet alleen, maar had eigenlijk het liefste in mijn joggingbroek met man en kind op de bank willen hangen. Ik heb gisteren mijn laatste werkdag op mijn werk gehad, we gaan over precies een week verhuizen, mijn huis is een chaos, er zijn veel veranderingen op komst (verhuizen naar andere kant van het land, nieuw werk, en nog veel meer nieuws). Dus eigenlijk had ik ook wel in een joggingbroek dit jaar willen uitluiden
zaterdag 31 december 2011 om 10:50
quote:Summerdance schreef op 31 december 2011 @ 10:40:
Ik twijfel nog tussen mijn grijze en mijn roze joggingbroek
Roze is wel feestelijk!
Ik heb een feestelijk zwarte. Glimmend. Dat niemand me kan verwijten dat ik er helemaal niks aan heb gedaan
Maar wel knaloranje fluffy sokken (zo lekker zacht en warm!) en waarschijnlijk een paarse trui. Kan mij het schelen.
Ik twijfel nog tussen mijn grijze en mijn roze joggingbroek
Roze is wel feestelijk!
Ik heb een feestelijk zwarte. Glimmend. Dat niemand me kan verwijten dat ik er helemaal niks aan heb gedaan
Maar wel knaloranje fluffy sokken (zo lekker zacht en warm!) en waarschijnlijk een paarse trui. Kan mij het schelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 31 december 2011 om 10:53
@ Gierzwaluw, gefeliciteerd!
@ Granaatappeltje, you go girl 3 oliebollen voor 10.00! (hier aan de Danerolle croissants)
@ Noa, das kut....voor jou een koppe slappe thee dus?
@Janne, welkom!
@ Erwt, ik had al zoiets gelezen op feestboek, tuurlijk ben je welkom, sleep je man en kind gewoon gezellig mee naar hier.
@Bloem, dan ga ik voor een roze broek en een glitter shirt, voor de feestvreugde!
@Cateau, een joggingbroek is een joggingbroek, in elke kleur en model ben je welkom!
Erwt, ik ben alleen omdat ik met Kerst iets te druk ben geweest, ik een ontzettend drukke maand heb gehad op mijn werk en ik eigenlijk gewoon alleen maar moe ben.
Ik verheug me al de hele week op een avondje forummen met een bol en en flap!
@ Granaatappeltje, you go girl 3 oliebollen voor 10.00! (hier aan de Danerolle croissants)
@ Noa, das kut....voor jou een koppe slappe thee dus?
@Janne, welkom!
@ Erwt, ik had al zoiets gelezen op feestboek, tuurlijk ben je welkom, sleep je man en kind gewoon gezellig mee naar hier.
@Bloem, dan ga ik voor een roze broek en een glitter shirt, voor de feestvreugde!
@Cateau, een joggingbroek is een joggingbroek, in elke kleur en model ben je welkom!
Erwt, ik ben alleen omdat ik met Kerst iets te druk ben geweest, ik een ontzettend drukke maand heb gehad op mijn werk en ik eigenlijk gewoon alleen maar moe ben.
Ik verheug me al de hele week op een avondje forummen met een bol en en flap!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 31 december 2011 om 10:53
zaterdag 31 december 2011 om 10:54