Good Luck!
dinsdag 26 februari 2008 om 20:36
Bridges, wat naar dat je zo lang bezig bent. Ik weet niet of het lukt, maar mss kan je liggend voeden (ik weet niet of je dat al doet en of dat kan met een tepelhoedje). Berend was nl na de voeding ook zo huilerig 's nachts, maar liggend viel hij in slaap en soms kon ik hem dan overhevelen naar zijn eigen bed.
Heeft ze geen speen? Berend ook niet. Zie het maar als voordeel dat je dat dan straks niet hoeft af te leren.
Het klinkt lullig, maar je moet er ws echt even doorheen. Het lukt straks vast echt wel alleen hoor. Probeer eraan te denken dat je er voor je kinderen bent en dat je verder echt helemaal NIETS HOEFT. Geen haast, geen stress, geen dingen/afspraken waar je geen zin in hebt. De Appie heeft prima stoommaaltijden en de stofzuiger kan ook wel 's avonds door je vent gehanteerd worden. Probeer wat te slapen als Ties ook slaapt, Fieke lekker bij je in bed. Als je niet kan slapen rust je iig wat uit. Telefoon en bel eruit (deed ik ook altijd, want om de een of andere rede belde de postbode elke dag aan met een pakketje van een of andere buur).
En misschien, als laatste tip maar dat weet je mss al, kan je Fieke tussentijds aan de borst even laten boeren? Wellicht helpt het?
Nou, heel veel sterkte. Bedenk maar vannacht dat er talloze ouders samen met jou wakker zijn . Die lopen ook rond met hun wakkere, huilende kindje.
Heeft ze geen speen? Berend ook niet. Zie het maar als voordeel dat je dat dan straks niet hoeft af te leren.
Het klinkt lullig, maar je moet er ws echt even doorheen. Het lukt straks vast echt wel alleen hoor. Probeer eraan te denken dat je er voor je kinderen bent en dat je verder echt helemaal NIETS HOEFT. Geen haast, geen stress, geen dingen/afspraken waar je geen zin in hebt. De Appie heeft prima stoommaaltijden en de stofzuiger kan ook wel 's avonds door je vent gehanteerd worden. Probeer wat te slapen als Ties ook slaapt, Fieke lekker bij je in bed. Als je niet kan slapen rust je iig wat uit. Telefoon en bel eruit (deed ik ook altijd, want om de een of andere rede belde de postbode elke dag aan met een pakketje van een of andere buur).
En misschien, als laatste tip maar dat weet je mss al, kan je Fieke tussentijds aan de borst even laten boeren? Wellicht helpt het?
Nou, heel veel sterkte. Bedenk maar vannacht dat er talloze ouders samen met jou wakker zijn . Die lopen ook rond met hun wakkere, huilende kindje.
dinsdag 26 februari 2008 om 20:44
Vanmiddag heeft M nog een belafspraak gehad met Dr H (collega van Dr B, volgen jullie hem nog) en die was erg tevreden over hoe het nu gaat. Verder zit Jonathan nu in de acute bak van ons plaatselijke ziekenhuis, als er dan iets dringends is qua hoge koorts etc, dan hoeven we geen discussies meer aan met de huisartsenpost over antibiotica, maar hebben we meteen rechtstreeks contact met de kinderarts die ook weer meteen met WKZ contact legt.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 26 februari 2008 om 20:45
Even snel nog, meisje is wakker dus zo lekker knuffen...
Amalia: liggend voeden lukt me (nog) niet en weet ook niet of het met tepelhoedje lukt maar moet ik eens proberen... Tsja weet dat ik erdoorheen moet en ga het hheus wel redden, maar het is zo lekker nu samen met lief thuis en ik weet nog dat ik bij Ties die eerste 2 maanden zo zwaar vond. Geniet enorm hoor, dat wel! Moet het gewoon over me heen laten komen denk ik...
haha en idd veel ouders met mij wakker, gezellig! Doe je mee vannacht?
haha mal ik zou het zwemmen zowat opgeven vanwege jouw voordelen!
Star: ALLES voor de buitenwereld, onthouden hoor!
Amalia: liggend voeden lukt me (nog) niet en weet ook niet of het met tepelhoedje lukt maar moet ik eens proberen... Tsja weet dat ik erdoorheen moet en ga het hheus wel redden, maar het is zo lekker nu samen met lief thuis en ik weet nog dat ik bij Ties die eerste 2 maanden zo zwaar vond. Geniet enorm hoor, dat wel! Moet het gewoon over me heen laten komen denk ik...
haha en idd veel ouders met mij wakker, gezellig! Doe je mee vannacht?
haha mal ik zou het zwemmen zowat opgeven vanwege jouw voordelen!
Star: ALLES voor de buitenwereld, onthouden hoor!
dinsdag 26 februari 2008 om 21:10
Kijk, koekjes bij de thee. Das lekker, dank je Star. Beterschap voor C! Heeft ze er veel last van of valt het mee?
Mal, wat fijn dat het met J zo goed gaat! En bijna de sleutel, spannendddddd!
Compu, sorry hoor maar wat een boer die kerel Als je die nog eens ziet geef hem dan van mij maar een schop onder zijn h**, mafkees....
Kokos, hai! Wat leuk dat Lianne het zo fijn gehad heeft tijdens haar logeerpartijtje.
Qua huizen is het wachten op het juiste huis dat in de verkoop komt. Nu is er niks dat we echt graag willen hebben.
Juud, hoest? Alles ok?
Bammetje, tsss, wat een toestanden met haasje zeg... Ik heb trouwens net een zak gemaakt met knuffels voor Amnesty maar ik zal eerst nog eens op die sites kijken of er nog iemand iets uit die tas zoekt. Juul boeit het allemaal niet. Grappig dat het tussen die kinderen zo kan verschillen...
Jin, Bridge, CD, stoere wijffies! Jullie zijn goed bezig met de bv!
moment, ff nwe thee halen
Mal, wat fijn dat het met J zo goed gaat! En bijna de sleutel, spannendddddd!
Compu, sorry hoor maar wat een boer die kerel Als je die nog eens ziet geef hem dan van mij maar een schop onder zijn h**, mafkees....
Kokos, hai! Wat leuk dat Lianne het zo fijn gehad heeft tijdens haar logeerpartijtje.
Qua huizen is het wachten op het juiste huis dat in de verkoop komt. Nu is er niks dat we echt graag willen hebben.
Juud, hoest? Alles ok?
Bammetje, tsss, wat een toestanden met haasje zeg... Ik heb trouwens net een zak gemaakt met knuffels voor Amnesty maar ik zal eerst nog eens op die sites kijken of er nog iemand iets uit die tas zoekt. Juul boeit het allemaal niet. Grappig dat het tussen die kinderen zo kan verschillen...
Jin, Bridge, CD, stoere wijffies! Jullie zijn goed bezig met de bv!
moment, ff nwe thee halen
dinsdag 26 februari 2008 om 21:14
dinsdag 26 februari 2008 om 21:17
zo, Hellie, lekkere muts die soon to been exschoonschwester van je. Iig best dom want ze snap dus duidelijk niet dat Hyves voor iedereen leesbaar is. Voor mijn laatste ronde nwe medewerkers heb ik lekker zitten surfen (niks gevonden dat me heeft doen besluiten bepaalde mensen niet uit te nodigen voor een gesprek trouwens).
Zo, dus het is hier 's nachts ook gezellig? Ik sla even over: Julia slaapt tegenwoordig heeeeerlijk dus ik ook. Mensen wat een genot! Ik kan straks helemaal uitgerust aan mijn nwe baan beginnen.
Oude toko moet ik nog 5 dgn heen en man wat heb ik er helemaal geen zin meer in. Trutjes zijn zich bijzonder aan het misdragen en over opvolging is nog helemaal niks duidelijk dus het wordt er nog veel gezelliger. Tijd om te gaan....
Zo, nog meer volk hier??
Zo, dus het is hier 's nachts ook gezellig? Ik sla even over: Julia slaapt tegenwoordig heeeeerlijk dus ik ook. Mensen wat een genot! Ik kan straks helemaal uitgerust aan mijn nwe baan beginnen.
Oude toko moet ik nog 5 dgn heen en man wat heb ik er helemaal geen zin meer in. Trutjes zijn zich bijzonder aan het misdragen en over opvolging is nog helemaal niks duidelijk dus het wordt er nog veel gezelliger. Tijd om te gaan....
Zo, nog meer volk hier??
dinsdag 26 februari 2008 om 21:18
Hmm Bridges, ik was van plan vannacht weer niet met je mee te doen... het beviel me wel afgelopen nacht. Maar mocht ik even naar het toilet gaan, dan zal ik aan je denken
Ha Suus, u leeft nog? Gezellig.
Oja Bam, ik zal eens bij je knuffel kijken op de mamapijler ofzo, mss heb ik er nog wel een liggen.
Ik heb ook mail van Star, eens kijken wat het is.
Fijn Mal, dat J nu in de urgente bak ligt. Ik zou zo kwaad worden om steeds alles weer uit te leggen, en die energie kan je beter gebruiken.
Kokos, bedankt voor het lekkere koekje, jummie.
Ha Suus, u leeft nog? Gezellig.
Oja Bam, ik zal eens bij je knuffel kijken op de mamapijler ofzo, mss heb ik er nog wel een liggen.
Ik heb ook mail van Star, eens kijken wat het is.
Fijn Mal, dat J nu in de urgente bak ligt. Ik zou zo kwaad worden om steeds alles weer uit te leggen, en die energie kan je beter gebruiken.
Kokos, bedankt voor het lekkere koekje, jummie.