Good Luck!
dinsdag 26 februari 2008 om 21:20
quote:Star schreef op 26 februari 2008 @ 21:11:
Haa Suus!
Hoest met u?
Ceetje meer last van koorts dan van pokken. Alleen die in haar oren en op haar schaamlippen (tijdens het plassen) doen zeer/jeuken.
Arm kind, dat zal ook wel zeer doen ja.... Beterschap!
Hier alles wel. Zit gezellig te wachten op NOD . Het zal mij benieuwen... Zondag d-day. Zenuwentoestand, ha ha ha.
Haa Suus!
Hoest met u?
Ceetje meer last van koorts dan van pokken. Alleen die in haar oren en op haar schaamlippen (tijdens het plassen) doen zeer/jeuken.
Arm kind, dat zal ook wel zeer doen ja.... Beterschap!
Hier alles wel. Zit gezellig te wachten op NOD . Het zal mij benieuwen... Zondag d-day. Zenuwentoestand, ha ha ha.
dinsdag 26 februari 2008 om 21:21
dinsdag 26 februari 2008 om 21:24
Nou Star, mijn verstandige ikje heeft het er anders wel heeeeeel erg moeilijk mee. Ik zou zo graag eens een aantal dames vertellen hoe ongelofelijk dom ik ze vind....
Amalia, nu 3 huizen gezien, 2 in Z, 1 in D. Allemaal niet wat we zoeken (jou huis maar dan in Z of D dus ). We gaan nu wel voor een opknapper, huizen die al af zijn kunnen we niet betalen, ha ha ha.
Amalia, nu 3 huizen gezien, 2 in Z, 1 in D. Allemaal niet wat we zoeken (jou huis maar dan in Z of D dus ). We gaan nu wel voor een opknapper, huizen die al af zijn kunnen we niet betalen, ha ha ha.
dinsdag 26 februari 2008 om 21:26
dinsdag 26 februari 2008 om 21:36