BadSchuim

03-01-2012 20:49 41 berichten
Met kerst heb ik een paar flessen badschuim en bruisballen van mijn stiefkinderen gekregen. Lekker! Ik ben gek op badderen. Het liefst met Heel Veel Lekker Ruikend Schuim.

Maar tot mijn teleurstelling schuimde het voor geen meter. De bruisbal leek meer op een asprientje in een glas water, bruisen Bruisbal was groene appel, maar ook hier helaas, geen appel te ruiken. Ook het badschuim rook niet.

Wie heeft er tips over wat ik kan kopen wat én heel lekker sterk ruikt en wat een flinke laag schuim geeft? Het liefst van dat schuim wat je in films ziet, dik en Veel! Wat niet na 5 minuten al verdwenen is.
Alle reacties Link kopieren
Leest mee! Wat trouwens mijn schuimtrucje is, is de sproeier schuin op het water te richten. En verder moet je niets door elkaar gebruiken, want dan slaat de boel dood.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat heb ik ook al gedaan, schuim in de waterstraal doen. Dan schuimt het wel, maar maar voor even.
Zwitsalschuimbad schuimt, maar dan moet je wel zin hebben om naar baby te ruiken.

Verder schuimt alles wat je in een bubbelbad gooit.

Lekker ruiken, maar geen schuim: Kneipp badzout en de badballen van L'occitane. En ultieme luxe: schuim van je parfum. Ik heb Chanel 5 en dat is zo fijn. Maar schuimt niet, jammer genoeg.
Het allergoedkoopste van de drogist en dan er heel veel in doen!
Lush! En dan de bubble bars en bruisballen.

Verder vind ik de grote rode fles met bubbels van Rituals erg fijn, die schuimt heel goed.
Badschuim van Douglas vind ik heerlijk. Die in verschillende kleuren en geuren. Met zwarte of witte letters, een stukje tekst en wat hartjes op de fles. Fles zelf is doorzichtig, de vloeistof is gekleurd.
Rituals badschuim doet het erg goed inderdaad en ook die van de bodyshop hebben me nog nooit teleurgesteld.

Ik hou ook van schuim in mijn bad!
Ik heb badschuim van kneipp, die schuimt ook goed. En hij ruikt ook lekker.
Melkmeisje badschuim! Schuimt goed en ruikt ook nog eens lekker.
Sabon heeft trouwens ook badschuim die lekker ruikt, maar ik weet niet hoe hard deze schuimt
Lush!

Heerlijk. Voor mij niks anders meer.
Ah know`t, tha shunt
Badschuim schuimt ook veel meer in koud water (evenals bijvoorbeeld afwasmiddel), dus je kunt ook even de koude kraan aanzetten als je het badschuim in bad doet.
Verder helaas geen bad, dus ik kan er niet over meepraten
Volgens mij moet ik toch eens lush proberen.
Zo te lezen kan ik de komende jaren lekker in bad, ik ga zeker wat van deze tips uitproberen. Badschuim van mijn parfum sowieso.

Rituals, Kneipp, Lush (winkel zit toch in Den Haag?) Sabon en Melkmeisje. Van Lush en Sabon ga ik maar eens op de sites kijken.

Iemand nog goede tips over welk geurtje lekker is van de laatste 2? Sabon ken ik een beetje en van Lush ken ik helemaal niks.
Lekker ouderwetsch is badedas. Hysterisch groen
Ja en?
quote:Ratteke schreef op 03 januari 2012 @ 21:34:

Zo te lezen kan ik de komende jaren lekker in bad, ik ga zeker wat van deze tips uitproberen. Badschuim van mijn parfum sowieso.

Rituals, Kneipp, Lush (winkel zit toch in Den Haag?) Sabon en Melkmeisje. Van Lush en Sabon ga ik maar eens op de sites kijken.

Iemand nog goede tips over welk geurtje lekker is van de laatste 2? Sabon ken ik een beetje en van Lush ken ik helemaal niks.Lush kun je het beste vanuit Engeland bestellen. Dat is ongeveer 50% goedkoper.
Ah know`t, tha shunt
Van Lush vind ik vooral de bubblebars lekker Ratteke.

Favorieten: mabar (wit/bruin met een suikerklontje), the comforter en a French kiss.
quote:KahlanAmnell schreef op 03 januari 2012 @ 21:42:

[...]

Lush kun je het beste vanuit Engeland bestellen. Dat is ongeveer 50% goedkoper.Zelfs met verzendkosten en koers omrekenen? Wauw...
Ik vond Fenjal altijd heerlijk in bad. Het schuimt niet, maar het ruikt zo lekker. Je huid wordt er erg zacht van. Weet iemand waar ik het kan kopen?
quote:miepje1971 schreef op 03 januari 2012 @ 22:12:

Ik vond Fenjal altijd heerlijk in bad. Het schuimt niet, maar het ruikt zo lekker. Je huid wordt er erg zacht van. Weet iemand waar ik het kan kopen?Dat bestaat toch niet meer? Dat vond ik vroeger ook lekker ruiken.
Echt niet? Oh wat zonde!
quote:KahlanAmnell schreef op 03 januari 2012 @ 21:20:

Lush!

Heerlijk. Voor mij niks anders meer.Idem hier! Als je een bathmelt koopt, schuim je de badkamer uit, zoveel schuim komt ervan af. Heerlijk!
quote:hatseklats schreef op 03 januari 2012 @ 22:27:

[...]

Idem hier! Als je een bathmelt koopt, schuim je de badkamer uit, zoveel schuim komt ervan af. Heerlijk!Kijk, dát wil ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven