Help mij combineren, het mode-ei
dinsdag 3 januari 2012 om 21:49
Hoi,
Ik ben van plan binnenkort behoorlijk mijn slag te slaan bij dorothy perkins, prachtige jurkjes daar. Maar, het is winter. Je zou het niet zeggen, maar toch. En dan zijn al die leuke jurkjes met korte mouwen (sommigen zelfs zonder ) toch iets te koud. Hoe los ik dat op? Ik ben normaal gesproken van de spijkerbroeken met een leuk shirt met lange mouwen of een warme trui, makkelijk en dus zonder bolero's, jasjes, wat voor poespas dan ook en incidenteel eens een jurk. Ik wil graag in mijn vrije tijd eens wat vrouwelijkere kleding aan. Combineren moet je leren, wie onderwijst me??
Ik ben van plan binnenkort behoorlijk mijn slag te slaan bij dorothy perkins, prachtige jurkjes daar. Maar, het is winter. Je zou het niet zeggen, maar toch. En dan zijn al die leuke jurkjes met korte mouwen (sommigen zelfs zonder ) toch iets te koud. Hoe los ik dat op? Ik ben normaal gesproken van de spijkerbroeken met een leuk shirt met lange mouwen of een warme trui, makkelijk en dus zonder bolero's, jasjes, wat voor poespas dan ook en incidenteel eens een jurk. Ik wil graag in mijn vrije tijd eens wat vrouwelijkere kleding aan. Combineren moet je leren, wie onderwijst me??
dinsdag 3 januari 2012 om 22:01
Ik doe vaak een strak shirt met lange mouwen onder jurkjes met korte mouwen. Heb er een heleboel in alle kleuren van de regenboog en in verschillende halsmodellen (de ene keer is een ronde hals mooier, de andere keer een v-hals, afhankelijk van de hals van je jurkje). Erg handig voor overal onder, ook mijn zakelijke jasjes. Gewoon even aanpassen en in de spiegel kijken of je het mooi vindt.
dinsdag 3 januari 2012 om 22:06
Leentje dank voor je reactie! Dat doe ik nu ook met een jurk, dat is meer een soort overgooier. Het zit alleen niet altijd even lekker, dat shirt gaat dan omhoog kruipen. En om nou dat hele shirt in mijn panty/legging te proppen is ook niet altijd alles. Aan de andere kant, wat je zegt, afhankelijk van de jurk kan dat wel of niet natuurlijk. Ik hou 'm in gedachten! En natuurlijk, een stuk of wat corrigerende hemdjes zal wel helpen tegen het omhoog kruipen. Ben weer wat aangekomen, zit nu op maat 42 ongeveer.
dinsdag 3 januari 2012 om 22:24
dinsdag 3 januari 2012 om 22:30
dinsdag 3 januari 2012 om 23:54
quote:mamaria schreef op dinsdag 03 januari 2012 22:24 Vestje/jasje zoals geopperd door borderwalk en miss marvellous kan ik leuk vinden bij h&m -ik begin het voor me te zien-, zeker nu met de uitverkoop. Missy acy wat jij schrijft, daar kan ik niet zoveel van maken. Wat bedoel je met een mouwvest of mouwsjawl?Een mouwvest of sjawl is n vest dat bestaat uit alleen mouwen. Of kort vestje. Ik weet niet hoe ik n plaatjr hier moet plakken, maar je kan even googlen?
woensdag 4 januari 2012 om 14:53
Hey borderwalk, inderdaad! Komisch.
Ik ken zo'n vestje alleen bij de benaming bolero. Maar de wijdere versie vind ik niet charmant, eigenlijk gewoon spuuglelijk. Ik ga maar eens op zoek naar een paar leuke (korte) colbertjes en mooie strakke shirts/bodystocking. Ik ga 5 jurkjes bestellen. De 4 bovenaan geplakte jurkjes en nog een cremekleurig gebreid gevalletje. Totaalbedrag is dan 71,80 pond, gratis verzonden. Lekker toch? Nu nog panty's, leggings e.d. erbij opsnorren maar dat gaat altijd wel lekker in de uitverkoop. Ik hou van deze periodes! Bedankt voor de tips weer!
Ik ken zo'n vestje alleen bij de benaming bolero. Maar de wijdere versie vind ik niet charmant, eigenlijk gewoon spuuglelijk. Ik ga maar eens op zoek naar een paar leuke (korte) colbertjes en mooie strakke shirts/bodystocking. Ik ga 5 jurkjes bestellen. De 4 bovenaan geplakte jurkjes en nog een cremekleurig gebreid gevalletje. Totaalbedrag is dan 71,80 pond, gratis verzonden. Lekker toch? Nu nog panty's, leggings e.d. erbij opsnorren maar dat gaat altijd wel lekker in de uitverkoop. Ik hou van deze periodes! Bedankt voor de tips weer!