niew bed/ matras
woensdag 4 januari 2012 om 11:59
einde deze maand komt mijn 2 jaar gespaarde geld vrij
ik wil graag een nieuw bed met matras nu zit ik met een rug probleem, dus moet echt een goede matras.Ikzelf geen verstand van , iemand tips waar ik op moet letten en zo mijn budget voor de matras pus bed is 1000 euro wie kan mijn een goede tip geven?
moeite met schrijven
ik wil graag een nieuw bed met matras nu zit ik met een rug probleem, dus moet echt een goede matras.Ikzelf geen verstand van , iemand tips waar ik op moet letten en zo mijn budget voor de matras pus bed is 1000 euro wie kan mijn een goede tip geven?
moeite met schrijven
woensdag 4 januari 2012 om 12:21
Ga naar een beddenspeciaalzaak. Geef aan wat je maximale budget is en welke rugproblemen je hebt. Een goede verkoper zal je binnen je budget zo goed mogelijk adviseren en geeft je ook voldoende gelegenheid tot proefliggen. Hij zal je ook niet pushen een beslissing te nemen.
Ga in geen geval naar zo'n matrassendumpzaak.
Ga in geen geval naar zo'n matrassendumpzaak.
woensdag 4 januari 2012 om 12:23
quote:Ikbenanoniem schreef op 04 januari 2012 @ 12:21:
Ga naar een beddenspeciaalzaak. Geef aan wat je maximale budget is en welke rugproblemen je hebt. Een goede verkoper zal je binnen je budget zo goed mogelijk adviseren en geeft je ook voldoende gelegenheid tot proefliggen. Hij zal je ook niet pushen een beslissing te nemen.
Ga in geen geval naar zo'n matrassendumpzaak.ja nee ik ga nu echt geen goedkope troep kopen nu heb ik het geld dan maar wat meer besteden aan iets fatsoenlijks
Ga in geen geval naar zo'n matrassendumpzaak.ja nee ik ga nu echt geen goedkope troep kopen nu heb ik het geld dan maar wat meer besteden aan iets fatsoenlijks
woensdag 4 januari 2012 om 12:32
Ik zeg Ikea! Goede matrassen daar en ook leuke bedden. (Ik slaap nu op mijn 2e ikea matras. En heb regelmatig rugproblemen en ben bovendien te dik, dus een goed matras is een must.)
P.s. of misschien doorsparen voor een duurdere combi. Want dit budget is voor een 2-persoonsbed, zelfs bij Ikea, beperkt.
P.s. of misschien doorsparen voor een duurdere combi. Want dit budget is voor een 2-persoonsbed, zelfs bij Ikea, beperkt.
woensdag 4 januari 2012 om 13:55
oke ik ga eens bij ikea kijken ik heb nog wel wat meer geld dus zau ook iets er boven kunnen zitten maar wil ook graag een ander deel opnieuw vast kunnen zetten, en wil ook nog wat andere dingtjes kopen voor mijn huisje , aangezien het twee jaar geleden hier wit .
Geschilderd is nu spijt van die witte muren bah zo saai, daarom wil ik nog wat schilderijen/poster hebben
Geschilderd is nu spijt van die witte muren bah zo saai, daarom wil ik nog wat schilderijen/poster hebben
woensdag 4 januari 2012 om 13:56
woensdag 4 januari 2012 om 16:14
Ik blijf bij het advies naar een speciaalzaak te gaan. Daar kunnen ze je beter adviseren, zeker als je specifieke klachten hebt. Ze hebben vaak een eigen merk collectie die kwalitatief goed is en goedkoper dan de merkbedden.
Ik geloof graag dat er niets mis is met IKEA, maar het is toch een soort zelfbedieningszaak en die geven minder gedegen advies.
Je denkt misschien goed te liggen op een bepaald bed en toch kan een goede adviseur je dan vertellen dat dat specifieke bed niet zo geschikt voor je is, omdat hij/zij ziet dat je bijvoorbeeld een holle rug hebt en niet goed ligt.
Ik geloof graag dat er niets mis is met IKEA, maar het is toch een soort zelfbedieningszaak en die geven minder gedegen advies.
Je denkt misschien goed te liggen op een bepaald bed en toch kan een goede adviseur je dan vertellen dat dat specifieke bed niet zo geschikt voor je is, omdat hij/zij ziet dat je bijvoorbeeld een holle rug hebt en niet goed ligt.
woensdag 4 januari 2012 om 21:16
quote:Caro_22 schreef op 04 januari 2012 @ 12:28:
Ik ben voor ongeveer hetzelfde budget goed geslaagd bij beterbed
Ik ben ook bij beterbed geslaagd, heb 2 eenpersoons M line matrassen gekocht.
Dat zijn ook geen pocketveren, maar ook schuimmatrassen met een speciale snit (weet niet hoe ik het uit moet leggen), met druk zones.
Ik heb de stevige variant gekozen.
Toen mezelf ook nog een heerlijk kussen kado gedaan.
Ik kan er weer jaren tegen.
Mijn laatste matras was eigenlijk na 6 jaar versleten. Was destijds ook goedkoop, laatste tijd veel bekkenklachten gehad.
Een goed matras is echt een weldaad.
Een bedombouw kost niet veel.
Ik wilde ook graag een electrische verstelbare bodem, dat is iets voor later, anders werd het erg prijzig.
Ik heb nog een prima auping spiraal die al jaren en jaren meegaat
Ik ben voor ongeveer hetzelfde budget goed geslaagd bij beterbed
Ik ben ook bij beterbed geslaagd, heb 2 eenpersoons M line matrassen gekocht.
Dat zijn ook geen pocketveren, maar ook schuimmatrassen met een speciale snit (weet niet hoe ik het uit moet leggen), met druk zones.
Ik heb de stevige variant gekozen.
Toen mezelf ook nog een heerlijk kussen kado gedaan.
Ik kan er weer jaren tegen.
Mijn laatste matras was eigenlijk na 6 jaar versleten. Was destijds ook goedkoop, laatste tijd veel bekkenklachten gehad.
Een goed matras is echt een weldaad.
Een bedombouw kost niet veel.
Ik wilde ook graag een electrische verstelbare bodem, dat is iets voor later, anders werd het erg prijzig.
Ik heb nog een prima auping spiraal die al jaren en jaren meegaat
woensdag 4 januari 2012 om 22:22
Mijn ouders hebben sinds 2 jaar een m-line matras ivm rugproblemen (hernia) maar hebben er ontzettend spijt van. Staan dagelijks met pijn op, veel meer dan met het oude matras van een simpele beddenzaak. Duur wil dus niet meteen zeggen dat het goed is. Ik ben perfect geslaagd bij Piet Klerx en slaap alweer 7 jaar prima op een matras van 250 euro (2-persoons). Ikea hoor ik ook veel goede verhalen over trouwens
donderdag 5 januari 2012 om 12:21
Als je trouwens een goedkopen en goede ombouw en bedbodem noidg hebt, zou je op marktplaats eens kunnen kijken naar tweedehands Auping Aurondes met spiralen. Soms is alleen de gasveen van eht verstelbare rugdeel versleten, maar als dat ding 10 of 12 jaar gebruikt is, kun jij daar nog zeker 12 jaar op slapen. Voor 250 euro moet je daaraan kunnen komen. Dan heb je nog 750 euro over voor 2 goede matrassen.
En ga dan inderdaad naar een goede beddenwinkel met de eigenaar in de winkel, zo'n gezellig dorpszaakje. Niet naar de beterbed. Dat is echt niet zo'n heel goede zaak hoor.
Er zijn vaak van goede Nederlandse merken, zoals Auping of Norma aanbiedingen voor de 2e matras voor half geld ofzo.
Succes!
En ga dan inderdaad naar een goede beddenwinkel met de eigenaar in de winkel, zo'n gezellig dorpszaakje. Niet naar de beterbed. Dat is echt niet zo'n heel goede zaak hoor.
Er zijn vaak van goede Nederlandse merken, zoals Auping of Norma aanbiedingen voor de 2e matras voor half geld ofzo.
Succes!