Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
Lieve Nora, volgens mij sluit heel tv-kijkend NL haar in het hart.
Echt te erg dit. Vind het oprecht triest voor dit meisje.
Nee KUTWIJF voor je dochter is het geen strijd, die heeft er serieus LOL in

Sporten, bewegen, gezond eten...

JIJ JIJ JIJ JIJ ligt dwars

Achterlijk wijf!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Nastik schreef op 04 januari 2012 @ 22:13:

Ik hoop dat dit mens voor de rest van haar leven geconfronteerd gaat worden met deze vieze leugenarij. Wat een onbetrouwbaar, naar en in en inslecht mens.Misschien komt haar werkgever ook tot inkeer en haar ontslaat, is ze lekker veel bij Nora.
Mee gaan sporten, nou ik ben benieuwd
en is er ook nog een vader of heeft die zich doodgevreten
opsluiten en de sleutel weggooien
agg dat voorstukje van die brief....
quote:charlottew88 schreef op 04 januari 2012 @ 22:14:

[...]

Ze is niet dom. Het is gewoon een egoistisch teringwijf, die bang is dat haar dochter afslankt daardoor uit haar eenzaamheid raakt en misschien wel een sociaal leven krijgt. Want wie zet het wijntje dan klaar als zij thuis komt? Nee dan zal dat loeder zelf naar de koelkast/voorraadkast moeten lopen en van haar luie reet af moeten komen. Dat loeder vindt de hele situatie wel best zo.Dit denk ik ook, dat het een vorm is om iemand klein en afhankelijk te houden.
quote:Pippin schreef op 04 januari 2012 @ 22:15:

en is er ook nog een vader of heeft die zich doodgevretenDie is weg sinds ze 3 jaar was.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

[...]

Ze is niet dom. Het is gewoon een egoistisch teringwijf, die bang is dat haar dochter afslankt daardoor uit haar eenzaamheid raakt en misschien wel een sociaal leven krijgt. Want wie zet het wijntje dan klaar als zij thuis komt? Nee dan zal dat loeder zelf naar de koelkast/voorraadkast moeten lopen en van haar luie reet af moeten komen. Dat loeder vindt de hele situatie wel best zo.Dit denk ik dus ook.
die vreselijke moeder verdient zo'n lieve dochter niet! grrr
Heeft ze serieus 3x een operatie gehad om wat aan haar gewicht te doen? En dan drie keer dwars door d'r maagbandje heen gevreten?!?
Kunnen we nog ergens dit topic linken zodat die moeder het te lezen krijgt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Pippin schreef op 04 januari 2012 @ 22:15:

en is er ook nog een vader of heeft die zich doodgevretenDat denk ik ja! Hoe gaat het met jou en pippeloentje, en o ja je kies?

[...]

Ze is niet dom. Het is gewoon een egoistisch teringwijf, die bang is dat haar dochter afslankt daardoor uit haar eenzaamheid raakt en misschien wel een sociaal leven krijgt. Want wie zet het wijntje dan klaar als zij thuis komt? Nee dan zal dat loeder zelf naar de koelkast/voorraadkast moeten lopen en van haar luie reet af moeten komen. Dat loeder vindt de hele situatie wel best zo. dat dus. alleen wilden mijn vingers niet tiepen wat ik bedoelde
quote:Nastik schreef op 04 januari 2012 @ 22:15:

[...]

Dit denk ik ook, dat het een vorm is om iemand klein en afhankelijk te houden.Vandaar ook de manier van praten.
Dat maagbandje de volgende keer om haar nek graag. En lekker strak.
Ik vind hier dingen van.
quote:Mirjam762 schreef op 04 januari 2012 @ 22:14:

Lieve Nora, volgens mij sluit heel tv-kijkend NL haar in het hart.Inderdaad, helemaal mee eens. Wat een schat.
quote:HelpBrand schreef op 04 januari 2012 @ 22:16:

Heeft ze serieus 3x een operatie gehad om wat aan haar gewicht te doen? En dan drie keer dwars door d'r maagbandje heen gevreten?!?Ze heeft de dood in de ogen gezien hè, ze moest er zooooo van spugen.
quote:Tickel schreef op 04 januari 2012 @ 22:16:

Kunnen we nog ergens dit topic linken zodat die moeder het te lezen krijgt?

zou wel een goeie zijn!

Maar volgens mij leest ze dan 3 berichten, gooit de laptop uit het raam en laat haar dochter een glas wijn inschenken met blokjes kaas erbij.
quote:phoolan schreef op 04 januari 2012 @ 22:16:

[...]

Dat denk ik ja! Hoe gaat het met jou en pippeloentje, en o ja je kies?Pippeloentje is heul muzikaal en het gaat goed met 'm! Mijn kies zit er in en gedraagt zich ook voorbeeldig dus ik mag niet klagen. :-)
Ik denk dat die moeder heel jaloers is op de aandacht die haar dochter krijgt. Ze saboteert haar pogingen om af te vallen en ze komt zó onoprecht over. Ze ziet groen en geel van jaloezie.
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 januari 2012 @ 22:17:

Dat maagbandje de volgende keer om haar nek graag. En lekker strak.Hahaha
quote:Star schreef op 04 januari 2012 @ 22:16:

[...]

Vandaar ook de manier van praten.Dat viel mij ook al op. Over zichzelf praten als 'mama' en het hebben over 'centjes verdienen'.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven