Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:Tickel schreef op 04 januari 2012 @ 22:16:

Kunnen we nog ergens dit topic linken zodat die moeder het te lezen krijgt?Is het een idee om de link te mailen naar rlt??
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 januari 2012 @ 22:17:

Dat maagbandje de volgende keer om haar nek graag. En lekker strak.Rupsje Nooitgenoeg
Ben benieuwd of mam meegaat sporten met dr ongeintreseerde porum
Die moeder kan zich toch met geen goed fatsoen morgen nog buiten haar huis begeven?

Serieus als ik haar zie ga ik eieren kopen om te gooien!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een in- en intriest verhaal!

Ik mag hopen dat RTL Norah blijft ondersteunen, waar hier is natuurlijk geen beginnen aan met zo'n moeder.

En dat die dikke zeug de komende tijd eens goed de waarheid wordt verteld door haar eigen omgeving, die nu allemaal kunnen zien wat er gebeurd in dat gezin.
Boos ben ik. Boos!
Ik vind hier dingen van.
quote:Pippin schreef op 04 januari 2012 @ 22:17:

[...]

Pippeloentje is heul muzikaal en het gaat goed met 'm! Mijn kies zit er in en gedraagt zich ook voorbeeldig dus ik mag niet klagen. :-)Is ie aan t breakdancen?
Dat zeg ik; hoop dat ze dit topic leest

schele chloorzeug
quote:noodles schreef op 04 januari 2012 @ 22:17:

[...]

zou wel een goeie zijn!

Maar volgens mij leest ze dan 3 berichten, gooit de laptop uit het raam en laat haar dochter een glas wijn inschenken met blokjes kaas erbij.

Hier moet ik wel erg om lachen, maar ik zit me hier echt op te vreten over het achterlijke gedrag van die moeder die haar dochter totaal saboteert ipv te steunen.
quote:Pippin schreef op 04 januari 2012 @ 22:16:

[...]

dat dus. alleen wilden mijn vingers niet tiepen wat ik bedoelde

Het ging vanzelf, dat loeder maakt mij echt zo woest dat ik haar in elkaar wil beuken en normaal ben ik best wel vredelievend.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat doet die moeder eigenlijk voor werk dat ze ook 's nachts weg blijft?
Wat een schatje die Nora! Wat een klerelijer loeder die moeder.

Wil gewoon niet dat haar kind gelukkig is maar net zoals zijzelf.

Oei, ik kan dr wel wat!!!!
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 22:18:

Die moeder kan zich toch met geen goed fatsoen morgen nog buiten haar huis begeven?

Serieus als ik haar zie ga ik eieren kopen om te gooien!

Me to.

Kan me niet voorstellen dat iemand hier ongestraft (zeg maar) mee wegkomt.

Serieus als ik haar zie ga ik eieren kopen om te gooien!Komt ze er nog goed vanaf.
MISHANDELING vind ik het!
quote:sondra_74 schreef op 04 januari 2012 @ 22:19:

Wat doet die moeder eigenlijk voor werk dat ze ook 's nachts weg blijft?Ja en 'slapen op d'r werk' na een 'feest op d'r werk'?????????
quote:Liezze schreef op 04 januari 2012 @ 22:18:

Wat een in- en intriest verhaal!

Ik mag hopen dat RTL Norah blijft ondersteunen, waar hier is natuurlijk geen beginnen aan met zo'n moeder.

En dat die dikke zeug de komende tijd eens goed de waarheid wordt verteld door haar eigen omgeving, die nu allemaal kunnen zien wat er gebeurd in dat gezin.

Ik denkd at de omgeving precies hetzelfde is...ik vind dit werkelijk in- en intriest. Dat meisje staat er echt helemaal alleen voor. Zo zielig gewoon, die gun je een liefdevol en warm gezin met echte aandacht voor haar.

Mams vindt het zo allemaal wel best...die zal geen moeite doen. Straks gewoon een maagbandje toch?!

Serieus als ik haar zie ga ik eieren kopen om te gooien!Wat ben je mild?
O ik laat me echt teveel meeslepen heb nog nooit zo veel gescholden als in het afgelopen uur
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 januari 2012 @ 22:17:

Dat maagbandje de volgende keer om haar nek graag. En lekker strak.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik kijk ook en ik vind dit dus echt onder kindermishandeling vallen!! Hier word ik zo kwaad om!!!!
Idd, link mailen naar RTL. Ik wil me best toelichten ;)
Die sloopkogel moet uit de ouderlijke macht gezet worden. Dit is gewoon kindermishandeling. Wie propt zijn kind van 13 nou vol met zoveel troep en laat haar altijd maar alleen. Zelfs s nachts. Volgens mij heet dat verwaarlozing!
Ik hoop van ganser harte dat het meiske doorzet. Ook ná de uitzending en een gezonde levensstijl prefereert. Dat ze heel veel leuke vriendinnen en vrienden krijgt En uiteindelijk inziet dat moeders gewoon niet hoog timmert en zelf een probleem heeft. Zonder wrok, dat zou zonde zijn van zo'n lief kind.
Ik woon in dezelfde wijk als zij. Zal eens rondkijken in de supermarkt en vette dingen uit het wagentje grissen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven