Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 4 januari 2012 om 22:18
woensdag 4 januari 2012 om 22:19
quote:noodles schreef op 04 januari 2012 @ 22:17:
[...]
zou wel een goeie zijn!
Maar volgens mij leest ze dan 3 berichten, gooit de laptop uit het raam en laat haar dochter een glas wijn inschenken met blokjes kaas erbij.
Hier moet ik wel erg om lachen, maar ik zit me hier echt op te vreten over het achterlijke gedrag van die moeder die haar dochter totaal saboteert ipv te steunen.
[...]
zou wel een goeie zijn!
Maar volgens mij leest ze dan 3 berichten, gooit de laptop uit het raam en laat haar dochter een glas wijn inschenken met blokjes kaas erbij.
Hier moet ik wel erg om lachen, maar ik zit me hier echt op te vreten over het achterlijke gedrag van die moeder die haar dochter totaal saboteert ipv te steunen.
quote:Pippin schreef op 04 januari 2012 @ 22:16:
[...]
dat dus. alleen wilden mijn vingers niet tiepen wat ik bedoelde
Het ging vanzelf, dat loeder maakt mij echt zo woest dat ik haar in elkaar wil beuken en normaal ben ik best wel vredelievend.
[...]
dat dus. alleen wilden mijn vingers niet tiepen wat ik bedoelde
Het ging vanzelf, dat loeder maakt mij echt zo woest dat ik haar in elkaar wil beuken en normaal ben ik best wel vredelievend.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 4 januari 2012 om 22:20
quote:Liezze schreef op 04 januari 2012 @ 22:18:
Wat een in- en intriest verhaal!
Ik mag hopen dat RTL Norah blijft ondersteunen, waar hier is natuurlijk geen beginnen aan met zo'n moeder.
En dat die dikke zeug de komende tijd eens goed de waarheid wordt verteld door haar eigen omgeving, die nu allemaal kunnen zien wat er gebeurd in dat gezin.
Ik denkd at de omgeving precies hetzelfde is...ik vind dit werkelijk in- en intriest. Dat meisje staat er echt helemaal alleen voor. Zo zielig gewoon, die gun je een liefdevol en warm gezin met echte aandacht voor haar.
Mams vindt het zo allemaal wel best...die zal geen moeite doen. Straks gewoon een maagbandje toch?!
Wat een in- en intriest verhaal!
Ik mag hopen dat RTL Norah blijft ondersteunen, waar hier is natuurlijk geen beginnen aan met zo'n moeder.
En dat die dikke zeug de komende tijd eens goed de waarheid wordt verteld door haar eigen omgeving, die nu allemaal kunnen zien wat er gebeurd in dat gezin.
Ik denkd at de omgeving precies hetzelfde is...ik vind dit werkelijk in- en intriest. Dat meisje staat er echt helemaal alleen voor. Zo zielig gewoon, die gun je een liefdevol en warm gezin met echte aandacht voor haar.
Mams vindt het zo allemaal wel best...die zal geen moeite doen. Straks gewoon een maagbandje toch?!
woensdag 4 januari 2012 om 22:20
woensdag 4 januari 2012 om 22:21
Ik hoop van ganser harte dat het meiske doorzet. Ook ná de uitzending en een gezonde levensstijl prefereert. Dat ze heel veel leuke vriendinnen en vrienden krijgt En uiteindelijk inziet dat moeders gewoon niet hoog timmert en zelf een probleem heeft. Zonder wrok, dat zou zonde zijn van zo'n lief kind.