Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 4 januari 2012 om 22:48
Ik ben nogal geschrokken van dit programma en heb even wezenloos voor me uit zitten kijken.
Ik wens niemand dood, ook die moeder niet, maar ik hoop wel dat iemand ingrijpt voor dat meisje. Ik hoop dat RTL inderdaad niet het kind als een blok laat vallen nadat ze alles op tape hadden.
Ik ben er naar van.
Ik wens niemand dood, ook die moeder niet, maar ik hoop wel dat iemand ingrijpt voor dat meisje. Ik hoop dat RTL inderdaad niet het kind als een blok laat vallen nadat ze alles op tape hadden.
Ik ben er naar van.
woensdag 4 januari 2012 om 22:51
Heb het programma (metname moeder) met stomheid gade geslagen. Je dochter van nog maar 13 jaar een nacht alleen laten, omdat jezelf wil feesten en daar (waar is daar) wil blijven slapen, het moet niet gekker worden.
Ze steunde dochter totaal niet en haalde haar juist over om te gaan snoepen.
Moest moeder ook nog naar voren komen, omdat ze haar dochter gesteund zou hebben (waar waren de bewijs beelden?) Ze werd door een ander naar haar dochter geduwd voor een omhelsing.
Nora(h) is 8 kg kwijt, als moeder haar gesteund had, konden het er meer zijn. Vind het knap om op die leeftijd toch die kg's kwijt te raken, toont toch wel karakter vind ik.
Doordat ze afgevallen is, ziet ze er ook al jonger uit. Denk dat er van de buitenwereld, ook wel meer steun voor haar kan komen, als je al ziet hoe wij ons hier over haar moeder opwinden, wat zal haar directe omgeving dan wel niet vinden/doen.
Ze steunde dochter totaal niet en haalde haar juist over om te gaan snoepen.
Moest moeder ook nog naar voren komen, omdat ze haar dochter gesteund zou hebben (waar waren de bewijs beelden?) Ze werd door een ander naar haar dochter geduwd voor een omhelsing.
Nora(h) is 8 kg kwijt, als moeder haar gesteund had, konden het er meer zijn. Vind het knap om op die leeftijd toch die kg's kwijt te raken, toont toch wel karakter vind ik.
Doordat ze afgevallen is, ziet ze er ook al jonger uit. Denk dat er van de buitenwereld, ook wel meer steun voor haar kan komen, als je al ziet hoe wij ons hier over haar moeder opwinden, wat zal haar directe omgeving dan wel niet vinden/doen.
woensdag 4 januari 2012 om 23:14
Snap ik Rainbow. Ik ben alleen erg geschrokken door die moeder en al helemaal door de eenzaamheid van dat kind. Ik zou ook zomaar grappen kunnen maken en dat doe ik dan ook vaak en hard.
Waar ik echt om kon janken is om het gezicht van Norah toen ze een foto van haar vader liet zien, maar toch zei dat ze hem niet miste. Haar hele gezicht betrok.
Ik heb met kin op mijn borst gekeken en totaal geen begrip voor die dikke moeder en snap de heftige reacties hier ook. Die had ik ook, ik zat ook te schelden tegen de tv (moeder en vader).
Waar ik echt om kon janken is om het gezicht van Norah toen ze een foto van haar vader liet zien, maar toch zei dat ze hem niet miste. Haar hele gezicht betrok.
Ik heb met kin op mijn borst gekeken en totaal geen begrip voor die dikke moeder en snap de heftige reacties hier ook. Die had ik ook, ik zat ook te schelden tegen de tv (moeder en vader).
woensdag 4 januari 2012 om 23:26
woensdag 4 januari 2012 om 23:40
quote:Tomaat3 schreef op 04 januari 2012 @ 22:37:
Weet iemand hoe lang het over het algemeen duurt voordat uitzendingen op rtl gemist komen? Ben net thuis maar ben nu heel nieuwsgierig geworden
Morgen, 5 januari dus, komt om 1400 de hh.
Ik had vandaag weinig te zeggen over de afstandsbediening..dus kijk ik de hh. Maar ik lees dat het een erge ma is?
Weet iemand hoe lang het over het algemeen duurt voordat uitzendingen op rtl gemist komen? Ben net thuis maar ben nu heel nieuwsgierig geworden
Morgen, 5 januari dus, komt om 1400 de hh.
Ik had vandaag weinig te zeggen over de afstandsbediening..dus kijk ik de hh. Maar ik lees dat het een erge ma is?
woensdag 4 januari 2012 om 23:45
Ik ben er ook behoorlijk van slag van.
Niet alleen zozeer door de domheid, of het egoïsme van de moeder. Maar vooral doordat die moeder haar dochter heel welbewust aan het saboteren was. Alsof ze helemaal niet wil dat haar dochter afvalt, of gelukkig is, of zich op wat voor manier ook beter voelt.
Dat druist heel erg in tegen wat de meeste ouders voor hun kind willen. Uiteraard worden er in de opvoeding van kinderen vaak fouten gemaakt, maar de meeste ouders hebben wel goede intenties en wensen het beste voor hun kinderen. Deze moeder blijkbaar niet en dat vond ik het meest schokkend.
Helaas komt mij dit maar al te bekend voor.
Niet alleen zozeer door de domheid, of het egoïsme van de moeder. Maar vooral doordat die moeder haar dochter heel welbewust aan het saboteren was. Alsof ze helemaal niet wil dat haar dochter afvalt, of gelukkig is, of zich op wat voor manier ook beter voelt.
Dat druist heel erg in tegen wat de meeste ouders voor hun kind willen. Uiteraard worden er in de opvoeding van kinderen vaak fouten gemaakt, maar de meeste ouders hebben wel goede intenties en wensen het beste voor hun kinderen. Deze moeder blijkbaar niet en dat vond ik het meest schokkend.
Helaas komt mij dit maar al te bekend voor.
donderdag 5 januari 2012 om 00:18
Net op uitzending gemist gekeken en ben er nog stil van. Heb samen met dochter gekeken en we zaten constant met grote verbazing dit drama te aanschouwen. Wat een varken van een moeder heeft dat meisje zeg! Mijn kind is ook relatief veel alleen geweest ivm werk maar je zorgt toch op zijn minst dat er iemand is die tussendoor even komt checken, er fatsoenlijk te eten is, je bijtijds weer thuis bent en nooit, maar dan ook nooit, zo'n meisje een hele nacht alleen laten.
En dat arme kind stond dan klaar met een glaasje wijn en vooral niks over school want mama wil relaxen. :puke:
En dat arme kind stond dan klaar met een glaasje wijn en vooral niks over school want mama wil relaxen. :puke:
donderdag 5 januari 2012 om 00:23
donderdag 5 januari 2012 om 00:23
Nog geen enkele reactie gelezen, maar wat zit ik me op te vreten. Wat is die moeder een egoistisch kreng.
Afgezien van het feit dat ze doet waar ze zin in heeft, haar 13 jarige dochter voor haar zorgt (koken) ipv andersom en ze haar aanmoedigd om stiekem te eten als er niet wordt gefilmd, vind ik het ergste nog dat ze keer op keer de schuld in de schoenen van haar dochter schuift.
Ja zij eet stiekem. Ja zij wilde bitterballen, bla bla bla. Ze moet zich kapot schamen.
Ik vind het knap dat Nicolette zo beleefd kon blijven, ook al was het wel te zien dat zij het ook onbegrijpelijk vond.
En natuurlijk nog knapper van het meisje dat ze tracht door te gaan.
Afgezien van het feit dat ze doet waar ze zin in heeft, haar 13 jarige dochter voor haar zorgt (koken) ipv andersom en ze haar aanmoedigd om stiekem te eten als er niet wordt gefilmd, vind ik het ergste nog dat ze keer op keer de schuld in de schoenen van haar dochter schuift.
Ja zij eet stiekem. Ja zij wilde bitterballen, bla bla bla. Ze moet zich kapot schamen.
Ik vind het knap dat Nicolette zo beleefd kon blijven, ook al was het wel te zien dat zij het ook onbegrijpelijk vond.
En natuurlijk nog knapper van het meisje dat ze tracht door te gaan.
donderdag 5 januari 2012 om 01:02
Ben het op Gemist aan het kijken, ben nu halverwege.
Normaal kan ik meestal wel op één of andere manier iemand nog sympathiek vinden.... maar bij die moeder lukt het echt niet.
t Kind staat voor zichzelf te koken en dan zijn ze op vakantie en praat moeder haar om dat ze nootjes moet eten...
Unbelievable.
Normaal kan ik meestal wel op één of andere manier iemand nog sympathiek vinden.... maar bij die moeder lukt het echt niet.
t Kind staat voor zichzelf te koken en dan zijn ze op vakantie en praat moeder haar om dat ze nootjes moet eten...
Unbelievable.
donderdag 5 januari 2012 om 01:08
Oef wat een nare moeder . Geen enkele steun gezien, zelf snacken en snaaien terwijl Nora probeert zo haar best te doen. En wat is ze toch lief voor haar moeder, alleen maar omdat ze echte aandacht wil (hoewel ik geloof dat het zowiezo een lief meisje is!). Ik vond het knap van Nora dat ze toch nog 8 kilo is afgevallen! En jammer dat die moeder niet eens zei dat ze trots op haar dochter is!
donderdag 5 januari 2012 om 06:49
quote:kruisbekie25 schreef op 05 januari 2012 @ 06:16:
Zou mams vandaag wel over straat durven???
Ze denkt toch dat het niet aan haar ligt.
Ik denk dat ze het wel lekker vond als dochter ongezond eet omdat ze dan zelf ook ongezond kan blijven door eten.
Heel benieuwd hoe het verder gaat. Hopelijk blijft rtl4 ze nog wel steunen.
Zou mams vandaag wel over straat durven???
Ze denkt toch dat het niet aan haar ligt.
Ik denk dat ze het wel lekker vond als dochter ongezond eet omdat ze dan zelf ook ongezond kan blijven door eten.
Heel benieuwd hoe het verder gaat. Hopelijk blijft rtl4 ze nog wel steunen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 januari 2012 om 07:49
quote:bankje schreef op 05 januari 2012 @ 07:45:
Heeft er iemand al gemaild naar RTL? Ik hoop dat ze het meisje verder blijven begeleiden.Mailen heeft helemaal geen zin. Ik heb echt nog nooit iets op een email terug gehoord, met welke vraag dan ook. Kansloos om ze te mailen.
Heeft er iemand al gemaild naar RTL? Ik hoop dat ze het meisje verder blijven begeleiden.Mailen heeft helemaal geen zin. Ik heb echt nog nooit iets op een email terug gehoord, met welke vraag dan ook. Kansloos om ze te mailen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 januari 2012 om 07:56
Ik zit net te denken. Mijn oma toonde haar liefde ook alleen maar door je te willen volproppen met gebak en koek als we daar op visite waren.
En ik had ook een ex die mij altijd wilde vetmesten met ongezonde dingen.
Het lijkt erop dat die moeder gewoon geen liefde kan geven, ja op haar manier door haar kind vol te stoppen met ongezond eten, zie de vakantie.
Er bestaat voor zoiets toch ook een naam?
En ik had ook een ex die mij altijd wilde vetmesten met ongezonde dingen.
Het lijkt erop dat die moeder gewoon geen liefde kan geven, ja op haar manier door haar kind vol te stoppen met ongezond eten, zie de vakantie.
Er bestaat voor zoiets toch ook een naam?
donderdag 5 januari 2012 om 09:09